Archief - [HL2] Done???? :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fragnetic

Legacy Member
blaZe zei:
ik weet niet waar jullie op de 1e geposte foto een reflectie zagen, enkel uiterst links een lichtje fade maar niet zoals op de andere foto's die nu getoont zijn.

ik heb al ZEER veel stunten gezien die met photoshop gerealiseerd zijn en anders neem je zelf maar eens een kijkje op www.worth1000.com ;)

met die nieuwe foto's is mijn twijfel wel weggenomen maar dan is er nog altijd de quote van killgore.
ik vraag me toch soms wel af hoe ze sommige zaken klaar krijgen met photoshop :)

elarto

Legacy Member
Als die andere foto's geen trucage zijn, zal die 1ste nu ook geen trucage zijn he. Wa zou het nut daarvan zijn...

Da van "als het nie op steam enzo staat is het fake" is voor mij ook de grootste zever, want VALVe heeft ondertussen al genoeg interviews gedaan met bv Team Radeon en die weten mss wel wat meer, maar hadden beloofd om te zwijgen tot de officiële gold-melding en ik geloof wel dat dit klopt, dus dat sommige magz en sites wel al meer weten...

Insano

Legacy Member
Chris Bokitch zei:
There have been several fake "Half-Life 2 Gone Gold!" posts made in forums across the community by people masquerading as Gabe. When Half-Life 2 goes gold, it will be announced via a wide-spread press release. It will be posted many, many places, including the news here and at half-life2.com.

You'll also hear a collective cheer rise up from the Bellevue area, if you're within a few hundred miles.
Nu weten we wat we moeten verwachten :)

blaZe

Legacy Member
The.Art.of.War zei:
Als die andere foto's geen trucage zijn, zal die 1ste nu ook geen trucage zijn he. Wa zou het nut daarvan zijn...

echt waar?

nu moet ik toch eens ff zuchten.

als die andere foto's er niet waren kon je er nog vanuit gaan dat die 1e een trucage was.

met die andere foto's erbij is die twijfel nagenoeg weg zoals ik ook al zei in een reply eerder.

dus tot u conclusie ben ik ook al lang gekomen ;)

elarto

Legacy Member
blaZe zei:
echt waar?

nu moet ik toch eens ff zuchten.

als die andere foto's er niet waren kon je er nog vanuit gaan dat die 1e een trucage was.

met die andere foto's erbij is die twijfel nagenoeg weg zoals ik ook al zei in een reply eerder.

dus tot u conclusie ben ik ook al lang gekomen ;)

Cut me some slack :p
Onder zwaar gestresseerde omstandigheden mag ik toch wel wat achterkomen zeker met mijn conclusies ;)
kheb er juist 3 weken herexamens opzitten (5 herex'jes in totaal verdeeld over 6 dagen waarvan 4 dagen na elkaar)

maaaaaar vandaag was mijn laatste en ik heb goede hoop op slagen....
mijn beurt om even te zuchten...
*zucht* :)

blaZe

Legacy Member
oeie, dan is het u al vergeven..onder stress reageerd men al eens anders ;)
sucses !!

wolfen

Legacy Member
September = echt wel Ubar maandje hé , verjaardag ' booster ' en dan nog ez half life 2 goh :| komaaaan :)

Insano

Legacy Member
Misschien zit er iets in die tweede test verborgen... Of niet :p

killgore

Legacy Member
Anima zei:
mmm kijk es na www.planethalflife.com
daar staat " the countdown is on"
en ze zeiden da ge het zult merken op de site en grootte fansites he ?
mss is dit een tip ?
yah, en prolly zal et wel sept of oktober zijn (anders zouden ze niet preloaden he :)), maar dat magazine is 90% zeker fake

Insano

Legacy Member
Net zoals het "Nieuws over HL2 MP aan de binnenkant" magazine.

le mastre

Legacy Member
VALVE REAGEERT:

"I believe the editors of that magazine took a guess when they went to press.

Rest assured, either Gabe or I (or both) will be sending up flares when HL2 is done.

Cheers"

( :offtopic: Het forum is nu wel heel leeg nu school weer begonnen is :sleep: )

elarto

Legacy Member
TX.Conn zei:
Is de vraag nu 22sep in America of in Europa?

lees paar posts boven u, magazine doesn't know shit.

alleen bekendmakingen van gabe en/of doug zullen juist zijn...

blaZe

Legacy Member
TX.Conn zei:
Is de vraag nu 22sep in America of in Europa?

2 posts eerder

Le mastre zei:
VALVE REAGEERT:
"I believe the editors of that magazine took a guess when they went to press.


maw, die 22 september heeft de editor van de magazine uit zijn duim gezogen (zo beweerd VALVE)
en daarmee antwoord op je vraag...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan