Archief - Lcd 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-=ICDI=-mbtoys

Legacy Member
Dag lieve mensjes,

FF een updateje:
zoals op de site te lezen valt zijn alle biervatjes de deur uit dus als je wilt zuipen op ons kosten zou ik wat bij die clans slijmen. Maar vergeet niet dat je ook kans maakt op 2 prijzen die verloot worden (paintbrush is al zeker) en iets zoals vorige keer (tft scherm maybe) dit op voorwaarde dat je voor begin augustus betaald
dat is dus 1 kans op 100 dat je iets wint wat vrij groot is ;)
cu at lancd

UnD3RD0G

Legacy Member
nomraal ging den sylvie da voor mij doen...
ik wacht nog steeds op bevestiging...

*bad look*

SenZ

Legacy Member
Ik kom prolly niet, wegens kutschool :angry:
Maybe speccen, dat zien we ten gepaste tijde wel..

Postcount +1 Copyright Spnnkr :woohoo:

-=ICDI=-mbtoys

Legacy Member
effe ter verduidelijking voor de datum:
dat weekend van september word bewust gekozen omdat er dan eigenlijk niemand iets te doen heeft:
school is just bezig= geen werk
tweede zit gedaan = geen werk(buiten de echte slimmerikken aan de unif)

Dus het is goed te verkopen aan de mamies en papies omdat je nog geen schoolwerk hebt

Antwerp is burnig heeft zijn datum later bekent gemaakt dus die moeten maar verplaatsen de etters :D

hoop jullie allemaal te zien ook de mischiens
Eind volgende week weet ik wat de hoofdprijs van de loting gaat zijn en ook de concrete datum van betalen om deel te kunnen nemen aan die loting

Grtz
mb

PsYchO.p2

Legacy Member
dunno at dat niets te doen ze mb
volgend jaar hebben wij bij ons zo'n leerkracht die kei goe wiskunde kan, maar die eist keiveel van u, en alsk et me goe herinner moesten degenen die nu int 6de zitten, al hun theorie vant jaar voordien leren voor nen toets tegen de week nadien de eerstvolgende les :x
kzien me der al met men wiskunde boeken bezig ^^

-=|CD|=-Mr. T

Legacy Member
We zullen u dan wel helpen psycho. In onze crew zitten een paar doctoraatstudenten, dus die willen u dan wel bijles geven.

PsYchO.p2

Legacy Member
(:
yay me :p
mja, op lcd3 deek ook een poging om men latijn te leren :p mor for some reason was er gene goesting :p

SnOw

Legacy Member
eerst zien da we herexame hale , anders zal er ni veel van in huis kome vrees ik :cry:

SPin4kker

Legacy Member
SnOw zei:
eerst zien da we herexame hale , anders zal er ni veel van in huis kome vrees ik :cry:


idem hier ... nog een uur en twintig minuten en ik weet het :D

man man wat een stress :x

CrUsH

Legacy Member
nu mijn familie nog overhalen om dat familiefeest op zondag te verplaatsen :sad:

-=ICDI=- GODt

Legacy Member
-=|CD|=-Mr. T zei:
We zullen u dan wel helpen psycho. In onze crew zitten een paar doctoraatstudenten, dus die willen u dan wel bijles geven.

Als de Flo3r! dan ni begint te hyperventileren, want wiskunde is zo zijn ding ni, maar godfathertje moet u wel kunnen helpen :p Bij haar is da dan allemaal nog vers wegens juist 2de zit :p

PsYchO.p2

Legacy Member
-=ICDI=- GODt zei:
Als de Flo3r! dan ni begint te hyperventileren, want wiskunde is zo zijn ding ni, maar godfathertje moet u wel kunnen helpen :p Bij haar is da dan allemaal nog vers wegens juist 2de zit :p
loool, grof :p :p

-=|CD|=-Mr. T

Legacy Member
Dus Dahmer gij hebt betaald en sta nog nie op betaald of wa wilde nu zeggen. Laat eens iets weten dan zal ik het nog eens controleren.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan