-=ICDI=-mbtoys
Legacy Member
Dag lieve mensjes,
FF een updateje:
zoals op de site te lezen valt zijn alle biervatjes de deur uit dus als je wilt zuipen op ons kosten zou ik wat bij die clans slijmen. Maar vergeet niet dat je ook kans maakt op 2 prijzen die verloot worden (paintbrush is al zeker) en iets zoals vorige keer (tft scherm maybe) dit op voorwaarde dat je voor begin augustus betaald
dat is dus 1 kans op 100 dat je iets wint wat vrij groot is
cu at lancd
FF een updateje:
zoals op de site te lezen valt zijn alle biervatjes de deur uit dus als je wilt zuipen op ons kosten zou ik wat bij die clans slijmen. Maar vergeet niet dat je ook kans maakt op 2 prijzen die verloot worden (paintbrush is al zeker) en iets zoals vorige keer (tft scherm maybe) dit op voorwaarde dat je voor begin augustus betaald
dat is dus 1 kans op 100 dat je iets wint wat vrij groot is

cu at lancd





ad:
