Archief - [HL2] Done???? :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morpheus

Legacy Member
wie zal het zeggen, het is done, als het in de rekken ligt

blaZe

Legacy Member
trucage, vooral omdat ik geen reflecties zie op het zwarte en omdat die foto zo lousy is genomen.

hoax volgens mij :unsure:

sure

Legacy Member
Op diene pic staat 22september.

Nog zo lang. :(

edit: ik zie toch reflecties zenne.

DiLinja

Legacy Member
is geen trucage, check halflife2.net, game zou wss binnen de 6 weken releasen

L@TrO

Legacy Member
woot , ziet er mij ook vree realistich uit ( 22 sept here i come :p )
Nu nog w8ten tot men 6800GT aankomt :sad:
edit: ik denk da et de pczone is , want ik had het vorige nummer gekocht en daar stond : next 'number' we revieuw the FPS where everyone is waiting for :bow:

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
eindelijk :love:
het bidden heeft geholpen :D
spijtig da het nog wachten is tot 22 september maar da wil ik er gerust bij nemen :)

fragnetic

Legacy Member
Tis nie lang meer, minder dan een maand, die paar weekskes wachten kunne er nog wel bij :)

-[*RSOD*]-chubby

Legacy Member
fragnetic zei:
Tis nie lang meer, minder dan een maand, die paar weekskes wachten kunne er nog wel bij :)

idd :)
ik veronderstel dat we nu tenminste met zekerheid kunnen zeggen dat het spel de 22ste uitkomt, ma kwil toch nog bevestiging horen van valve zelf ;)
mss moetek toch maar ni te hard van stapel lopen :D

sypro9000

Legacy Member
ziede wel die persoon is vree goed met photoshop :cool:

eneee 22 sep wippieee dat is nog zo'n 3 weken op een woensdag nogal onwaarschijnlijk mja ik kan er mee leven :D

sure

Legacy Member
Mo is da spel nu eigenlijk al "goud" ?

Kan ni anders he. Toch nog niks van gezien.

Insano

Legacy Member
Game is technisch gezien al weken done :)
Het is nu gewoon een kwestie van releasen.

killgore

Legacy Member
bron : steampowered.com (beke geloofwaardiger):
There have been several fake "Half-Life 2 Gone Gold!" posts made in forums across the community by people masquerading as Gabe. When Half-Life 2 goes gold, it will be announced via a wide-spread press release. It will be posted many, many places, including the news here and at half-life2.com.

You'll also hear a collective cheer rise up from the Bellevue area, if you're within a few hundred miles.

Dus, als et nog nie op steampowered of half-life2.com staat --> FAKE AS HELL

Wid@ker

Legacy Member
blaZe zei:
trucage, vooral omdat ik geen reflecties zie op het zwarte en omdat die foto zo lousy is genomen.

hoax volgens mij :unsure:
Ik zie toch wel reflecties hoor.

elarto

Legacy Member
september is DE maand

ik hoop maar dat alles in een stroomversnelling valt deze maand, anders zal het nog een lange maand worden.... ik wil nieuws, geruchten, previews, foto's aaaaaaaaaaaaaaaargh :crazy:

blaZe

Legacy Member
ik weet niet waar jullie op de 1e geposte foto een reflectie zagen, enkel uiterst links een lichtje fade maar niet zoals op de andere foto's die nu getoont zijn.

ik heb al ZEER veel stunten gezien die met photoshop gerealiseerd zijn en anders neem je zelf maar eens een kijkje op www.worth1000.com ;)

met die nieuwe foto's is mijn twijfel wel weggenomen maar dan is er nog altijd de quote van killgore.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan