Archief - Lcd 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
Hehehe, Godfathertje weeral 2de zit, tssssssss, ge moet blokken in eerste zit hee :rofl: Dan kunde wel komen... En Tarre, voor u terug een bakske duvel? Dan zal ik proberen om ook een paar Duvelglaskes mee te brengen :cool:

blaZe

Legacy Member
bwah ;)

ben niet zeker of ik ga komen :rofl: , kheb ergens problemen met mijn veiligheidsgevoel op die lan om een of ander reden.

denk dak ne helm met 360° spiegeltjes pak zodat ik ten alle tijden kan zien wie me naderd :p

(kan mss ook handig zijn om te screenwatchen bij diene achter me :D )

-=|CD|=-Mr. T

Legacy Member
Voor die mensen die moesten twijfelen en willen wachten mee betalen, gaat dan maar eens naar de site zien. De betalingen komen vlot binnen de laatste weken, dus snel zijn is de boodschap.

Axel

Legacy Member
ik kom prolly niet
antwerpse ring ziet er nie zo gezond uit en kwil men ma geen hartattack geven als ze dat ziet :s
dus i wont be there :(

-=2H@RD2KiLL=-

Legacy Member
smoesjes
omzeil da dan en pakt dan den E313
moet gij ni persee de ring pakke he

Insanity

Legacy Member
Buh,

Als ik zeg ik kom, kom ik nie :)
Als ik zeg ik kom niet, kom ik nie :)
Als ik zeg ik weet et nog nie, dan is er nog een kleine kans da'k wel kom :o

Dus pak ik: Ik weet nog nie of ik kom :D

Peace Insa

Axel

Legacy Member
-=2H@RD2KiLL=- zei:
smoesjes
omzeil da dan en pakt dan den E313
moet gij ni persee de ring pakke he
dude
ik kom wel van gent he...
da opzoeken voor da te omzeile is xtra werk
gent en xtra werk goat nie soamen zenne


edit: en tis ook omdat men lieve mamie nie graag ver rijdt en als het zo ver is tliefst dan da ze de baan min of meer weet (wat nie geval is dus :s)

SenZ

Legacy Member
Axel zei:
dude
ik kom wel van gent he...
da opzoeken voor da te omzeile is xtra werk
gent en xtra werk goat nie soamen zenne


edit: en tis ook omdat men lieve mamie nie graag ver rijdt en als het zo ver is tliefst dan da ze de baan min of meer weet (wat nie geval is dus :s)

Jullie (jij en je mama) geraken er wel :p

SylvieMelody

Legacy Member
ToMkAt zei:
Wie doet der nu een lan in 2de zittijd :help: :niceone: :ironic:
neways, als alles goed meegaat, dan heeft underdog al een lift tot ginder :) :crazy:

2e zit of ni ge gaat mee!! ;D

ik ga zowiezo :applause:

|3ufke

Legacy Member
=CID=Drone zei:
kzal ik |3ufke wel meenemen :)

ik kom ook ..... alleen :sad:


dus nog plaats genoeg in autoke :niceone:


/me likes |3ufke :help:


/zieligemodus off

:crazy:

ej gij leeft nog? :doc:

Insanity

Legacy Member
Ochere discriminatie bestaat al op inet smerig mense smerig :'(

Peace Insa

DarkDwarf

Legacy Member
Ik wou eens vragen of mensen er geïnteresseerd zouden zijn om miss een funcompo te spelen van Enemy Territory (opvolger van Return to Castle Wolfenstein, gratis te downloaden van internet) op LCD. Je hebt RtCW niet nodig om ET te kunnen spelen). Het is in feite een heel teamplay-based spel met verschillende klassen (Medic, Engineer, etc.) en je moet een objective vervullen op elke map om te winnen (bv iets opblazen aan de hand van dynamite die de Engineer kan planten). Het is dus een first-person shooter, tzou wel fijn zijn als er mensen zijn die dit zouden willen spelen =). Wars worden er 6 tegen 6 gespeeld, als je interesse hebt kun je het altijd van de Telenet Games site downloaden in de RtCW sectie.

Real

Legacy Member
DarkDwarf zei:
Ik wou eens vragen of mensen er geïnteresseerd zouden zijn om miss een funcompo te spelen van Enemy Territory (opvolger van Return to Castle Wolfenstein, gratis te downloaden van internet) op LCD. Je hebt RtCW niet nodig om ET te kunnen spelen). Het is in feite een heel teamplay-based spel met verschillende klassen (Medic, Engineer, etc.) en je moet een objective vervullen op elke map om te winnen (bv iets opblazen aan de hand van dynamite die de Engineer kan planten). Het is dus een first-person shooter, tzou wel fijn zijn als er mensen zijn die dit zouden willen spelen =). Wars worden er 6 tegen 6 gespeeld, als je interesse hebt kun je het altijd van de Telenet Games site downloaden in de RtCW sectie.

Kewl spel, kheb da ook nog tijd gespeeld :woohoo:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan