Archief - Joint operations Questions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat vond jij van Joint operations Typhoon rising multiplayer?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

gigase

Legacy Member
allo kheb juist joint operations gekocht maar alsek ik mij met een sever wil connecten kirjg ik een of andere foutmeldign kan eimand mij helpen om da opte lossen stuur mss nen mail naar [email protected] dank bij voor baat hé

gigase

Legacy Member
joe kheb dus een probleem wnnr eke de map vd server moet downloaden dan krijg ek een txt fotmelding en sluit joint op zich
kan er iemand mij helpe kheb alwel alle updates gedownload dus kweni goe wa er mis is

gigase

Legacy Member
kheb dus nog steeds etzelfde probleem en da is een sysdump.txt saved komer te voorschijn en di een program error en dit gebeurt bij elke sever die ik probeer kheb allesal geupdate maar nix helpt er
kan er iemand mij helpe want in de training missie kan ek wel alles doen
tzou echt bangelijk zijn als iemand weet hoedak dees moet oplossen

Boom stam

Legacy Member
system.dmp krijgen nog personen(onderandere mij),maar daar kan je niets aan doen,ligt aan bepaalde systemen ofzo,mss in volgende patch opgelost :) ,maar ik krijg dat maar zeer zelden voor,dus als gij da echt elke keer voorkrijgt is raar..Mss formateren,of reinstall . :)



grtz

gigase

Legacy Member
joe boom stam

kmaak da elke keer mee dus kzal em is terug instaleren en hopelijk ist dan opgelost
merci voor den hulp
khoop dat opgelost is nu

Boom stam

Legacy Member
Joew nu heb ik meer tijd dus zal eens helemaal uitleggen.
De fout die jij zei heb ik ook,en heb toen eens gekeken op forums van novalogic,daar waren nog mensen met die fout en naar het schijnt lag dat gewoon aan je systeem,je kan er niets aan doen(voor de moment),maar wrs word het wel in een patch opgelost,en mss is het bij jou zelfs al opgelost na format of reinstal.Het is idd wel lastig,maar aangezien ik het nog maar 2 keer heb voorgehad in 2 maanden ofzo,lig ik er niet van wakker,maar het stomme is dus wel dat da spel opeens kan uitvallen :) En ook je drivers enal upgraden(of indien je de laatste hebt eens een vorige proberen) of probeer eens om de patch zelf te downlouden ipv die update te doen in het spel zelf,mss dat dat ook uithaalt(bij mij viel het stil bij update,heb toen gedownloud van site en lukte wel)


grtz

gigase

Legacy Member
joe
kheb herinstalleerd en nu lukt et wel maar kmoet nu nog alleen punkbuster installeren en dan zal ek wss wel elke server kunnen spelen hoop ik
in elk geval bedankt voor u hulp
en kheb nog een vraagske op welke server speel jij
want gisteren bakte ik er eigenlijk nix van en mss kan iemand mij helpen daarmee dan zal ek da spel sneller doorhebbe
alle bedankt
en mss tot op nen server
mijne nick is gigoras
slukes

Boom stam

Legacy Member
Ik speel nu ni supperveel op pc,maar alsek op JO zit,meestal bij TKOTH op server typhoon 3, en bij AAS op server flying fo ofzo,maar zal nog is checken,is ene server van 150 man en best goed(weinig lag en dergerelijke)!
Maar echt goed ben ik ook nog niet ze :p
Klaat nog wel is weten wat de exacte namen zijn.
Ik noem trouwens Disaster!

grtz

gigase

Legacy Member
joe
kheb vandaag voor den eerste keer deftig gespeeld alles ging vlotjes maar bakte er weinig van
vroeger speelde ek rtcw en das totaal anders dus kzal nog deftig moeten oefen eer dak wa kan maar waar zitten de meeste belgen op te spelen iemand een idee of is er ergens een belgische server allé
greetz

Boom stam

Legacy Member
Der is volgens mij nog gene belgische server :unsure:
Wel enkele nederlandse servers. :D


grtz

realta

Legacy Member
Morpheus zei:
Uitleg? zeg het ne keer...

TMP is er mee bezig maar ik vraag nog even geduld zoiets vraagt wat werk en het moet goed uitgewerkt worden, en er moeten nog contracten op gezegt worden met provider waar bhd server nu opdraaid al voorens met nieuwe provider van start kunnen gaan! Meer kan ik nog nie kwijt buiten dat het vrij duur is ;) Wil je ons eens joinen met een leuk spel JO kom dan donderdags s'avonds eens kijken op A&D server van peppermils onze alliance clan =pm= :applause: cya belguim JO killers :niceone:

Lite0n

Legacy Member
voila, kheb es een nieuw account gemaakt.. euh ik denk dat de meeste nl talige joint operations spelers op nltalige servers spelen of wel op TKOTH servers van groot brittanie.. maar als je eens een echt niveau verschil wilt zien speel dan eens op een amerikaanse server.. die mannen zijn z0t!

Dripke

Legacy Member
Lolz: dan ben ik ook zot :D merci e. Speel altijd op amerikaanse servers :p.

realta

Legacy Member
Alé er is al een extention pack op komst voor JO! Komt tegen midden november uit, 25 nieuwe maps nieuwe voertuigen, parachutte enz voort :crazy: Die van nova gaan EA tour op, ook weeral een nieuwe update ;)

Dripke

Legacy Member
Hehe, tis nodig Ook, ide patches. Zemmen nen CD nodig voor da te fixen.
@Tengu: buiten de bugs. Is er echt wel keiweinig slecht aan da spel. KEIZALIGE gameplay. Als ge u geld er aan geeft. Gaje het nie erg vinden. Da spel is gewoon allais.
KOPEN DIE HANDEL.
Nadeel: VEEL BUGS. Zoals BF 1942

Boom stam

Legacy Member
En hoeeveel gaat die pack kosten? :help:

En das zo snel,khad daar nog nooit van gehoord en 25 maps,das wel wa veel he,ik ken ze nu nog geeneens vanbuiten :D

Dripke

Legacy Member
ik ook nie :D en ik zit in problemen. Ik isntalleer nieuwste wereld en knoppen: NOVAworld, Options, nog 1nen: WErken nietmeer :s

realta

Legacy Member
Dripke zei:
ik ook nie :D en ik zit in problemen. Ik isntalleer nieuwste wereld en knoppen: NOVAworld, Options, nog 1nen: WErken nietmeer :s
Hoe werken nie meer? Gemoet die wel terug toe laten in u firewall want dit is een nieuwe exe. Kostprijs weet ik niet juist, maar het zijn 25 mappen die vooral gaan over Indonesie dieper landinwaarts met meer basissen en gebouwen :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan