gertjanos
Legacy Member
Interficio zei:Ik wilde gewoon even weten of er onder jullie misschien zijn die meerdere ploegen hebben. We weten allemaal dat het officiëel niet mag, maar ik dacht er eigenlijk aan om nog een ploeg te nemen. Ik speel namelijk heel graag hattrick en ik vind 1 ploeg eigenlijk gewoon te weinig om u continue te amuseren.
Ik ken een paar vrienden die het doen. Waarschijnlijk blijf ik toch bij 1 ploeg (volgens de regels) maar ik wilde gewoon weten of er nog zijn die het doen.
Ik heb het hier btw niet over cheaten, het betreft hier 2 ploegen die volledig onafhankelijk functioneren.
1) tis verboden voor 2ploege te hebben
2) ge pakt ploegen af van users die nog geen hebben
3) als ge niet genoeg hebt aan 1ploeg, zoek u een andere bezigheid of lees wa forums,ga de transferlijst af whatever.
4) Dat timmie users gaat aangeven die 2ploegen hebben vindk maar normaal ook. We zijn een HTforum, geen cheatforum
) maar ik wilde gewoon weten of er nog zijn die het doen.
ad: 
idioten die een ploeg aanvragen om er dan niet eens in te loggen achteraf! die verbrodden pas het spel. Ik heb heel dit seizoen met slechts drie personen in een pool gezeten. Al de rest was niet eens komen inloggen!! Nu na de zevende match zij nze eindelijk vervangen ,maar dan nog zie ik 'weer'er enkele afwezigen tussen.
hebben ze 1 team terug geunlockt. Wel een boete van 175k maar da kon er af