Archief - Lcd 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Insanity

Legacy Member
Spel eeft z'n eigen stijl ma wa afwisseling op een lan is altijd fun zo moete nie constant zelfste doen :).

Peace Insa

-=BYE=-Godfather

Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:
Hehehe, Godfathertje weeral 2de zit, tssssssss, ge moet blokken in eerste zit hee :rofl: Dan kunde wel komen... En Tarre, voor u terug een bakske duvel? Dan zal ik proberen om ook een paar Duvelglaskes mee te brengen :cool:

tssssss da is ni voor mee te lachen godt, ge zou beter beke medelijden hebbe me mij ipv mij hier beke jaloers te make me da gezever over duvels :)

-=|CD|=-Mr. T

Legacy Member
DarkDwarf zei:
Ik wou eens vragen of mensen er geïnteresseerd zouden zijn om miss een funcompo te spelen van Enemy Territory (opvolger van Return to Castle Wolfenstein, gratis te downloaden van internet) op LCD. Je hebt RtCW niet nodig om ET te kunnen spelen). Het is in feite een heel teamplay-based spel met verschillende klassen (Medic, Engineer, etc.) en je moet een objective vervullen op elke map om te winnen (bv iets opblazen aan de hand van dynamite die de Engineer kan planten). Het is dus een first-person shooter, tzou wel fijn zijn als er mensen zijn die dit zouden willen spelen =). Wars worden er 6 tegen 6 gespeeld, als je interesse hebt kun je het altijd van de Telenet Games site downloaden in de RtCW sectie.

Brengt da dan mee, dan kan iedereen die het wil het daar van u afhalen. Want gij weet even goed als mij dat iedereen te lui gaat zijn om dat op voorhand te doen.

Smashy

Legacy Member
-=|CD|=-Mr. T zei:
Brengt da dan mee, dan kan iedereen die het wil het daar van u afhalen. Want gij weet even goed als mij dat iedereen te lui gaat zijn om dat op voorhand te doen.
:lol:
*begint te zoeken naar ET* :unsure:

-`LarA.][.Cr´-

Legacy Member
Bwa, weten nog ni of we komen, mss specce ofzo

we'll see
ma as we kome, zal et wel een feestje zijn zeker :)

orbi en lara in the house o/

grtZ
en @ insa, ge hebt gelijk :p

SenZ

Legacy Member
[*L@rAkEuhH*] zei:
Bwa, weten nog ni of we komen, mss specce ofzo

we'll see
ma as we kome, zal et wel een feestje zijn zeker :)

orbi en lara in the house o/

grtZ
en @ insa, ge hebt gelijk :p

Hopelijk loop ik u daar tegen het lijf hé :woohoo:

Real

Legacy Member
-=|CD|=-Mr. T zei:
Brengt da dan mee, dan kan iedereen die het wil het daar van u afhalen. Want gij weet even goed als mij dat iedereen te lui gaat zijn om dat op voorhand te doen.
Compo T, compo! :p

DarkDwarf

Legacy Member
-=|CD|=-Mr. T zei:
Brengt da dan mee, dan kan iedereen die het wil het daar van u afhalen. Want gij weet even goed als mij dat iedereen te lui gaat zijn om dat op voorhand te doen.
Uiteraard =)

-=|CD|=-Mr. T

Legacy Member
Real zei:
Compo T, compo! :p

Den Mb is de verantwoordelijke voor de compo's. En de servers is de scorp, dus ik heb er eigenlijk niks over te zeggen. Ge kunt misschien een polleke starten op het forum van lcd.

Real

Legacy Member
-=|CD|=-Mr. T zei:
Den Mb is de verantwoordelijke voor de compo's. En de servers is de scorp, dus ik heb er eigenlijk niks over te zeggen. Ge kunt misschien een polleke starten op het forum van lcd.
Dus wa doede gij daar feitelijk nog? :p

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
Real zei:
Dus wa doede gij daar feitelijk nog? :p

Taken van den T: WC's kuisen, een slaapplaats voor zijn lief zoeken (die slaapt 20u op 24u), mij wakker maken met da kassa belleke, "joeri" roepen, veel lasagna's opeten, en da is het zo een beetje. Soms als em goesting heeft werkt em ook een beetje aan den toog :p

blaZe

Legacy Member
en spion spelen voor Lanaholics :D



quote: ela mannen van ellaa, euh paar van os gasten zijn den pica tussenpakken...zoude da manneke nie eus goan helpuh?

:p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan