Archief - Hard Reset (PC exclusiv!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AssassiN

Legacy Member
Komt volgende week(13/09) uit, al gepre-ordered op steam voor een kleine €25 :D.
Ik hoop wel da je binds kan doen voor specifieke mods, zodat je ni moet zitten zoeken om een shotgun te kunnen hebben bijvoorbeeld.

System requirements:

Minimum:
OS: Windows XP/Vista/7
Processor: 2.5 GHz Intel Pentium 4 / AMD Athlon 64
Memory: 2 GB
Hard Disk Space: 4 GB free hard drive space
Video Card: 512 MB NVIDIA GeForce 8800GS / ATI Radeon HD 3870 or better
DirectX©: DirectX 9.0c
Sound: DirectX Compatible

Recommended:
OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Quad Core 2.3 GHz / AMD Phenom II x4 2.5 GHz
Memory: 3 GB
Hard Disk Space: 4 GB free hard drive space
Video Card: 512 MB NVIDIA GeForce 9800 GT / ATI Radeon HD 4870 or better
DirectX©: DirectX 9.0c
Sound: DirectX Compatible

AssassiN

Legacy Member
Zeer tevreden van de demo, geen spijt van de pre-order :D.
Geluid vind ik awesome gedaan, één iets da mij stoort is het main menu.

Die animaties zijn mooi gedaan enzo, maar da duurt te lang naar mijn goesting. Is leuk om in het begin te zien, maar na een tijdje wil je da alles snel gebeurt.

demon326

Legacy Member
AssassiN zei:
één iets da mij stoort is het main menu.

Die animaties zijn mooi gedaan enzo, maar da duurt te lang naar mijn goesting. Is leuk om in het begin te zien, maar na een tijdje wil je da alles snel gebeurt.

Idd, maar daar moet ge gelukkig niet snel zijn en eenmaal ingame zijn die animaties er niet :D

Koonut

Legacy Member
speelt lekker, erg lekker
€25 is me wel iets te duur om te pre orderen, ff wachten op een steamdeal

Creamium

Legacy Member
dat is toch weinig om een game als deze op release te hebben? da's wel een jammer gevolg van steam deals, steeds meer mensen kopen enkel als t zwaar gediscount is, moet leuk zijn voor de devs

Koonut

Legacy Member
tuurlijk is dat leuk, halen ze tenminste nog wat geld uit hun spel!

en steamdeals zijn ondertussen al zo ingeburgerd dat een ietwat slimme publisher daar al op voorhand heeft over nagedacht

of het effectief "weinig geld" is voor deze game?
de demo is kwaliteit maar blijkbaar zit je er op normal al onder de 4u door dus laten we zeggen een goede 8u op insane(door FWH al bevestigt op hun fb) voor €25

geen idee hoeveel jij verdient per maand maar voor mij is dat veel geld

de_willy

Legacy Member
Voila, pre-ordered op steam.
Vind het jammer dat dit soort shooters zo goed als compleet verdwenen is.
Over die playtime: er zijn genoeg games te vinden die maar 8h (of minder) duren voor 50€.

Creamium

Legacy Member
het hele 'value per hour' gedoe heb ik echt nooit gesnapt. Als ik €25 betaal voor HR en de campaign is de moeite, dan denk ik niet meer aan het geld dat ik er aan gespendeerd heb. Ik moet echt niet eeuwen met een spel bezig zijn om te vinden dat t zijn geld waard is geweest. Vaak is het toch zo, bij mij toch, dat ik een goede game sowieso herspeel, en bv HR heeft een new game +, dus da's ideaal. Ik voel me enkel bekocht bij een game als het product zelf teleurstellend is en ik het niet eens uitspeel bv.

En ja, als je niet multiplayer-minded bent, betaal je vandaag veel geld voor shootercampaigns, dus dan vind ik dat deze zeker logisch geprijsd is.

Begrijp me echter niet verkeerd, ik ga er niet mee akkoord dat nieuwe retail releases hier in de winkel vaak €60 kosten, dat is erover en zo'n bedrag betaal ik niet graag voor eender welke game. Voor een nieuwe release vind ik €40-45 de sweet spot en gelukkig kan je online altijd die prijs vinden.

Thin Liz

Legacy Member
Op 4 uur er al door? Blijkbaar toch niet zo old-skool als het lijkt...

Vimes

Legacy Member
Ik wacht nog even op reviews, maar ben zeker geïnteresseerd. Vooral dat Blade Runner sfeertje spreekt me aan.

Ik speel wel op normal, ben niet zo pro in FPS games, denk dat het nog wel een challenge zal zijn wat toch de bedoeling is.

demon326

Legacy Member
WTF is dat met steam? We zijn de 13de en er staat "This game will unlock in approximately 10 hours" :wtf:

kristofke_1

Legacy Member
Dat heeft volgens mij met de tijdzone's te maken. Waarschijnlijk zal het gereleased worden op de 13e september in een tijdzone in Amerika. En aangezien het daar nog altijd nacht is , zullen we nog eventjes moeten wachten...

*edit* ik heb ergens gelezen dat, aangezien valve in seatle ligt, ze releasen volgens Pacific Standard Time. En daar is het op het moment van schrijven 01:10 AM... dus om 10:00 ginder zal het spel daar gereleased worden.

demon326

Legacy Member
kristofke_1 zei:
Dat heeft volgens mij met de tijdzone's te maken. Waarschijnlijk zal het gereleased worden op de 13e september in een tijdzone in Amerika. En aangezien het daar nog altijd maandagnacht is , zullen we nog eventjes moeten wachten...

Tot 19 uur deze avond ongeveer :sop:

Thin Liz

Legacy Member
Hold on:

Even er wat reviews op nagelezen en blijkbaar zijn de secrets en de healthbar zowat de enige zaken die echt old-skool aanvoelen. Het spel is bijzonder snel uitgespeeld (5-6 uur), voelt nog te lineair aan en je kan ook al niet quicksaven (mss maar goed ook, anders was het nog sneller uitgespeeld). ''It ends before it begins''.

demon326

Legacy Member
Thin Liz zei:
Hold on:

Even er wat reviews op nagelezen en blijkbaar zijn de secrets en de healthbar zowat de enige zaken die echt old-skool aanvoelen. Het spel is bijzonder snel uitgespeeld (5-6 uur), voelt nog te lineair aan en je kan ook al niet quicksaven (mss maar goed ook, anders was het nog sneller uitgespeeld). ''It ends before it begins''.

Je kan wel quicksaven, je moet gewoon een key binden aan de save functie. Spel zou op normal zo een 7a8 uurtjes duren, wat voldoende is voor de shooters...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan