Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jayzero

Legacy Member
moesten ze in games de damage realistisch maken werden er niet veel races gefinished. geloof me ik ben carrosier.

humpus

Legacy Member
jayzero zei:
moesten ze in games de damage realistisch maken werden er niet veel races gefinished. geloof me ik ben carrosier.
Feit, maar het schadeniveau staat nu zo laag dat ge uw auto eigenlijk 15x per total moet rijden vooraleer er deftige schade zichtbaar is.

Ze zouden (toch zeker in pro mode) het schadeniveau wat mogen opkrikken. Ik hoop dat pro mode betekent:
Een zetje geven: redelijke schade of misschien komt ge er mee weg.
Een serieuze dreun: enkele minuten in de pits.
Te harde impact: race over

Helaas heeft PD al toegegeven dat veel autobouwers het niet toelaten om hun wagens per total te rijden in de game. De auto zal zowiezo moeten blijven rijden, al is het tegen 5km/u :)

gamerplayer

Legacy Member
als je de gewoone editie koopt zal je de extra auto's van de collector's edition wel kunnen vrijspelen of bijkopen apart veronderstel ik

jayzero

Legacy Member
humpus zei:
Feit, maar het schadeniveau staat nu zo laag dat ge uw auto eigenlijk 15x per total moet rijden vooraleer er deftige schade zichtbaar is.

Ze zouden (toch zeker in pro mode) het schadeniveau wat mogen opkrikken. Ik hoop dat pro mode betekent:
Een zetje geven: redelijke schade of misschien komt ge er mee weg.
Een serieuze dreun: enkele minuten in de pits.
Te harde impact: race over

Helaas heeft PD al toegegeven dat veel autobouwers het niet toelaten om hun wagens per total te rijden in de game. De auto zal zowiezo moeten blijven rijden, al is het tegen 5km/u :)

ja idd 't zou het wel spannender make en als die crashes dan echt gedetaileerd zijn ligt de funfactor zowiezo hoger

koolcast

Legacy Member
Vanmiddag op de summergameshow op GunkTv gehoordt dat hij mischien alweer wordt uitgesteld in elk nog in 2010.

MrKend54l

Legacy Member
koolcast zei:
Vanmiddag op de summergameshow op GunkTv gehoordt dat hij mischien alweer wordt uitgesteld in elk nog in 2010.

Wat???!!!
Wordt hij echt terug uitgesteld? :cry:

bertl.v

Legacy Member
Mrjah GunkTv :p
Ik denk/hoop dat hij niet meer wordt uitgesteld want nu is de promotie op gang aan het komen want ik krijg bv dit in m'n inbox:
2010-08-13_232038.png

koolcast

Legacy Member
Dacht dat nic-D was die zei : 'op de twitter van (die Jap,ben effe naam kwijt:)) staat dat het game eigenlijk nog niet klaar is,maar VOORLOOPIG nog niet uit gesteld wordt.Maar dat kan wel mogelijk zijn,in elk geval komt het in 2010.'

MrKend54l

Legacy Member
Ze zullen hun best wel doen om het af te krijgen!
Ze hebben nog wel effe om te eraan te werken.

Goldrusher

Legacy Member
koolcast zei:
Dacht dat nic-D was die zei : 'op de twitter van (die Jap,ben effe naam kwijt:)) staat dat het game eigenlijk nog niet klaar is,maar VOORLOOPIG nog niet uit gesteld wordt.Maar dat kan wel mogelijk zijn,in elk geval komt het in 2010.'
Aha, dus da's zijn bron.
Welnu, dergelijk Twitterbericht bestaat niet.

Op Yamauchi's Twitter stond onlangs wel dat de game bijna af is. Sommigen interpreteren dat als "nog altijd niet klaar". Hoeft ook niet, want ze hebben nog minstens anderhalve maand de tijd om de game af te werken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan