Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dripke zei:Maar nu vinnek bolleke van punkbuster niemeer terug GVD.

Dripke zei:Novaworld suckt als het ware. Ze zouden beter EA games volledig laten uitgeven ze!! Inplaats van gewoon ondersteuning te geven aan novalogic!
cC^Liteon zei:ik ga hier ni mee akkoord.. EA eeft al zoveel games op de markt da ze bena de monopolie emme in de gameswereld.. seffes word 't tussen de games dan ook nog zoals de strijd tussen Nvidia en ATI .. zoiets tussen EA GAMES en Activision .. ( volgens mij zijn dat de 2 grootste .. ) en dat wil ik dus totaal niet tegenkomen of de prijzen schieten ook de lucht in..