Archief - Joint operations Questions

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat vond jij van Joint operations Typhoon rising multiplayer?


  • Totaal aantal stemmers
    53
  • Opiniepeiling gesloten.

Dripke

Legacy Member
Jah, omdat den andere een beetje fout ontvangen werd aan mijn boodschappers, de meesten reden aan stomme poll van mij.
Maak ik een beetje betere poll.

Aan crew nogmaals mijn excuses. Bij eerste poll wist ik nie hoe nen poll te maken en bij den tweeden was het nen slechten dat ik te laat was voor thread te editten of te deleten. Dus aanvraag voor de andere 2 weg te smijten van het forum :ironic:

Ik zet 6 antwoorden bij deze poll.

cC^Liteon

Legacy Member
tis je vergeven en vergeten.. fouten maken is menselijk..

TatuObsessed

Legacy Member
joint ops zuigt echt, diksten tegenslag van't jaar
en was er zo hard naar aan't uitzien :sad:

Dripke

Legacy Member
Jah, schijnt dat demo slecht is en full game pakken beter is? Iemand reactie op.
LAAT MAAR ROLLEN :D

Morpheus

Legacy Member
TatuObsessed zei:
joint ops zuigt echt, diksten tegenslag van't jaar
en was er zo hard naar aan't uitzien :sad:

allé... meen je dat... ook iedereen zijn mening.
Ik vind het echt een schitterend spel, gameplay zit echt zeer goed, en grafisch en qua sfeer mag het er zeker zijn :niceone:

cC^Liteon

Legacy Member
Dripke zei:
merci voor het begrip Liteon. :)

hehe snix, ik maak dagelijks ook fouten hoor.. Jij wist nu niet hoe je een poll opstart... Ik kan geen (school)boeken kaften! :woohoo: En mn ma werd da ook vies van om da zij da nu mag doen :)

OT: Joint operations is echt een van de beste aankopen die ik gedaan heb.. Ik ben er echt content van want het is tot nu toe het enigste spel dat me van mn counterstrike verslaving afhelpt dus slecht kan 't niet zijn! Daarvoor dat dit spel voor mij de toppen scheert!

Dripke

Legacy Member
Lolz, precies of een counter-strike verslaving sigaretten zijn en joint operations de nickotine plijsters!

sypro9000

Legacy Member
bwja het is allesinds niks voor mij . te saai , ik wil maar zeggen normaal moet ik in een spel de tijd zoeken om een sigaretje te rollen maar ier kunde heeldetijd door rollen . joint ops die naam zal wel goed gekozen zijn

" voor mij de miskoop van het jaar "

cC^Liteon

Legacy Member
Dripke zei:
Lolz, precies of een counter-strike verslaving sigaretten zijn en joint operations de nickotine plijsters!

haha ja zoiet lol :)
Dripke, as ge joint ops speelt zet dan es FAT. voor u nickname.. zo vinden wij u makkelijker.. Iedereen die onze topic goed gelezen heeft weet dat de gamers van dit telenetforum FAT. voor hun nickname zetten zodat we ze beter kunnen vinden en meer kunnen samenspelen..
Het zou mss ook geen slecht idee zijn moesten we nu eens allemaal een bepaalde dag en tijd afspreken om es allemaal samen te spelen..dit zou veel plezanter zijn naar mijn mening..
Voor mij gaat 't best de vrijdagavond..

Darth-Falcon

Legacy Member
ik vind het echt een goeie shooter ma hij is kapot aant gaan door spelers die nie in team spelen en 75% van de server ligt constant ergens te snipen

Dripke

Legacy Member
Kijk Liteon: De vrijdag avond is nooit gepast voor mij. In het weekend of de woensdag zou zalig zijn. We moeten is topic openen met al wie geinterreseerd is en joint ops heeft(moet het mss nog is kopen). In de FAT (games.telenet: joint ops) clan mag komen.

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Dripke zei:
Aan crew nogmaals mijn excuses. Bij eerste poll wist ik nie hoe nen poll te maken en bij den tweeden was het nen slechten dat ik te laat was voor thread te editten of te deleten. Dus aanvraag voor de andere 2 weg te smijten van het forum :ironic:

Daarvoor dient nu eenmaal het TEST forum... :ironic:

Maar tis u vergeven :p

sebastos

Legacy Member
ja
ik keek er ook zeer hard naar uit
kzat ook zeer veel op den joint-ops thread maar te poste als ne zot
int begin was het natuurlijk heel tof maar da begon mij na een tijdje toch wel wa te vervelen
ge weet wel
al die snipers die u zonder reden neerknallen :)
ni veel teamplay
ik dacht dat da na nen tijd ging verbeteren maar tis er nog altij ni van gekomen
maar pas op
tis geen slecht spel ze
tis af en toe nog is plezant om da nog is te spelen samen met ne vriend van u ofzo
tplezantste is feitelijk met nen helikopter manneks afzette want da is vrij veilig met die flares en kvind da ook wel stoer en cool
dan werkt ge zo ff voor 2 minuten in een team
en dan kunde ook kei stoer zegge gelak nen G.I. Joe: ik heb onze mannen veilig aan de grond gezet in een vijandelijk gebied
en dan beloon ik me daarna met een pakske chips of een milkshake

-Darkstar-

Legacy Member
sebastos zei:
ja
ik keek er ook zeer hard naar uit
kzat ook zeer veel op den joint-ops thread maar te poste als ne zot
int begin was het natuurlijk heel tof maar da begon mij na een tijdje toch wel wa te vervelen
ge weet wel
al die snipers die u zonder reden neerknallen :)
ni veel teamplay
ik dacht dat da na nen tijd ging verbeteren maar tis er nog altij ni van gekomen
maar pas op
tis geen slecht spel ze
tis af en toe nog is plezant om da nog is te spelen samen met ne vriend van u ofzo
tplezantste is feitelijk met nen helikopter manneks afzette want da is vrij veilig met die flares en kvind da ook wel stoer en cool
dan werkt ge zo ff voor 2 minuten in een team
en dan kunde ook kei stoer zegge gelak nen G.I. Joe: ik heb onze mannen veilig aan de grond gezet in een vijandelijk gebied
en dan beloon ik me daarna met een pakske chips of een milkshake



OH..... MY...... GOD........ :ironic:



en nu ontopic:
voor mij het beste sinds battlefield 1942 (nee, bf:v komt niet in aanmerking)

sypro9000

Legacy Member
ik nog es é :bow: :bow: for me

het zeg : het spel is leuk maar de engine suckt dat het nie harder kan .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan