The Monopoly Guy
Legacy Member
ciberth zei:Mooie opmerking :3
Ik denk dat het dan wel duidelijk is wie wint ?![]()
Uiteraard
Kvond het grappig omdat het er niet bij stond

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ciberth zei:Mooie opmerking :3
Ik denk dat het dan wel duidelijk is wie wint ?![]()

enj0i^ zei:Kben precies wat laat maar zou ook graag mee doen... En kan vnv al spelen!
Ksnap gewoon de opzet niet 100%... Mag je dan free roamen over de map?
Edit: ow staat op pagina 1.
Je moet dus in lane blijven, mag creeps farmen enkel in lane? En enkel bepaalde neutral monsters.. Dus geen red of blue bijvoorbeeld?

ciberth zei:Dat klopt.
Het is echt de lane fase die hier belangrijk is.
Hierna zullen we normale games 3v3 of 5v5 eens doen![]()
Alex40014 zei:Met 5v5 wil ik gerust meedoen, 1v1 spelletjes vind ik niet zo top omdat er bepaalde champs zijn die daarin uitmunten.


Het is ook niet dat je leven er van afhangt heAlex40014 zei:Met 5v5 wil ik gerust meedoen, 1v1 spelletjes vind ik niet zo top omdat er bepaalde champs zijn die daarin uitmunten.


enj0i^ zei:Het is ook niet dat je leven er van afhangt he
Ik weet ook wel dat ik tegen de meesten hier geen schijn van kans maar het is wel leuk om mee te doen
Edit: ik speel dus ipv ciberth?
Ap tegen bebodyguard
Ad tegen sylph

brainrain zei:Ik vind dit wel een goed initiatief om onderling matches te houden, maar ikzelf hou ni zo van 1v1 spelen en al zeker niet omdat die een echte team game is.

Kennethdw zei:Ik heb de AD carry match tegen Amnesiacu gespeeld en ik heb gewonnen. Kan eventueel een replay posten. Er was geen spectator.

in-game: HeadguardThe Monopoly Guy zei:begbodyguard, kweet niet wie je bent maar doen we maandagavond onze game?
vroeger kan ik niet
