Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
benny zei:Je kan wel quicksaven, je moet gewoon een key binden aan de save functie. Spel zou op normal zo een 7a8 uurtjes duren, wat voldoende is voor de shooters...

Creamium zei:Zeg, weet er iemand hoe je deze secret pakt : Steam Community :: Creamium :: Screenshots
Ik heb door jumpen 1x een paal dichtbij bereikt, maar is er een elegantere oplossing? Ik kon em echt niet pakken en ben dan maar doorgegaan
.rocketjump ofzoiets?Creamium zei:Zeg, weet er iemand hoe je deze secret pakt : Steam Community :: Creamium :: Screenshots
Ik heb door jumpen 1x een paal dichtbij bereikt, maar is er een elegantere oplossing? Ik kon em echt niet pakken en ben dan maar doorgegaan
Je kan dus blijkbaar na normal al je upgrades houden en op Insane ofzo beginnen.
DhrSiN zei:Ligt het aan mij of is spelen op Hard effectief moeilijk?
benny zei:Net bij de tweede boss aangekomen, een van deze dagen eens doden.
edit: blijkbaar is dat de laatste battle, in totaal nog geen zes uurtjes gespeeld op normal...
Thin Liz zei:En wat is het verdikt: 30 euro-waardig of niet?
huh? dat is nu toch net vrijwel het enige dat niet echt ol skool isbenny zei:Dit is de enige corridor shooter die mij terug aan de oude games deed denken, voornamelijk door het vertel systeem van max payne...