Archief - [HL2] Done???? :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xReAVeRx

Legacy Member
op 22 september komt rome uit! pff al die posts over it's done werken op men zenuwen

le mastre

Legacy Member
Volgens mij was 22 september zelf gewoon de volgende editie van dat magazine...
En maakten ze reclame via HL² geruchten. Het was maw een voorsmaakje van een HL² special imo.

Insano

Legacy Member
Allemaal van die achterbakse marketingstunts van die magazines :angry:

TX.Conn

Legacy Member
Captain Insano zei:
Allemaal van die achterbakse marketingstunts van die magazines :angry:

imo zijn die boekskes weggesmeten geld kijkt gewoon op het internet en ge hebt ook de pre-en reviews van games :)

Insano

Legacy Member
Ik heb een abonnement op PC Gameplay voor nu al 2 jaar en ik heb er toch nog geen spijt van :woohoo:

sure

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ik heb een abonnement op PC Gameplay voor nu al 2 jaar en ik heb er toch nog geen spijt van :woohoo:

Ik kan beter, kheb ze allemaal. Vanaf Juni-Juli 1994 dus.

En ook gene seconde spijt van gehad.
:woohoo:

sebastos

Legacy Member
TX.Conn zei:
imo zijn die boekskes weggesmeten geld kijkt gewoon op het internet en ge hebt ook de pre-en reviews van games :)
ja maar bij boekske krijft ge er wa demo's bij die ge alleen nog maar hoeft te installeren en niet downloaden
+ een overvloed aan filmkes

killgore

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ik heb een abonnement op PC Gameplay voor nu al 2 jaar en ik heb er toch nog geen spijt van :woohoo:
Hm, kvind de commentaren (red.) van tijd belachelijk en storend, voor de rest vind ik het zalig :). Enkel durven ze nooit echt games afbreken (wat betreft score).

sypro9000

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
valve is echt wel betrouwbaar :rofl:

ik spreek wel als ik et in men handen heb

geen 1 uitgever zou liegen over een gold versie of ze zijn dom .

Holy Paladin

Legacy Member
killgore zei:
Hm, kvind de commentaren (red.) van tijd belachelijk en storend, voor de rest vind ik het zalig :). Enkel durven ze nooit echt games afbreken (wat betreft score).
da is zo zever

ik heb al genoeg games gezien in de pcgp met een score van 20% ma die zijn zeldzaam
gewoon omda een spel nie echt goed is (in pcgp score van bv 60) moeten ze da nie afbreken en echt lage score geven

das gelijk op een examen waar ge 60% haalt, en die leraar zegt, zone dommerik die geef ik 20%

Insano

Legacy Member
Ze waren toch niet bang om Doom³ in de 80 te geven. Zeker als je las dat die een Doom fan is.

liquido

Legacy Member
pcgp is niet slecht maar tegenwoordig heb je goede newssites op i-net enzo
soms koop ik het nog maar steeds minder en minder

SupradynE

Legacy Member
ik lees normaal geen computerboekskes ma voor pcgp maak ik wel regelmatig is een uitzondering.

wij hebben ze hier ook allemaal liggen :D

Holy Paladin

Legacy Member
kheb ze allemaal vanaf 22

ik vind die reviews veel beter en betrouwbaarder dan die op internet

Wid@ker

Legacy Member
Captain Insano zei:
Ik heb een abonnement op PC Gameplay voor nu al 2 jaar en ik heb er toch nog geen spijt van :woohoo:
Same here, alleen nog maar 1 jaar en een beetje :)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
ik kocht anderhalf jaar, elke dag de PU (power unlimited) omwille van de grappige commentaar en de toffe redactie. ma na da anderhalf jaar vonk et wa nutteloos worden. nujah, op internet barst et van de revieuws, ma tis toch prettiger om da languit in je bed of zetel te liggen lezen maarjah..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan