Insano
Legacy Member
PU is imo niet zo goed als PCGP.One-t|M@[hINe zei:ik kocht anderhalf jaar, elke dag de PU (power unlimited) omwille van de grappige commentaar en de toffe redactie. ma na da anderhalf jaar vonk et wa nutteloos worden. nujah, op internet barst et van de revieuws, ma tis toch prettiger om da languit in je bed of zetel te liggen lezen maarjah..
Ik had gehoord dat er ene een review moest schrijven van Painkiller in het vliegtuig toen die terugkwam van een persconferentie, maar toen in slaap was gevallen. Die zijn vriend (die de game nog niet gespeeld had) had die review dan maar gemaakt
