Archief - Meerdere ploegen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

gertjanos

Legacy Member
Interficio zei:
Ik wilde gewoon even weten of er onder jullie misschien zijn die meerdere ploegen hebben. We weten allemaal dat het officiëel niet mag, maar ik dacht er eigenlijk aan om nog een ploeg te nemen. Ik speel namelijk heel graag hattrick en ik vind 1 ploeg eigenlijk gewoon te weinig om u continue te amuseren.

Ik ken een paar vrienden die het doen. Waarschijnlijk blijf ik toch bij 1 ploeg (volgens de regels :) ) maar ik wilde gewoon weten of er nog zijn die het doen.

Ik heb het hier btw niet over cheaten, het betreft hier 2 ploegen die volledig onafhankelijk functioneren.

1) tis verboden voor 2ploege te hebben
2) ge pakt ploegen af van users die nog geen hebben
3) als ge niet genoeg hebt aan 1ploeg, zoek u een andere bezigheid of lees wa forums,ga de transferlijst af whatever.
4) Dat timmie users gaat aangeven die 2ploegen hebben vindk maar normaal ook. We zijn een HTforum, geen cheatforum

cepero

Legacy Member
euh, ik speel hattrick, net zoals men broer (zelfde pc) en opt werk zijn we met 7 mensen die hattrick spelen en allemaal hebbe nwe supporter genomen en spelen we een onderling vriendschappelijk tornooike... :D
Ik ben er zeker dat er veel mensen zijn in deze zelfde situatie. ik kan niet echt geloven dat ze zomaar zouden bannen , gewoon omdat ip's hetzelfde zijn (netwerk) :sad:
ze zouden pas mogen bannen als er transfers onderling worden gedaan!
ik zou écht balen als iemand van ons geband zou worden omwille van een ip adres enkel!!

Pandarve

Legacy Member
NoReason zei:
kvind nie dat wij een klikspaan moeten zijn :) onze taak is meer om de hattrickers uit te leggen dat ze da beter nie doen... doen ze het toch, dan is het aan de gm's om het uit te zoeken ;)


I agree.
Een vriend van mij heeft 2 accounts en ook al babbel ik regelmatig met een GM, ik ga dat niet doorgeven hoor. Terwijl ik het niet kan uitstaan dat hij 2 ploegen heeft en nog verrekte veel mazzel heeft ook.
Hij loopt vanzelf wel tegen de lamp, ooit.

Timmie

Legacy Member
Ik ken ook een vriend die 2 ploegen heeft, dat verklik ik ook niet. Het gaat gewoon over dit forum, het moet hier geen plaats worden waar cheaten is toegestaan. Dat heeft niks te maken met klikspaan zijn.

Ether

Legacy Member
Vroeger had ik ook 2 ploegen :D

1 waar ik mee speelde
1 waarmee ik pullde, je weet nooit dak daar in de eerste week een pull deed die het vaderland kon redden eh :)

SIO

Legacy Member
sToRm zei:
En wa als ge nu met 2 broers allebei een hattrick ploeg hebt....
en ge zit alle2 achter dezelfde pc, dan hebde toch ook hetzelfde ip-adres
hoe regelen ze da dan?
ik en men broer spelen alletwee hattrick en hebben GM's mails gestuurd omdat ze ooit wel zoude merken dat hetzelfde ip was..We mogen wel onderling niet transferen, ook niet tegen normale prijzen, da pakte der maar bij he.
De 7werknemers op bedrijf: mailke sturen naar GM's en ge zijt zeker daje uw ploeg ni kwijtraakt..

(en als je een broer 'faked' valt dat wel op door de tijdstippen waarop je inlogt denk ik)

GioGo

Legacy Member
1. De GM's hebben de nodige middelen voorhanden om cheaters te detecteren. Een volledig IP-log is daar één van. En het is makkelijker te maken dan je denkt. Met de HT-Quiz kon ik er 30 personen uitpikken met een dubbele account (ik heb namelijk ook ip's en dergelijke gelogd). Goedaardig als ik ben heb ik ze niet gerapporteerd.
2. Dit forum is niet privé, dus wees maar zeker dat er een paar mensen met een 'hogere functie' dit forum bezoeken.
3. Ik volg Timmie in zijn forum-policy. Wat niet mag in het spel moet ook niet besproken worden in het forum erover.
4. is er niet
5. evenmin

cepero

Legacy Member
Om eerlijk te zijn, waarom die heisa over 'cheaters' in Hattrick?? Als iemand 'cheat' versta ik daar 'valsspelen' onder en dan zeg ik zéker :naughty: , maar als nu iemand graag een tweede ploeg wil, omdat hij het nu zo leuk vindt en er meer tijd voor kan vrijmaken... (meer dan twee is iets al heel anders hé)
Broer of zus ,vader of overgrootbompa of weet ik veel, als die mensen niks verkeerds doen is er geen zever nodig. écht bewijzen dat het dezelfde persoon is, kun je toch nooit, tenzij je ook al vingerafdrukken kan aflezen via internet :D
Ik heb liever eerlijke mensen die serieus en gemeend met hun beide ploegen omgaan dan die :angry: idioten die een ploeg aanvragen om er dan niet eens in te loggen achteraf! die verbrodden pas het spel. Ik heb heel dit seizoen met slechts drie personen in een pool gezeten. Al de rest was niet eens komen inloggen!! Nu na de zevende match zij nze eindelijk vervangen ,maar dan nog zie ik 'weer'er enkele afwezigen tussen.
Laat daar dan liever iemand een 'tweede' ploeg uit kiezen zodat het spel voor de anderen ook terug boeiend wordt!

grrr :angry: my 2 cents

Ether

Legacy Member
SIO zei:
ik en men broer spelen alletwee hattrick en hebben GM's mails gestuurd omdat ze ooit wel zoude merken dat hetzelfde ip was..We mogen wel onderling niet transferen, ook niet tegen normale prijzen, da pakte der maar bij he.
De 7werknemers op bedrijf: mailke sturen naar GM's en ge zijt zeker daje uw ploeg ni kwijtraakt..

(en als je een broer 'faked' valt dat wel op door de tijdstippen waarop je inlogt denk ik)



Oooo, nog een sio op deze aardbol :love:

Waarom komt die hier nooit? :sad:

SIO

Legacy Member
diene zit ier soms, is in de voorronde van jimbercup eruit gekegeld :p

'shorty_911'

Yannick.vdb

Legacy Member
Misschien hebben sommige van jullie het al door. Maar oli.vdb is mijn broer. Hij heeft een eigen team en ik heb een eigen team. Ik heb dit op voorhand wel doorgegeven aan een GM en we mogen geen onderlinge transfers doen, wat we dan ook niet doen. Hattrick is een spel dat je met 1 ploeg moet spelen, anders verbrod je het voor jezelf en voor de anderen, vooral als er nog transfers gedaan worden naar eigen teams.

Wat ik wel jammer vind ik dat ik genoeg mensen ken die cheaten. Zij hebben meer succes dan ik, en toch worden ze niet gepakt... jammer maar helaas.

Hattrick, One team, One mission... rofl!

Ether

Legacy Member
Yannick.vdb zei:
Misschien hebben sommige van jullie het al door. Maar oli.vdb is mijn broer. Hij heeft een eigen team en ik heb een eigen team. Ik heb dit op voorhand wel doorgegeven aan een GM en we mogen geen onderlinge transfers doen, wat we dan ook niet doen. Hattrick is een spel dat je met 1 ploeg moet spelen, anders verbrod je het voor jezelf en voor de anderen, vooral als er nog transfers gedaan worden naar eigen teams.

Wat ik wel jammer vind ik dat ik genoeg mensen ken die cheaten. Zij hebben meer succes dan ik, en toch worden ze niet gepakt... jammer maar helaas.

Hattrick, One team, One mission... rofl!


Geef ze aan?

Forza

Legacy Member
Timmie zei:
Allebei zen ploegen gekickt waarschijnlijk..
Nee :)

Eerst wel, maar naar herhaaldag zaagwerk :cool: hebben ze 1 team terug geunlockt. Wel een boete van 175k maar da kon er af :D (kstond +1.500.000)

Ma kweet wel da da nu nimeer lukt, das al een seizoen of twee geleden (alst ni meer is ;))

Ex0dus

Legacy Member
Forza zei:
Nee :)

Eerst wel, maar naar herhaaldag zaagwerk :cool: hebben ze 1 team terug geunlockt. Wel een boete van 175k maar da kon er af :D (kstond +1.500.000)

Ma kweet wel da da nu nimeer lukt, das al een seizoen of twee geleden (alst ni meer is ;))
zolang da ge ma goe kunt pijpen, lukt bij Blazer alles...

EDIT: excuseer basher, khad uwe naam daar gezet ;)

BasheR

Legacy Member
ik had een belgische en keniaanse ploeg ma ze hebbe mij gepakt en ben ze kwijt nu :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan