Archief - Joint operations Questions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat vond jij van Joint operations Typhoon rising multiplayer?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

Dripke

Legacy Member
:applause: Da gaat zalig worden.
En als ge da nog nie et toegelaten door u firewall. En get da gecancelled. Wa dan? Firewall herinstallen?
Kem namelijk Sygate Pro Firewall

realta

Legacy Member
kunt ge da nergens in u firewall (bij progr.) in zetten da icoon van joint ops. Ik heb zone alarm! Maar u firewall terug installe zou ik absurt vinden, moet toch ergens iets in staan om progje toelating te geven ;)

Dripke

Legacy Member
Is al opgelost :D. Moest firewall ff VOLLEDIG afzetten. Maar nu vinnek bolleke van punkbuster niemeer terug GVD :(.

Dripke

Legacy Member
Ah thx: ma nu ligt toch gans de load system plat :s Kut nova world niet te DOEN!!
Had EA games da volledig op zichzelf uitgebracht. Inplaats van ondersteuning te geven!
Twas VEEL beter afgewerkt!

Morpheus

Legacy Member
ge moet uw firewall niet afzetten, ge moet het gewoon één keer toestaan dat hij joint ops "doorlaat" en aanvinken dat hij dat altijd moet doen...

Anoniem05

Legacy Member
zeg manne, ik krijg de laatsten tijd alsek online wil spelen zo'n message van could not connect server to busy to contact player database ofzoiet

wa is da in godsnaam, ligt da aan die hun srvrs ofzo??? ik haat het

Dripke

Legacy Member
Novaworld suckt als het ware. Ze zouden beter EA games volledig laten uitgeven ze!! Inplaats van gewoon ondersteuning te geven aan novalogic!

cC^Liteon

Legacy Member
Dripke zei:
Novaworld suckt als het ware. Ze zouden beter EA games volledig laten uitgeven ze!! Inplaats van gewoon ondersteuning te geven aan novalogic!

ik ga hier ni mee akkoord.. EA eeft al zoveel games op de markt da ze bena de monopolie emme in de gameswereld.. seffes word 't tussen de games dan ook nog zoals de strijd tussen Nvidia en ATI .. zoiets tussen EA GAMES en Activision .. ( volgens mij zijn dat de 2 grootste .. ) en dat wil ik dus totaal niet tegenkomen of de prijzen schieten ook de lucht in..

Morpheus

Legacy Member
cC^Liteon zei:
ik ga hier ni mee akkoord.. EA eeft al zoveel games op de markt da ze bena de monopolie emme in de gameswereld.. seffes word 't tussen de games dan ook nog zoals de strijd tussen Nvidia en ATI .. zoiets tussen EA GAMES en Activision .. ( volgens mij zijn dat de 2 grootste .. ) en dat wil ik dus totaal niet tegenkomen of de prijzen schieten ook de lucht in..


volledig true...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan