Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-Darkstar- zei:der is niets mis met die engine
sommige mensen zijn gewoon verbitterd omdat ze het niet vlot kunnen draaien...
en ton ist den engine, he![]()
sypro9000 zei:best lolig wat je zegt . zeg toch zelf de black hawk down engines waren ook niet de beste op aarde he .
nu mij syteempje :
9800 xt
1 giga ram
P4 2.6