Archief - Lcd 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Real

Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:
Taken van den T: WC's kuisen, een slaapplaats voor zijn lief zoeken (die slaapt 20u op 24u), mij wakker maken met da kassa belleke, "joeri" roepen, veel lasagna's opeten, en da is het zo een beetje. Soms als em goesting heeft werkt em ook een beetje aan den toog :p
kdoecht het :p

en gij feitelijk? :D

-=BYE=-Godfather

Legacy Member
als ze lcd al ni in een weekend kunne plannen da godt ni kan kome, late ze die der maar n beke rondlopen en tooghangen

Jayvie

Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:
Taken van den T: WC's kuisen, een slaapplaats voor zijn lief zoeken (die slaapt 20u op 24u), mij wakker maken met da kassa belleke, "joeri" roepen, veel lasagna's opeten, en da is het zo een beetje. Soms als em goesting heeft werkt em ook een beetje aan den toog :p
:wtf:
das zo eigelijk, de beschrijving van mijn job daar!
buite da slaapplaats zoeke dan
(wtf?)
(ja da was ik dus met da belleke godt)

-[Freak]-

Legacy Member
blaZe zei:
en spion spelen voor Lanaholics :D



quote: ela mannen van ellaa, euh paar van os gasten zijn den pica tussenpakken...zoude da manneke nie eus goan helpuh?

:p
Spion bij CD haha,dus weet ge onze volgende actie al tegen lanaholics :p

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
Ik doe daar dus nix hee, buiten den Tarre bedienen en godfathertje pesten(maar da is dus wel een full-time job hee)... En vooral ni toeteren zoals heel de server-crew (de toog crew is een pakske slimmer en we have the beer :rofl: ). Dus wij hebben zo geen wraak gevoelens tov LA :p

-`LarA.][.Cr´-

Legacy Member
SenZ zei:
Hopelijk loop ik u daar tegen het lijf hé :woohoo:


jop, ge zult me dan wel zien :)

@ de datum, toch vele beter as pukkelpop goe uitkomt ze, welke noobs gaan nu na antwerp is burning ^^ janetteeuuuu

SPin4kker

Legacy Member
[*L@rAkEuhH*] zei:
jop, ge zult me dan wel zien :)

@ de datum, toch vele beter as pukkelpop goe uitkomt ze, welke noobs gaan nu na antwerp is burning ^^ janetteeuuuu


ik prolly ....

merci dan maar he :s

-`LarA.][.Cr´-

Legacy Member
et was ni echt een persoonlijke aanval !!


:unsure:


still pukkelpop > burning :p

[-Nova.aE-]

Legacy Member
pukkelpop , whiiiiiiiiiiiiii , jammer da ik dit jaar nie kan gaan , mss 1 dagje , werchter ownt dus :p . lcd 5 kom ik mss ... heel mss , als ik geld te veel heb dus .

SenZ

Legacy Member
[-Nova.aE-] zei:
pukkelpop , whiiiiiiiiiiiiii , jammer da ik dit jaar nie kan gaan , mss 1 dagje , werchter ownt dus :p . lcd 5 kom ik mss ... heel mss , als ik geld te veel heb dus .

Typisch Nova Style :love:

Smashy

Legacy Member
[*L@rAkEuhH*] zei:
et was ni echt een persoonlijke aanval !!


:unsure:


still pukkelpop > burning :p
:rofl: sry :p kon et ni late :p
nuja, pffff.......morge betale voor lcd.......alzek et ni nog s vergeet :crazy:

H4ns //

Legacy Member
SPin4kker zei:
overschat van gelijk ... mooi ndl ken jij senz :D :p
2 woorden voor die man... of beter een keuze eigenlijk

Taalklas
of
BANANENBOOT

ik laat je nog een keuze :wtf:

;)

(jaja ik weet het, ik ben een stoute racist)

-=BYE=-Godfather

Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:
Ik doe daar dus nix hee, buiten den Tarre bedienen en godfathertje pesten(maar da is dus wel een full-time job hee)... En vooral ni toeteren zoals heel de server-crew (de toog crew is een pakske slimmer en we have the beer :rofl: ). Dus wij hebben zo geen wraak gevoelens tov LA :p

dus als ik ni kom gade gij u vervelen?
kewl, nu voel ik mij weer nuttig :rofl:

BadN

Legacy Member
ik weet ni ofk kan kome, azo ne stomme datum :sad: lcd 6 dan maar zeker, dan hebk menne nieuwe bak ook :cool:
anyway veel plezier aan iedereen die er gaat zijn ;)

Dahmer zei:
sounds like an ev0l screenwatching plan 2 me :p
screenwatche is zo lame hé FFS :angry: (insider :p)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan