Archief - Meerdere ploegen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GioGo

Legacy Member
@cepero: Twee ploegen hebben mag ni, omdat dat niet fair is tegenover zij die lang moeten wachten voor ze een team krijgen. Nu is die wachtlijst niet lang, maar er zijn tijden geweest dat die enkele weken was. Of het nu echt onder de noemer 'cheaten' valt is een andere vraag, zeker is dat het in de regels duidelijk verboden is.

Ether

Legacy Member
Hehe, kweet da nog int begin, da was zo echt iedere morgen checken of dak een ploeg had, en plots, op een vrijdag in de kerstvakantie was het zover, khad m'n ploeg, totaal onverwacht eigenlijk, dacht dat nog week ging duren :)

Man man, kwas zo blij, da was echt zalig, zo de eerste dagen daj hattrick speelt



:love:

Forza

Legacy Member
Nee :p want volgens mij hebk toen grootste fouten gemaakt :D (weet da al wel ni meer ma kmo )

:offtopic: Ether, al u dvd's zijn die echt? Nix gekopieerd of zo?

Woops

Legacy Member
hier nix gecopieerd,

allemaal mooi braaf gedownload ;)

maar ivm de 2 teams. als er in de regels staat dat da niet mag, dan mag dat niet.
neem je er wel 2, dan is het cheaten. => kick
simpel, niet?

en iemand die 2 teams heeft, en da hier (in een open forum) zegt is imo dom en verdiend om zijn teams kwijt te raken.

dit klinkt misschien een beke cru, ma regels zijn er gewoon om gevolgd te worden. anders wordt het maar een warboel

SIO

Legacy Member
woops, uwen tread sta vol contradictie als ge beseft dat da ni enkel vo hattrick maar ook voor bv DVD's geldt :p

ni dat me kan schelen ze, gewoon zeer ironisch :)

Ether

Legacy Member
Forza zei:
Nee :p want volgens mij hebk toen grootste fouten gemaakt :D (weet da al wel ni meer ma kmo )

:offtopic: Ether, al u dvd's zijn die echt? Nix gekopieerd of zo?


Al de dvd's die daar in die lijst staan zijn echt (spaaracties met et nieuwsblad heersen :p)
Kheb der ier nog wel paar liggen die ik nie gekocht eb ;) Ma je moet die dvd's toevoegen aan de hand van streepjescode, alle ja, da gaat et makkelijkste, en van de dvd's dak nie gekocht eb bennek die streepjescode toch wel kwijt zeker? :unsure:


Maar die lijst zijn allemaal echt ja :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan