Archief - MiniCup 1on1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enj0i^

Legacy Member
Kben precies wat laat maar zou ook graag mee doen... En kan vnv al spelen!

Ksnap gewoon de opzet niet 100%... Mag je dan free roamen over de map?

Edit: ow staat op pagina 1.

Je moet dus in lane blijven, mag creeps farmen enkel in lane? En enkel bepaalde neutral monsters.. Dus geen red of blue bijvoorbeeld?

Ciberth

Legacy Member
enj0i^ zei:
Kben precies wat laat maar zou ook graag mee doen... En kan vnv al spelen!

Ksnap gewoon de opzet niet 100%... Mag je dan free roamen over de map?

Edit: ow staat op pagina 1.

Je moet dus in lane blijven, mag creeps farmen enkel in lane? En enkel bepaalde neutral monsters.. Dus geen red of blue bijvoorbeeld?

Dat klopt.
Het is echt de lane fase die hier belangrijk is.

Hierna zullen we normale games 3v3 of 5v5 eens doen :)

Alex40014

Legacy Member
ciberth zei:
Dat klopt.
Het is echt de lane fase die hier belangrijk is.

Hierna zullen we normale games 3v3 of 5v5 eens doen :)

Met 5v5 wil ik gerust meedoen, 1v1 spelletjes vind ik niet zo top omdat er bepaalde champs zijn die daarin uitmunten.

Ciberth

Legacy Member
Alex40014 zei:
Met 5v5 wil ik gerust meedoen, 1v1 spelletjes vind ik niet zo top omdat er bepaalde champs zijn die daarin uitmunten.

Ma dan pak je nu ook gwn iemand die goed is 1tegen1...

Euhm We beginnen vanaf dat ik online ben en de twee mensen die tegen elkaar moeten. Maakt niet uit wie.

De schema's staan hierboven. Dus spreek me maar aan :)

Gelieve dus ingame 9lives kanaal te joinen en mij (Ciberth) toe te voegen!!

Ik weet dat sommigen deze avond niet kunnen, dus kom gwn online wnr je kan en hopelijk is de andere er dan ook :)

enj0i^

Legacy Member
Alex40014 zei:
Met 5v5 wil ik gerust meedoen, 1v1 spelletjes vind ik niet zo top omdat er bepaalde champs zijn die daarin uitmunten.
Het is ook niet dat je leven er van afhangt he :)

Ik weet ook wel dat ik tegen de meesten hier geen schijn van kans maar het is wel leuk om mee te doen :)

Edit: ik speel dus ipv ciberth?
Ap tegen bebodyguard
Ad tegen sylph

Ciberth

Legacy Member
enj0i^ zei:
Het is ook niet dat je leven er van afhangt he :)

Ik weet ook wel dat ik tegen de meesten hier geen schijn van kans maar het is wel leuk om mee te doen :)

Edit: ik speel dus ipv ciberth?
Ap tegen bebodyguard
Ad tegen sylph

Dat klopt :)

BrNlicious

Legacy Member
Ik vind dit wel een goed initiatief om onderling matches te houden, maar ikzelf hou ni zo van 1v1 spelen en al zeker niet omdat die een echte team game is.

Alex40014

Legacy Member
brainrain zei:
Ik vind dit wel een goed initiatief om onderling matches te houden, maar ikzelf hou ni zo van 1v1 spelen en al zeker niet omdat die een echte team game is.

Goed gesproken maar het initiatief is mooi en er zouden meer van zo'n dingen georganiseerd moeten worden.

Ciberth

Legacy Member
De eerste ap match is gespeeld (waarvoor dank jongens).

Ik heb hierbij nog 1 overwinningsvoorwaarde bijgeschaafd.
Heb je een verschil van 2 turrets en is het gelijk stand win je ook !

Eerste wedstrijd. Annie (Tmg) tegen Cassio (Kingofgods) (winnaar)

Nog even voor de duidelijkheid (met dat cassio nu ook free champ is ed.) mirror picks zijn nu mogelijk.
Morgana tegen morgana mag bvb :)

Amnesiac

Legacy Member
Ik heb vandaag tijd, als kennethdw (voor AD) of Bewakertje (voor solo top) zin hebben om te spelen: ik zal me in het '9lives' ingame chat kanaal bevinden.

edit: mijn IGN: Amnesiacu

Ciberth

Legacy Member
Iedereen die lolreplay heeft staan mag zijn wedstrijd eventueel spelen als hij de overeenkomstige persoon kent.

9lives nick is niet altijd gelijk aan ingame naam :-)

Maar bewijs van de game moet er wel zijn!

Bij voorkeur ook met iemand anders als spectator erbij ^^

Kennethdw

Legacy Member
Ik heb de AD carry match tegen Amnesiacu gespeeld en ik heb gewonnen. Kan eventueel een replay posten. Er was geen spectator.

Ciberth

Legacy Member
Kennethdw zei:
Ik heb de AD carry match tegen Amnesiacu gespeeld en ik heb gewonnen. Kan eventueel een replay posten. Er was geen spectator.

Is in orde
Kan je me laten weten welke champs ook ? :)

Jongens ik zie altijd dezelfde die er klaar voor zijn.

Als ik morgen geen reply heb van sommigen dan voorzie ik wat anders ...

The Monopoly Guy

Legacy Member
begbodyguard, kweet niet wie je bent maar doen we maandagavond onze game?
vroeger kan ik niet

bewakertje

Legacy Member
ik kan pas morgen om 14.00 weer spelen.
kan jij dan ook Amnesiac?

Ciberth

Legacy Member
Ik mis misterblort en enjoi^ zowel in mijn vriendenlijst, als in de 9lives kanaal ingame, als aanwezig.

Zie ik morgen geen teken van leven dan speel ik die wedstrijden.

begbodyguard

Legacy Member
The Monopoly Guy zei:
begbodyguard, kweet niet wie je bent maar doen we maandagavond onze game?
vroeger kan ik niet
in-game: Headguard
Maandagavond zou geen probleem moeten zijn voor mij ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan