Archief - MiniCup 1on1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Amnesiac

Legacy Member
Ik wil wel meedoen, maar ik heb donderdag helaas geen tijd. Heb voor de zekerheid een PM gestuurd, als het mogelijk blijkt om een matchje uit te stellen. :)

Het stoort me niet dat ik waarschijnlijk op m'n doos ga krijgen. :unsure:

Alex40014

Legacy Member
In andere 1v1 toernooien hebben ze het cs verschil weggehaald omdat sommige champs slecht farmen, mss geen slecht idee om dat hier ook te doen.

Ciberth

Legacy Member
Alex40014 zei:
In andere 1v1 toernooien hebben ze het cs verschil weggehaald omdat sommige champs slecht farmen, mss geen slecht idee om dat hier ook te doen.

Als de meerderheid daarmee instemt, vind ik dat gat geen probleem.

Ik vind het alleen maar een domme argumentatie. Of je nu mid of top gaat, je goud hangt af van hoeveel je last hits zijn en je kills. En aangezien we hier nu wachten op ganks lijkt het me logisch dat je je focust op last hitten..

Welke champs zijn slecht in cs dan ?

Kennethdw

Legacy Member
ciberth zei:
Als de meerderheid daarmee instemt, vind ik dat gat geen probleem.

Ik vind het alleen maar een domme argumentatie. Of je nu mid of top gaat, je goud hangt af van hoeveel je last hits zijn en je kills. En aangezien we hier nu wachten op ganks lijkt het me logisch dat je je focust op last hitten..

Welke champs zijn slecht in cs dan ?

Leblanc mid bv. of kassadin.

Je hebt champs als morgana die hele minion waves killen met amper een poot uit te steken.

Amnesiac

Legacy Member
Bijvoorbeeld Poppy op de solo top positie, moeilijk om mee te farmen maar niet te onderschatten in duels.

Ciberth

Legacy Member
Ik begrijp dat poppy zijn lane niet zal winnen van een riven of shyvana of w/e. Maar dan pak je die voorlopig niet deze keer?

Ik bedoel zuiver het standpunt ingaan van farmen zonder elkaar te irriteren is elke champ toch even makkelijk of moeilijk voor te farmen. Of dat nu poppy of udyr is.

Maar natuurlijk is poppy juist handig lategame en tf's terwijl een riven erg agressief top kan spelen. I agree :)

begbodyguard

Legacy Member
Nee cs er niet uit halen, dit is bijvoorbeeld een manier om leblanc enz te counteren. Want zij heeft een slechte farm en focussed meer op kills en gaat meer ganken, als jij je lane kunt pushen kan zij niet ganken en moet ze farmen en als lb onder turret farmen gaat niet zo goed.

The Monopoly Guy

Legacy Member
begbodyguard zei:
Nee cs er niet uit halen, dit is bijvoorbeeld een manier om leblanc enz te counteren. Want zij heeft een slechte farm en focussed meer op kills en gaat meer ganken, als jij je lane kunt pushen kan zij niet ganken en moet ze farmen en als lb onder turret farmen gaat niet zo goed.

Leblanc counteren door ze een handicap te geven waardoor ze sneller verliest?
Lol das ni counteren das kloten

Ciberth

Legacy Member
Klopt wat je zegt over morgana bijvoorbeeld.

Wat stellen jullie dan voor. Instant ban voor eerste rondes voor morgana en cassio.
Of wat ook kan dat je mirror mag gaan in die gevallen.

Dieterg

Legacy Member
Ik wil wel wa matchkes spectaten:-)! Donderdag kan ik wel niet, daarna kan ik normaal alle dagen!

Succes allemaal!

begbodyguard

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Leblanc counteren door ze een handicap te geven waardoor ze sneller verliest?
Lol das ni counteren das kloten
Iemand z'n handicap tegen hem gebruiken is counteren... wat is het anders volgens jou?

Alex40014

Legacy Member
ciberth zei:
Klopt wat je zegt over morgana bijvoorbeeld.

Wat stellen jullie dan voor. Instant ban voor eerste rondes voor morgana en cassio.
Of wat ook kan dat je mirror mag gaan in die gevallen.

Gewoon die ene voorwaarde schrappen dan heb je er toch nog 3 over.
Minionfarm gewoon negeren en zeggen dat het gedaan is als er 2 kills gehaald worden fzu.

Misterblort

Legacy Member
Mja mss wel, de farm helpt u uiteindelijk toch door meer gold.. dus het laat u ni winnen maar het is natuurlijk wel beter om er op te letten :)
trpuwens ge moet mij nog adden in den eerste post ;)

begbodyguard

Legacy Member
Wel 1 kill is ongeveer 17 minions je kunt daarmee ook rekening houden natuurlijk

Ciberth

Legacy Member
Owkey volgende Update:

Wie nog wil inschrijven kan maar moet mij concreet een pm sturen. Dit kan ook nog na deze nacht.
Concreet:

Je wint je game als je een kill-verschil hebt van 4 kills.
OF
Je de eerste turret hebt en een kill-verschil van 2 kills.
OF
Er een kill verschil is van 1 kill, en het spel langer duurt dan 25 min.
(of turret verschil en spel langer dan 25 min)
(of dubbel turret verschil en gelijk stand)


Volgende zaken ben ik overeen gekomen met enkele andere personen. Indien iemand niet akkoord gaat of het anders wil zien stuur pm :)

- Gankplank willen we niet mid zien!! Maokai, malphite, warwick zijn hidden mages en mogen wel. De enige die mid mag (en niet een concrete mage is,) is Talon.
- We vragen of iedereen met LoL replay zijn spel kan opnemen, dit is het bewijs van je spel!
- Ad kennen, twitch, ... zijn toegelaten bot. Champs als vlad en kennen mogen top en mid.
- Masteries, runes zijn volledig vrij. De speler is ook vrij om elkaars info te bekijken.
- De spectator heeft absoluut recht. Hiermee wordt bedoeld dat hij keuzes maakt bij Dc, ...
- Geen teleport en/of revive als summoners spells.
- Tijdstippen worden afgesproken op het forum EN/OF ingame.
Daarom wil ik iedereen vrage om 'Ciberth' toe te voegen ingame voor meer info.
Van zodra twee mensen online zijn met een spec, kan er in principe gespeeld worden.

Ik heb op volgende links al voorbeeldtoernooi staan.

http://challonge.com/cibje1v1
http://challonge.com/1v13
http://challonge.com/cibje1v12

Controleer of er geen fouten zijn aub! (dit zijn de 9lives nicks)

The Monopoly Guy

Legacy Member
Maar als ik binnen 15 min de nexus plat heb en er zijn geen kill verschillen, moeten we dan opnieuw spelen? :p

Ciberth

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
Maar als ik binnen 15 min de nexus plat heb en er zijn geen kill verschillen, moeten we dan opnieuw spelen? :p

Mooie opmerking :3
Ik denk dat het dan wel duidelijk is wie wint ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan