Archief - Ikariam browser game

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Santa

Legacy Member
Ojooo de Santa is General en Home Secretary! Belangenvermenging for the win!

Santa

Legacy Member
Seg guys ter is ier nen actieve speler van mn eiland die in de alliance wil???

Santa

Legacy Member
kdk wants to become a member in your alliance and sends the following message:

hey, ik ben yourmama op het 9lives forum. Is er nog plaats in de alliantie ?
conclude a Application with kdk
You require einen Alliance Diplomacy Point(s). (1 available)
Accept
Deny
Seven Oaks is een café in Leuven?

Maar zit die kerel ier opt forum? :p

Sylvarant

Legacy Member
Santa| zei:
Ojooo de Santa is General en Home Secretary! Belangenvermenging for the win!

Is tijdelijk aangezien jij de actiefste bent. Rollen worden nog allemaal verdeeld.

Alliance is 9lives exclusive misschien maken we later uitzonderingen, maar nu gaan de 9live members voor. Plaats in de alliance is schaars

Santa

Legacy Member
Ik blijf wel Home Secretary alsek mag, kvin da coole functie :D


Kem u toegevoegd op MSN he Sylvarant!

Sylvarant

Legacy Member
Santa| zei:
Ik blijf wel Home Secretary alsek mag, kvin da coole functie :D


Kem u toegevoegd op MSN he Sylvarant!

Ik heb u geaccepteerd 3 replies achter elkaar is mss wel beetje overdreven :p

Santa

Legacy Member
Algemene mededeling:

Gelieve allemaal 100 wood en 100 marble op te sturen naar Sylvarant. Elke level van embassy kan er maar één extra member in de alliance, en de volgende level kost al 700 wood/370 marble!

Dit geldt zeker voor alle mensen die nog in de alliance willen.

Bedankt!

Sylvarant

Legacy Member
Santa| zei:
Algemene mededeling:

Gelieve allemaal 100 wood en 100 marble op te sturen naar Sylvarant. Elke level van embassy kan er maar één extra member in de alliance, en de volgende level kost al 700 wood/370 marble!

Dit geldt zeker voor alle mensen die nog in de alliance willen.

Bedankt!

980 wood en 397 marble :p

AeroFury

Legacy Member
Van het moment dat ik een embassy kan zetten stuur ik wa resources ;)

Da_Luke

Legacy Member
Hmm ik snap de verhouding wel niet... 100h/100m terwijl de bouw maar 100h/40m is?? :)

virox

Legacy Member
Ik ga eerst investeren in een kolonie en dan pas joinen in de alliantie.

Nu ben'k embassy aan't bouwen en aan't sparen voor kolonie. Als er mensen zijn die hout willen aanbieden in ruil voor wijn je moet maar roepen. (als ik er in voorraad heb want de wijn vliegt hier makkelijk de deur uit), maar in ieder geval iedereen die hout stuurt krijgt zeker nog wijn terug. Is het nu niet 't is morgen.
[58:70] > smosnie


Mss een tip voor de alliantie, ik weet niet of members makkelijk de main grondstof(fen) van andere leden kunnen zien anders zet een pagina online waar alles mooi op staat.

Virox

Japser

Legacy Member
ik heb een vraagske ,
hebde niks zoals cultuurpunten bij travian ?
want op mijn 2e colony kan ik al alles bouwen , dus ook palace en dan bouw ik nu al een 3e colony ...

Sylvarant

Legacy Member
pentiumz zei:
ik heb een vraagske ,
hebde niks zoals cultuurpunten bij travian ?
want op mijn 2e colony kan ik al alles bouwen , dus ook palace en dan bouw ik nu al een 3e colony ...

Je kunt alleen colonies stichten met je hoofdpalace.. een 2e palace bouwen is daarom nutteloos

virox

Legacy Member
virox zei:
Ik ga eerst investeren in een kolonie en dan pas joinen in de alliantie.

Nu ben'k embassy aan't bouwen en aan't sparen voor kolonie. Als er mensen zijn die hout willen aanbieden in ruil voor wijn je moet maar roepen. (als ik er in voorraad heb want de wijn vliegt hier makkelijk de deur uit), maar in ieder geval iedereen die hout stuurt krijgt zeker nog wijn terug. Is het nu niet 't is morgen.
[58:70] > smosnie


Mss een tip voor de alliantie, ik weet niet of members makkelijk de main grondstof(fen) van andere leden kunnen zien anders zet een pagina online waar alles mooi op staat.

Virox
Ok 'k heb 120 wine vrij liggen voor mensen die willen ruilen voor hout.

Had ook nog een vraagje, krijg je een waarschuwing als er een vijandige vloot/leger nadert naar je stad? of kun je dat ergens in de gaten houden?

warchicken

Legacy Member
Wat zijn op 't moment zo ongeveer de gangbare prijzen/ratio's voor wine/marble/wood/sulphur/crystal ?

protnie

Legacy Member
Binnen 1D 09h 58m 39s is Foreign Cultures klaar bij mij.

Sylvarant, ik heb al eens 100 wood gestuurd, marble kan ik niet sturen.

Sylvarant

Legacy Member
warchicken zei:
Wat zijn op 't moment zo ongeveer de gangbare prijzen/ratio's voor wine/marble/wood/sulphur/crystal ?

Verschilt per regio en ligt ook aan de vraag en aanbod

Wood 5-15
Marble 20-25
Crystal 15-25
Wine 10-15
Sulphur 10-15
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan