Archief - Hard Reset (PC exclusiv!)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thin Liz

Legacy Member
benny zei:
Je kan wel quicksaven, je moet gewoon een key binden aan de save functie. Spel zou op normal zo een 7a8 uurtjes duren, wat voldoende is voor de shooters...

Ha, ok. 8 Uur is best goed, toch als je er 28 euro voor gegeven hebt. Laat iets weten hoe het was :)

Creamium

Legacy Member
Er zijn er nog wel een paar andere die ik niet doorkreeg. Nog eens goed kijken bij new game +. Deze game is echt pure fun. Eens je wat upgrades hebt, is het echt genieten.

En naar ik lees heb je dus NG+ voor de moeilijke diff's! Je kan dus blijkbaar na normal al je upgrades houden en op Insane ofzo beginnen. Laat dit nu net een game zijn waar NG+ echt een grote meerwaarde biedt. Fantastisch, zo scoor je dus bij mij. 'too short' haters annihilated

demon326

Legacy Member
Leuk spel tot nu toe! Was al vergeten hoe moeilijk het soms kan zijn :p

Koonut

Legacy Member
Creamium zei:
Zeg, weet er iemand hoe je deze secret pakt : Steam Community :: Creamium :: Screenshots

Ik heb door jumpen 1x een paal dichtbij bereikt, maar is er een elegantere oplossing? Ik kon em echt niet pakken en ben dan maar doorgegaan
rocketjump ofzoiets?

Je kan dus blijkbaar na normal al je upgrades houden en op Insane ofzo beginnen.

flauw

insane was in de demo heel goed te doen

achievementlijst is me ook maar saai

Spiteri

Legacy Member
DhrSiN zei:
Ligt het aan mij of is spelen op Hard effectief moeilijk?

Nah is nog goed te doen. Je moet gewoon alleen wat tactischer spelen als die grote blikkedoze met 2 op je afkomen. Veel ontwijken en de run knop gebruiken zodat je uit hun buurt blijft.

demon326

Legacy Member
Net bij de tweede boss aangekomen, een van deze dagen eens doden :p.

edit: blijkbaar is dat de laatste battle, in totaal nog geen zes uurtjes gespeeld op normal...

Thin Liz

Legacy Member
benny zei:
Net bij de tweede boss aangekomen, een van deze dagen eens doden :p.

edit: blijkbaar is dat de laatste battle, in totaal nog geen zes uurtjes gespeeld op normal...

En wat is het verdikt: 30 euro-waardig of niet?

Creamium

Legacy Member
Voor mij was het zéker zijn geld waard. Na normal een NG+ op hard begonnen en het blijft leuk om alle wapens uit te testen en up te graden. Mss na hard wel insane proberen.

Ik zou de eerste patch wel snel appreciëren, want daarin gaan ze de dev console terugbrengen zodat je quick save kan activeren. Nu zijn er enkel checkpoints die op normal wel prima zijn, maar bv op insane lijken sommige battles me handig met qs, vooral de laatste.

Op t steam forum hint de dev ook naar dlc of iig post release content.

demon326

Legacy Member
Thin Liz zei:
En wat is het verdikt: 30 euro-waardig of niet?

Dit is de enige corridor shooter die mij terug aan de oude games deed denken, voornamelijk door het vertel systeem van max payne...

Koonut

Legacy Member
benny zei:
Dit is de enige corridor shooter die mij terug aan de oude games deed denken, voornamelijk door het vertel systeem van max payne...
huh? dat is nu toch net vrijwel het enige dat niet echt ol skool is :p
snap zelfs niet waarom ze er moeite hebben ingestoken

gewoon de vijanden en de levels voor zich laten spreken, dat is ol skool

demon326

Legacy Member
Ik denk dat serious sam 3 toch meer hetgeen is ik zoek... Hard reset is goed, maar de 'arena's' zijn te klein voor een deftige boss fight te kunnen doen naar mijn mening :p

nTFs

Legacy Member
Kleine arenas vergen méér skill voor een bossfight dan een grote arena dus het zal wel er wel bewust inzitten imo.
Kwestie van het intens te maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan