Archief - Hard Reset (PC exclusiv!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nTFs

Legacy Member
Net aangekomen in het militair hospitaal.
Ik gok dat het niet meer lang gaat duren.

Essit

Legacy Member
benny zei:
We zijn niet meer gewoon om tactisch te denken door health regen...

Ja, het begint beter te gaan na een uurtje spelen. Moest er ff wat inkomen want in de meeste games kan je in de meeste gevallen gewoon rustig cover zoeken en wachten :) In dit spel loop ik al wat vaker rond als een gek, maarja dat is de bedoeling hé :)

Tot nu toe ben ik vrij positief over het spel, al zijn de maps imo wel net iets te klein om echt dat old skool gevoel te hebben. Dan denk ik tuurlijk aan games zoals Serious Sam en Painkiller :)

nTFs

Legacy Member
benny zei:
Laatste level:).

Smartgun is wel handig, wallhack:cool:

Is iets handig alhoewel ik meer speel met de plasma mortar en RPG maxed out.
Laatste level ? Spijtig want ik heb er me al goed mee geamuseerd.

demon326

Legacy Member
nTFs zei:
Is iets handig alhoewel ik meer speel met de plasma mortar en RPG maxed out.
Laatste level ? Spijtig want ik heb er me al goed mee geamuseerd.

Aan het einde van het level komt de eindbaas, waarvan ik dacht dat het de tweede baas was..

Essit zei:
Jal zijn de maps imo wel net iets te klein om echt dat old skool gevoel te hebben. Dan denk ik tuurlijk aan games zoals Serious Sam en Painkiller :)

idd, maps zijn te klein, voornamelijk in de breedte, ja kan niet voldoende bewegen als die rambots met 2 zijn...

Creamium

Legacy Member
Yes, uitgespeeld op hard. Up yours final boss! *begint op insane*

Essit

Legacy Member
benny zei:
idd, maps zijn te klein, voornamelijk in de breedte, ja kan niet voldoende bewegen als die rambots met 2 zijn...

Het strafen gaat ook traag en het weapon switchen ook. Toch wat minpuntjes in deze game :s

Oldskooler

Legacy Member
Uit op hard.

Niet zo moeilijk als je weet welke wapens te gebruiken.

De helft van de wapens heb ik niet eens gebruikt.

AssassiN

Legacy Member
Nieuwe patch uit vandaag, zie een paar zaken staan die mij enorm aanstaan :).

1. Benchmark Mode - You can access the Benchmark mode in the 'Extras' menu.
2. Command line benchmark mode - Benchmark is also accessible from the Windows command line - in order to launch it enter hardreset.exe -benchmark.
3. Additional Mouse button bindings - You can bind the 4th and 5th mouse buttons.
4. All keys button bindings - you can now bind all the buttons on Numerical Keypad (except forn number 5).
5. Sprint (shortly) even while still recharging - Sprinting is now possible at any moment - you don't have to wait till the sprint bar fills up.
6. Sprint will now charge 20% faster than before.
7. Disable Weapon Cool-down period - Weapon cooldowns are disabled now. You can change weapon modes while the weapon is on cooldown.
8. Improved the time between switching between N.R.G. Weapon adn CLN Firearm.
9. Single Switch-Weapon Button - the F key will now switch between weapons.
10. Mid-game difficulty change - You are now able to switch difficulty midgame (the lowest difficulty ever chosen during the whole run determines the achievements unlocked)."
11. Disable sprint effects - You are now able to disable Motion Blur and Fov widening while in sprint. Tick the appropriate box in Game options menu.
12. In-game Score report - You are now able to check your Mission stats while in-game pressing the Tab key.
13. Disable logos - You are now able to disable starting logos in the Game options menu.
14. Small healthpacks now regenerate 20 HP instead of 30 HP.
15. Audio mode detection - The game will display the current system Audio Mode in Audio Options
16. Triple Buffering - Added in Video Options
17. MLAA antyaliasing was substituted with FXAA antyaliasing.
18. Various improvements with game geometry.

Oldskooler

Legacy Member
6. Sprint will now charge 20% faster than before.
7. Disable Weapon Cool-down period - Weapon cooldowns are disabled now. You can change weapon modes while the weapon is on cooldown.
8. Improved the time between switching between N.R.G. Weapon adn CLN Firearm.


Lol, dat maakt het wel een pak gemakkelijk dan zoals het nu was.

Creamium

Legacy Member
Mijn favo verandering is de optie om motion blur en FOV shit af te zetten tijdens sprinten. Je beseft pas hoe veel beter dat is als je dat even aanvinkt en test.

Leto

Legacy Member
Oldskooler zei:
6. Sprint will now charge 20% faster than before.
7. Disable Weapon Cool-down period - Weapon cooldowns are disabled now. You can change weapon modes while the weapon is on cooldown.
8. Improved the time between switching between N.R.G. Weapon adn CLN Firearm.


Lol, dat maakt het wel een pak gemakkelijk dan zoals het nu was.
Ik maal er niet om, het was frustrerend als je even verkeerde wapen had geswitched en je gewoon sitting duck was :p Ze noemen de shooter oldskool en olkskool shooters hadden ook geen weapon cooldowns, dus I like :D Maar het geeft inderdaad de 'noobies' meer ruimte voor errors, maar om eerlijk te zijn zo'n spel gaat enkel om het afknallen, niemand will downtime van ook maar gelijk welke soort in een spel als dit.
Nu kan ik misschien eens Insane gaan proberen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan