Archief - MiniCup 1on1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

begbodyguard

Legacy Member
ciberth zei:
Ik mis misterblort en enjoi^ zowel in mijn vriendenlijst, als in de 9lives kanaal ingame, als aanwezig.

Zie ik morgen geen teken van leven dan speel ik die wedstrijden.
Ik heb die enjoi gisteren online gezien en we gingen vandaag onze match spelen.

Kennethdw

Legacy Member
Kheb net ap mid tegen misterblort gespeeld.

Ik met cassio ignite flash hij met malzahar ignite flash

Ik heb gewonnen met een score van 4-0.

enj0i^

Legacy Member
Ik ga me maar uitschrijven denk ik... Kan nooit echt weten wnr ik online kan zijn en dat is niet echt handig natuurlijk... Dus mijn excuses, je mag terug in mijn plaats spelen...

The Monopoly Guy

Legacy Member
enj0i^ zei:
Ik ga me maar uitschrijven denk ik... Kan nooit echt weten wnr ik online kan zijn en dat is niet echt handig natuurlijk... Dus mijn excuses, je mag terug in mijn plaats spelen...
Is dat het AD tourney?
If so wil ik je plaats wel innemen

begbodyguard

Legacy Member
hij speelde in de naam van Ciberth dacht ik ergens gelezen te hebben.

Ciberth

Legacy Member
begbodyguard zei:
hij speelde in de naam van Ciberth dacht ik ergens gelezen te hebben.

Dat klopt.

Dat betekend dus dat de wedstrijden zoals ze op de website staan met het overzicht gewoon klopt.

Ik pas zo meteen de gegevens aan

begbodyguard

Legacy Member
@Ciberth laten we een rematch doen wanneer je meer tijd hebt.

Ciberth

Legacy Member
begbodyguard zei:
@Ciberth laten we een rematch doen wanneer je meer tijd hebt.

Nah das goed joh. Ik had het nu maar niet moeten doen.
Spijtig dat er hier wat gebeurde xD
Na men eerste recall kwamen ze hier stoeren en ik moest echt dringend weg.

Terrecht gewonnen geen probleem :)

Update:

Weer een Ap match gespeeld.

Headguard tegen IsildithX (winnaar)

De Solo tops wedstrijden zouden ook eens op gang moeten komen.

Henkahenk mis ik ...

begbodyguard

Legacy Member
ciberth zei:
Headguard tegen IsildithX (winnaar)
WP :niceone:, heb veel kleine foutjes gemaakt die me fataal zijn geworden.

De replay voor de geintereseerden :
lrf://www/replays/209737/download/209737.lrf

bewakertje

Legacy Member
ik moet me gedwongen uitschrijven.
ik mag 7 dagen geen League of Legends meer spelen. heb er een ban op gekregen omdat ik wegging. :doh::doh:

Thorfin

Legacy Member
Nieuwe uitslagen:

IsildithX (Corki) vs Thorfin (Sivir) - spectator: Kennethdw
> IsildithX

Kennethdw (Caithlyn) vs IsildithX (corki) - spectator: Thorfin
> Kennethdw

The Monopoly Guy

Legacy Member
bewakertje zei:
ik moet me gedwongen uitschrijven.
ik mag 7 dagen geen League of Legends meer spelen. heb er een ban op gekregen omdat ik wegging. :doh::doh:

wilde op mn lvl 12 alt spelen?
kheb alle summoner spells en runes tot zover mogelijk

Ciberth

Legacy Member
Thorfin zei:
Nieuwe uitslagen:

IsildithX (Corki) vs Thorfin (Sivir) - spectator: Kennethdw
> IsildithX

Kennethdw (Caithlyn) vs IsildithX (corki) - spectator: Thorfin
> Kennethdw

tyvm :)

Op de externe links met de overzichten staat alles correct volgens mij nu.

De beginpost is niet meerzo up to date atm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan