Interficio
Legacy Member
Ik wilde gewoon even weten of er onder jullie misschien zijn die meerdere ploegen hebben. We weten allemaal dat het officiëel niet mag, maar ik dacht er eigenlijk aan om nog een ploeg te nemen. Ik speel namelijk heel graag hattrick en ik vind 1 ploeg eigenlijk gewoon te weinig om u continue te amuseren.
Ik ken een paar vrienden die het doen. Waarschijnlijk blijf ik toch bij 1 ploeg (volgens de regels
) maar ik wilde gewoon weten of er nog zijn die het doen.
Ik heb het hier btw niet over cheaten, het betreft hier 2 ploegen die volledig onafhankelijk functioneren.
Ik ken een paar vrienden die het doen. Waarschijnlijk blijf ik toch bij 1 ploeg (volgens de regels
) maar ik wilde gewoon weten of er nog zijn die het doen.Ik heb het hier btw niet over cheaten, het betreft hier 2 ploegen die volledig onafhankelijk functioneren.





ad: .