Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Real zei:Kewl spel, kheb da ook nog tijd gespeeld![]()
SenZ zei:² :applause:
UnD3RD0G zei:³
7 minuten en 32 seconden..
QUOTE]
Ik verschillende keren 5minuten ofzo, spel lagt lijk zot; in totaal weet ik het niet, TacOps for life!![]()
SenZ zei:lol toch geen TacOps ... ?UnD3RD0G zei:³
7 minuten en 32 seconden..
QUOTE]
Ik verschillende keren 5minuten ofzo, spel lagt lijk zot; in totaal weet ik het niet, TacOps for life!![]()
tis boets btw![]()
-=ICDI=- GODt zei:Hehehe, Godfathertje weeral 2de zit, tssssssss, ge moet blokken in eerste zit heeDan kunde wel komen... En Tarre, voor u terug een bakske duvel? Dan zal ik proberen om ook een paar Duvelglaskes mee te brengen
![]()

DarkDwarf zei:Ik wou eens vragen of mensen er geïnteresseerd zouden zijn om miss een funcompo te spelen van Enemy Territory (opvolger van Return to Castle Wolfenstein, gratis te downloaden van internet) op LCD. Je hebt RtCW niet nodig om ET te kunnen spelen). Het is in feite een heel teamplay-based spel met verschillende klassen (Medic, Engineer, etc.) en je moet een objective vervullen op elke map om te winnen (bv iets opblazen aan de hand van dynamite die de Engineer kan planten). Het is dus een first-person shooter, tzou wel fijn zijn als er mensen zijn die dit zouden willen spelen =). Wars worden er 6 tegen 6 gespeeld, als je interesse hebt kun je het altijd van de Telenet Games site downloaden in de RtCW sectie.
-=|CD|=-Mr. T zei:Brengt da dan mee, dan kan iedereen die het wil het daar van u afhalen. Want gij weet even goed als mij dat iedereen te lui gaat zijn om dat op voorhand te doen.


[*L@rAkEuhH*] zei:Bwa, weten nog ni of we komen, mss specce ofzo
we'll see
ma as we kome, zal et wel een feestje zijn zeker
orbi en lara in the house o/
grtZ
en @ insa, ge hebt gelijk![]()

Compo T, compo!-=|CD|=-Mr. T zei:Brengt da dan mee, dan kan iedereen die het wil het daar van u afhalen. Want gij weet even goed als mij dat iedereen te lui gaat zijn om dat op voorhand te doen.

Uiteraard =)-=|CD|=-Mr. T zei:Brengt da dan mee, dan kan iedereen die het wil het daar van u afhalen. Want gij weet even goed als mij dat iedereen te lui gaat zijn om dat op voorhand te doen.
Real zei:Compo T, compo!![]()
Dus wa doede gij daar feitelijk nog?-=|CD|=-Mr. T zei:Den Mb is de verantwoordelijke voor de compo's. En de servers is de scorp, dus ik heb er eigenlijk niks over te zeggen. Ge kunt misschien een polleke starten op het forum van lcd.

Real zei:Dus wa doede gij daar feitelijk nog?![]()
