Ciberth
Legacy Member
begbodyguard zei:Ah oei ik heb maar 1 rol door gegeven maar ik doe mee aan iedere rol![]()
Aangepast
:applause:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
begbodyguard zei:Ah oei ik heb maar 1 rol door gegeven maar ik doe mee aan iedere rol![]()
Alex40014 zei:In andere 1v1 toernooien hebben ze het cs verschil weggehaald omdat sommige champs slecht farmen, mss geen slecht idee om dat hier ook te doen.
ciberth zei:Als de meerderheid daarmee instemt, vind ik dat gat geen probleem.
Ik vind het alleen maar een domme argumentatie. Of je nu mid of top gaat, je goud hangt af van hoeveel je last hits zijn en je kills. En aangezien we hier nu wachten op ganks lijkt het me logisch dat je je focust op last hitten..
Welke champs zijn slecht in cs dan ?

begbodyguard zei:Nee cs er niet uit halen, dit is bijvoorbeeld een manier om leblanc enz te counteren. Want zij heeft een slechte farm en focussed meer op kills en gaat meer ganken, als jij je lane kunt pushen kan zij niet ganken en moet ze farmen en als lb onder turret farmen gaat niet zo goed.
Iemand z'n handicap tegen hem gebruiken is counteren... wat is het anders volgens jou?The Monopoly Guy zei:Leblanc counteren door ze een handicap te geven waardoor ze sneller verliest?
Lol das ni counteren das kloten
begbodyguard zei:Iemand z'n handicap tegen hem gebruiken is counteren... wat is het anders volgens jou?
ciberth zei:Klopt wat je zegt over morgana bijvoorbeeld.
Wat stellen jullie dan voor. Instant ban voor eerste rondes voor morgana en cassio.
Of wat ook kan dat je mirror mag gaan in die gevallen.

The Monopoly Guy zei:Maar als ik binnen 15 min de nexus plat heb en er zijn geen kill verschillen, moeten we dan opnieuw spelen?![]()
