Archief - Joint operations Questions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat vond jij van Joint operations Typhoon rising multiplayer?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

Boom stam

Legacy Member
Der zijn ondertussen al servers waar geen snipers opmogen,als je gezien word,ben je gekickt...dus das al geen probleem he :D

En wat is er mis met die engine? :eek: :wtf:

-Darkstar-

Legacy Member
der is niets mis met die engine

sommige mensen zijn gewoon verbitterd omdat ze het niet vlot kunnen draaien...
en ton ist den engine, he :rolleyes:

Dripke

Legacy Member
Jah: misschien omdat het een verbeterde Black hawk dawn engine is.
Maar ik snap dan ZEKER het probleem nie. Want da was ook nen schitterenden engine :p.

sypro9000

Legacy Member
-Darkstar- zei:
der is niets mis met die engine

sommige mensen zijn gewoon verbitterd omdat ze het niet vlot kunnen draaien...
en ton ist den engine, he :rolleyes:

best lolig wat je zegt . zeg toch zelf de black hawk down engines waren ook niet de beste op aarde he .

nu mij syteempje :
9800 xt
1 giga ram
P4 2.6

Dripke

Legacy Member
ja: ma ze waren wel goe genoeg.
En kwas wree content van wat spectacel dat die games emmen geleverd. :D

sebastos

Legacy Member
ik vond toen BHD schitterend beeld
nu al niet meer
maar toch

-Darkstar-

Legacy Member
sypro9000 zei:
best lolig wat je zegt . zeg toch zelf de black hawk down engines waren ook niet de beste op aarde he .

nu mij syteempje :
9800 xt
1 giga ram
P4 2.6

kun jij mij zeggen wat een goede engine is en wa nie ?
want wat de gameplay betreft, doet de JO engine goed zijn werk

qua multiplayer games kan ik zo direct gene zeggen die ik beter vind...

Morpheus

Legacy Member
ik vind daar maar één ding van ... de engine van JO is schitterend voor zijn genre van games...

Dripke

Legacy Member
Ik vind maar één ding. Novalogic levert altijd knappe prestaties maar dat spijtig genoeg niet doorverkocht worden. Battlefield fans weten wel waarom de engine van JOTR beter is dan die van BF. Zo'n sucky netcode :s

realta

Legacy Member
Hou jullie klaar BIG BELGUIM SERVER is op komst :applause: Uitleg volgt l8ter ;)

bratislava

Legacy Member
Wat mij betreft een zeer schitterend spel. Verschillende speelmodi, mooie graphics, grote maps, ... :niceone:

Ook als je bekijkt dat dit spel slechts één enkele cd-rom in beslag neemt, en dan nog die kwaliteit aflevert, kan ik niet anders dan onder de indruk te zijn. Vergelijk maar eens met de laatste Unreal Tournament, die 6 cd's in beslag neemt, en niets meer is dan (naar mijn mening) verstand op nul en knallen maar.

Buhmeh

Legacy Member
Joint Ops werkt nie goe bij mij, mega veel lagg kanda omda mijn pc maar een pentium 4(1600) is en omda ik ma 128(ofzo iets) RAM heb?? Als het daar nie aan ligt aan wat dan wel??

Boom stam

Legacy Member
128 is wa weinig ram :) Ik denk da ge vanaf 512 pas echt goed kunt spelen(hangt ook van uw graka af he)


grtz

Dripke

Legacy Member
mja: BF presteert dan pakken meer lag. Joint ops is ideaal MP spel van NETcode maar vraagt aardig pctje.

Buhmeh

Legacy Member
tja tis wa, ne klote pc hebbe. Ma CoD ga perfect en da is alles wa ik nodig heb!!

Dripke

Legacy Member
buhmeh: CoD is nie zo goe als joint ops. En vind cod ook machtig. Maar het is ook te zien hoe ge het bekijkt.

Dripke

Legacy Member
Phoenix: bedoelde dat Vietnam beter is?
Vietnam is echt wel niet zo goed. Ge moet dees in Full version spelen. Keizalig. Niks van lag, veel meer types dan in Vientam. Grotere mappen, Groter aantal spelers...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan