Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

, kheb ergens problemen met mijn veiligheidsgevoel op die lan om een of ander reden.
)sounds like an ev0l screenwatching plan 2 meblaZe zei:denk dak ne helm met 360° spiegeltjes pak zodat ik ten alle tijden kan zien wie me naderd![]()

gij hebt den thread gestartUnD3RD0G zei:geef mss de site ook...
das makkelijker![]()
postcount +1 zeg ik daartegen-=2H@RD2KiLL=- zei:

dude-=2H@RD2KiLL=- zei:smoesjes
omzeil da dan en pakt dan den E313
moet gij ni persee de ring pakke he
)Axel zei:dude
ik kom wel van gent he...
da opzoeken voor da te omzeile is xtra werk
gent en xtra werk goat nie soamen zenne
edit: en tis ook omdat men lieve mamie nie graag ver rijdt en als het zo ver is tliefst dan da ze de baan min of meer weet (wat nie geval is dus)

ToMkAt zei:Wie doet der nu een lan in 2de zittijd![]()
:ironic:
neways, als alles goed meegaat, dan heeft underdog al een lift tot ginder![]()
![]()
=CID=Drone zei:kzal ik |3ufke wel meenemen![]()
ik kom ook ..... alleenad:
dus nog plaats genoeg in autoke![]()
/me likes |3ufke![]()
/zieligemodus off
![]()
DarkDwarf zei:Ik wou eens vragen of mensen er geïnteresseerd zouden zijn om miss een funcompo te spelen van Enemy Territory (opvolger van Return to Castle Wolfenstein, gratis te downloaden van internet) op LCD. Je hebt RtCW niet nodig om ET te kunnen spelen). Het is in feite een heel teamplay-based spel met verschillende klassen (Medic, Engineer, etc.) en je moet een objective vervullen op elke map om te winnen (bv iets opblazen aan de hand van dynamite die de Engineer kan planten). Het is dus een first-person shooter, tzou wel fijn zijn als er mensen zijn die dit zouden willen spelen =). Wars worden er 6 tegen 6 gespeeld, als je interesse hebt kun je het altijd van de Telenet Games site downloaden in de RtCW sectie.
