gigase
Legacy Member
allo kheb juist joint operations gekocht maar alsek ik mij met een sever wil connecten kirjg ik een of andere foutmeldign kan eimand mij helpen om da opte lossen stuur mss nen mail naar [email protected] dank bij voor baat hé
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
realta zei:Hou jullie klaar BIG BELGUIM SERVER is op komst :applause: Uitleg volgt l8ter![]()
En ook je drivers enal upgraden(of indien je de laatste hebt eens een vorige proberen) of probeer eens om de patch zelf te downlouden ipv die update te doen in het spel zelf,mss dat dat ook uithaalt(bij mij viel het stil bij update,heb toen gedownloud van site en lukte wel)
Morpheus zei:Uitleg? zeg het ne keer...
Wil je ons eens joinen met een leuk spel JO kom dan donderdags s'avonds eens kijken op A&D server van peppermils onze alliance clan =pm= :applause: cya belguim JO killers Hoe werken nie meer? Gemoet die wel terug toe laten in u firewall want dit is een nieuwe exe. Kostprijs weet ik niet juist, maar het zijn 25 mappen die vooral gaan over Indonesie dieper landinwaarts met meer basissen en gebouwen :applause:Dripke zei:ik ook nieen ik zit in problemen. Ik isntalleer nieuwste wereld en knoppen: NOVAworld, Options, nog 1nen: WErken nietmeer
![]()