Ciberth
Legacy Member
Hoi beste 9livers 
BELANGRIJKE 2e UPDATE:
https://www.beyondgaming.be/forums
UPDATE:
Ik zie vele een pm sturen met daarin tank, support ...
Ik wil weten met welk toernooi je wil meedoen (ap, ad, solo) mogen ze alle drie zijn ook.
En wat je main zou zijn (1 van de drie)
Ik zie dagelijks toch leuk post's verschijnen over al onze LoL-ervaringen.
Hoewel we een 9lives team hebben (zelf meerdere) is het misschien wel een leuk idee om eens te kijken wie er echt goed is in deze community.
Met deze ingesteldheid ben ik van plan een klein toernooitje te organiseren, al dan niet als voorbereiding naar een iets groter. Bovendien ben ik te weten gekomen dat de 9lives crew LoL binnenkort gaat streamen en misschien wel meer (wat we enkel kunnen aanmoedigen natuurlijk).
Waarom?
- Eerst en vooral voor de fun, lol natuurlijk
- Verder is het leuk om mensen te ontmoeten en eventueel een team te stichten met mensen waarvan je denkt die zijn wel goed ...
- Als laatste is het een goede manier om te je eigen skills te testen ongeacht elo.
Hoe gaat het in zijn gang gaan?
Zoals ik reeds zei, is het een 1 tegen 1 toernooi. Dit houdt in dat je in het standaard summoners rift (5v5) gaat spelen maar slechts met 2 personen. Het toernooi gaat bestaan uit 3 verschillende modi. Ik bedoel hiermee dat we onderscheid gaan maken tussen solo top, ap mid, ad range carry bot.
Met andere woorden gaan we strijden per 'rol'.
Ik wil proberen elk spel te voorzien van een spectator (ik zoek hier dus ook mensen voor). De eerste rondes worden geen bans gekozen en begint het spel gewoon.
Er zijn enkele regels die jullie moeten volgen:
- Geen teleport, revive als summoner spell
- Runes, masteries, ... worden gekozen zoals je zelf wilt
- Je kiest een champ naar gelang je rol (ik weet dat men hier kan over discussiëren, vandaar de spectator).
- Solo top mag enkel golems en wolves farmen (enemy jungle mag)
- Mid mag enkel wraiths farmen (enemy jungle mag)
- Bot mag niet buiten lane farmen
Wat is het doel, wanneer win je?
Het is niet de bedoeling dat je doorspeelt tot je de nexus verslaat.
Je wint je game als je een kill-verschil hebt van 4 kills.
OF
Je de eerste turret hebt en een kill-verschil van 2 kills.
OF
Er een kill verschil is van 1 kill, en het spel langer duurt dan 25 min.
OF
Er een cs verschil is van 50.
Wanneer?
Ik wil zo snel mogelijk starten, meer concrete informatie volgt. De eerste wedstrijden zouden donderdag 2 februari al doorgaan in het mate van het mogelijke.
(Kan je niet aanwezig zijn bij je eigen match, maar wil je toch meedoen moet je me gewoon contacteren en zorgen dat je enkele replays beschikbaar hebt, we zien wat we kunnen doen ==> heeft geen garantie op participatie).
Inschrijven
Inschrijven VOOR 01/02/12 om 23:59
Je kopieert het volgende en stuurt mij een PM:
- 9lives nick:
- Ingame name:
- Welke rol (meerdere mogen, maar kies een hoofdrol):
- Graad van online zijn: dagelijks, regelmatig, ...
- Ik zit in team ...
- Ik wil gerust spectator zijn bij andere matches.
... (andere info die je kwijt wilt)
Helaas kan ik niet iets geven als prijs voor de winnaars omdat het nu eenmaal een eigen initiatief is, misschien in de toekomst wel !
Ik denk dat ik deze lange post eindelijk kan afsluiten, als ik dinge ben vergeten pas ik ze wel verder aan. Vragen kan je altijd hier stellen, in pm, ingame chat 9lives of het irc kanaal.
Succes summoners en ik hoop op een leuke reply
Geregistreerde Leden (9lives nick):
Kennethdw
begbodyguard
Thorfin
IsildithX
The Monopoly Guy
Sylph*
Bewakertje
kingofgods712
Amnesiac
Misterblort
Maser00
Ciberth
Nog een kleine extra ter verduidelijking. De eerste ronde(s) wordt je pick aan de spectator gezegd, hij controleert voor mirror. Is dit het geval dan krijgt de bovenste (in de tournament tree) de champ en mag de tegenstander in se counterpicken.

BELANGRIJKE 2e UPDATE:
https://www.beyondgaming.be/forums
UPDATE:
Ik zie vele een pm sturen met daarin tank, support ...
Ik wil weten met welk toernooi je wil meedoen (ap, ad, solo) mogen ze alle drie zijn ook.
En wat je main zou zijn (1 van de drie)
Ik zie dagelijks toch leuk post's verschijnen over al onze LoL-ervaringen.
Hoewel we een 9lives team hebben (zelf meerdere) is het misschien wel een leuk idee om eens te kijken wie er echt goed is in deze community.
Met deze ingesteldheid ben ik van plan een klein toernooitje te organiseren, al dan niet als voorbereiding naar een iets groter. Bovendien ben ik te weten gekomen dat de 9lives crew LoL binnenkort gaat streamen en misschien wel meer (wat we enkel kunnen aanmoedigen natuurlijk).
Waarom?
- Eerst en vooral voor de fun, lol natuurlijk

- Verder is het leuk om mensen te ontmoeten en eventueel een team te stichten met mensen waarvan je denkt die zijn wel goed ...
- Als laatste is het een goede manier om te je eigen skills te testen ongeacht elo.
Hoe gaat het in zijn gang gaan?
Zoals ik reeds zei, is het een 1 tegen 1 toernooi. Dit houdt in dat je in het standaard summoners rift (5v5) gaat spelen maar slechts met 2 personen. Het toernooi gaat bestaan uit 3 verschillende modi. Ik bedoel hiermee dat we onderscheid gaan maken tussen solo top, ap mid, ad range carry bot.
Met andere woorden gaan we strijden per 'rol'.
Ik wil proberen elk spel te voorzien van een spectator (ik zoek hier dus ook mensen voor). De eerste rondes worden geen bans gekozen en begint het spel gewoon.
Er zijn enkele regels die jullie moeten volgen:
- Geen teleport, revive als summoner spell
- Runes, masteries, ... worden gekozen zoals je zelf wilt
- Je kiest een champ naar gelang je rol (ik weet dat men hier kan over discussiëren, vandaar de spectator).
- Solo top mag enkel golems en wolves farmen (enemy jungle mag)
- Mid mag enkel wraiths farmen (enemy jungle mag)
- Bot mag niet buiten lane farmen
Wat is het doel, wanneer win je?
Het is niet de bedoeling dat je doorspeelt tot je de nexus verslaat.
Je wint je game als je een kill-verschil hebt van 4 kills.
OF
Je de eerste turret hebt en een kill-verschil van 2 kills.
OF
Er een kill verschil is van 1 kill, en het spel langer duurt dan 25 min.
OF
Er een cs verschil is van 50.
Wanneer?
Ik wil zo snel mogelijk starten, meer concrete informatie volgt. De eerste wedstrijden zouden donderdag 2 februari al doorgaan in het mate van het mogelijke.
(Kan je niet aanwezig zijn bij je eigen match, maar wil je toch meedoen moet je me gewoon contacteren en zorgen dat je enkele replays beschikbaar hebt, we zien wat we kunnen doen ==> heeft geen garantie op participatie).
Inschrijven
Inschrijven VOOR 01/02/12 om 23:59
Je kopieert het volgende en stuurt mij een PM:
- 9lives nick:
- Ingame name:
- Welke rol (meerdere mogen, maar kies een hoofdrol):
- Graad van online zijn: dagelijks, regelmatig, ...
- Ik zit in team ...
- Ik wil gerust spectator zijn bij andere matches.
... (andere info die je kwijt wilt)
Helaas kan ik niet iets geven als prijs voor de winnaars omdat het nu eenmaal een eigen initiatief is, misschien in de toekomst wel !

Ik denk dat ik deze lange post eindelijk kan afsluiten, als ik dinge ben vergeten pas ik ze wel verder aan. Vragen kan je altijd hier stellen, in pm, ingame chat 9lives of het irc kanaal.
Succes summoners en ik hoop op een leuke reply

Geregistreerde Leden (9lives nick):
Kennethdw
begbodyguard
Thorfin
IsildithX
The Monopoly Guy
Sylph*
Bewakertje
kingofgods712
Amnesiac
Misterblort
Maser00
Ciberth
Nog een kleine extra ter verduidelijking. De eerste ronde(s) wordt je pick aan de spectator gezegd, hij controleert voor mirror. Is dit het geval dan krijgt de bovenste (in de tournament tree) de champ en mag de tegenstander in se counterpicken.
ad: