Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BURp

Legacy Member
Hier toch al druk op zoek naar een 2dehands G27 en mss een playseat maar nieuw is me iets teveel en 2dehands zelden te vinden :(

MrKend54l

Legacy Member
Veel te duur voor wat het is :P
Het is wel zeer cool als je het hebt, maar om er constant mee te spelen lijkt me niet zo leuk :P
Dat+ dat ze duur zijn :P

koolcast

Legacy Member
Ik koop hooguit 2 racegames per jaar + dat racegames me nooit lang kunnen intereseren,daarom is het voor mij ook nutteloos.

humpus

Legacy Member
Sorry maar playseat is idd te duur voor wat het is.
Haal u desnoods ergens een 2dehands autostoel van op een autokerkhof of garage zoals ik heb gedaan. 20€ + metalen frame lassen en hup, klaar :D

Btw, strike @ filmke :D

Teknohol1c

Legacy Member
BURp zei:
veel mensen die hiervoor speciaal en stuur (+playseat) gaan aanschaffen ?

Een stuur gaat er zeker komen. Welk weet ik nog niet. Playseat begin ik ni aan, da's beetje te extreem :lol:

Scifo

Legacy Member
humpus zei:
Sorry maar playseat is idd te duur voor wat het is.

Ik denk dat hij eerder het stuur bedoelde dat hij al te duur vond.

Het was voor mij ook een moeilijke beslissing (+-200€) voor een "stuurtje" is veel maar echt de ervaring is gewoon geweldig. Beste aankoop ooit! ^^

Nu als je amper "deftige" racegames speelt is de aanschaf wel nutteloos.

Scifo

Legacy Member
idd, DFGT krijgt zeer goede reviews.

G25 is nog amper verkrijgbaar. Ik heb vorig jaar mijn G25 bij Tones gekocht tegen een zeer lage prijs. Toen vlogen ze echt de deur uit. :D Nu zijn ze er niet meer verkrijgbaar bij Tones.

Teknohol1c

Legacy Member
Ja had 't ook net ontdekt... Spijtig want 149€ vond ik ook al redelijk scherp geprijsd. Kga es die DFGT zoeken

*edit* DFGT is wel zonder koppelingspedaal blijkbaar maar wel met schakelpook?

RaZoR be

Legacy Member
Heb ook de DFGT, zeer tevreden over. Denk dat Yamauchi ook altijd met dit stuur GT5 heeft gedemo'd

humpus

Legacy Member
Jup, DFGT is ook een goed stuurtje. Draait veel vlotter en met minder lawaai als de Driving Force Pro, wat er bijna hetzelfde uitziet maar een compleet verouderde binnenkant heeft (mechanisme).

Nadelen van de DFGT: het stuurtje is iets kleiner dan de G25/27, heeft geen koppeling en geen aparte versnellingspook.

fcbke

Legacy Member
beetje offtopic, maar zijn er eigenlijk nog ps3 games die de moeite zijn om te kopen en te spelen met een g25 ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan