Archief - Meerdere ploegen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Interficio

Legacy Member
Ik wilde gewoon even weten of er onder jullie misschien zijn die meerdere ploegen hebben. We weten allemaal dat het officiëel niet mag, maar ik dacht er eigenlijk aan om nog een ploeg te nemen. Ik speel namelijk heel graag hattrick en ik vind 1 ploeg eigenlijk gewoon te weinig om u continue te amuseren.

Ik ken een paar vrienden die het doen. Waarschijnlijk blijf ik toch bij 1 ploeg (volgens de regels :) ) maar ik wilde gewoon weten of er nog zijn die het doen.

Ik heb het hier btw niet over cheaten, het betreft hier 2 ploegen die volledig onafhankelijk functioneren.

Forza

Legacy Member
Ik heb da ook lange tijd gehad:

1) intn begin is da plezant, ma na nen tijd is het echt ni cool 2 ploege te hebben
2) ze hebbe mij gepakt, en ik deed ook niets onder elkaar, maar adhv ip hebbe ze het gezien

Houw u bij 1 ploeg :niceone:

SIO

Legacy Member
de controle is streng dus tenzij ge et vanuit 2verschillende ip's kunt doen, zouk t ni doen als ik u was.

Bovendien ben ik ook van mening daje echt moet opgaan in uw ploeg, enkel zo gaje uw sterktes en zwaktes goed kennen en uw ploeg optimaal benutten, da zal ni gaan met 2denk ik. Dan zoekte beter een andere bezigheid op internet denk ik.

Mee supporter kunde ook serieus wa bezighouden, in htbuddy zijn er ook veel stats vatbaar voor analyse, anyway kdenk da ge zou verschieten wa ge amaal nog kunt doen :)

Timmie

Legacy Member
1 ploeg is voor mij meer als genoeg, ge gaat er meer plezier van hebben om 1 ploeg te houden, die ge uitbouwt en volledig benut, dan van 2 ploegen die allebei slabakken. En zoals al gezegd, de GM's controleren ook op ip's, dus vroeg of laat loopt ge toch tegen de lamp.

Eerlijk duurt het langst

nog iets : ploegen die hier betrapt worden op dubbelaccounts worden onmiddelijk doorgegeven aan de gm's

Ex0dus

Legacy Member
Forza zei:
Ik heb da ook lange tijd gehad:

1) intn begin is da plezant, ma na nen tijd is het echt ni cool 2 ploege te hebben
2) ze hebbe mij gepakt, en ik deed ook niets onder elkaar, maar adhv ip hebbe ze het gezien

Houw u bij 1 ploeg :niceone:
en wat is er gebeurd toen je gepakt werd?

SIO

Legacy Member
Timmie zei:
nog iets : ploegen die hier betrapt worden op dubbelaccounts worden onmiddelijk doorgegeven aan de gm's
das bullshit he, da is uw mening ma kzen nog ni zo zeker of gans t forum er zo over denkt, khebt t dan wel over hen met 2ploegen die ze van elkaar gescheiden houde.

Timmie

Legacy Member
Als ge geen straffen gaat zetten op toegeven van onderlinge transfers enzo gaat het een soep worden. Beter voorkomen dan genezen.

SIO

Legacy Member
khebt t dan wel over hen met 2ploegen die ze van elkaar gescheiden houde.
de GM's werken met programmatje voor cheators te detecte dus zei die in de verleiding komen zullen ze heus wel pakken..

NoReason

Legacy Member
Timmie zei:
nog iets : ploegen die hier betrapt worden op dubbelaccounts worden onmiddelijk doorgegeven aan de gm's

kvind nie dat wij een klikspaan moeten zijn :) onze taak is meer om de hattrickers uit te leggen dat ze da beter nie doen... doen ze het toch, dan is het aan de gm's om het uit te zoeken ;)

EryciusPuteanus

Legacy Member
Interficio zei:
Ik speel namelijk heel graag hattrick en ik vind 1 ploeg eigenlijk gewoon te weinig om u continue te amuseren.
:eek:

Ik heb al moeite genoeg met één ploeg zenne :p

killblok

Legacy Member
volgens mij is het heel simpel: in de regels staat duidelijk dat ge maar 1 ploeg moogt hebben, dus moet ge u daaraan houden vind ik.

sToRm

Legacy Member
En wa als ge nu met 2 broers allebei een hattrick ploeg hebt....
en ge zit alle2 achter dezelfde pc, dan hebde toch ook hetzelfde ip-adres
hoe regelen ze da dan?

NoReason

Legacy Member
sToRm zei:
En wa als ge nu met 2 broers allebei een hattrick ploeg hebt....
en ge zit alle2 achter dezelfde pc, dan hebde toch ook hetzelfde ip-adres
hoe regelen ze da dan?
ik denk dat je vooraf een mailtje moet sturen naar een GM ofzo, dacht'k ergens gelezen te hebben

Olivier.vdb

Legacy Member
Ik vind dat je maar één ploeg moet nemen...
Ik vind het belachelijk dat mensen meerdere ploegen nemen.

sToRm

Legacy Member
Tis vooral door de andere hattrickgebruikers die reporten dat ter véél cheaters hun accountje verliezen. Want als die gm's iederéén int oog moete houde, amai :crazy:

Interficio

Legacy Member
For the record, ik ga het toch bij 1 ploeg houden ze. Vandaag voor de eerste keer naar't school geweest en k zal mijnen tijd nodig hebben :sad: .

Voor de rest leef k ook nie graag in de illegaliteit :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan