Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Feit, maar het schadeniveau staat nu zo laag dat ge uw auto eigenlijk 15x per total moet rijden vooraleer er deftige schade zichtbaar is.jayzero zei:moesten ze in games de damage realistisch maken werden er niet veel races gefinished. geloof me ik ben carrosier.

humpus zei:Feit, maar het schadeniveau staat nu zo laag dat ge uw auto eigenlijk 15x per total moet rijden vooraleer er deftige schade zichtbaar is.
Ze zouden (toch zeker in pro mode) het schadeniveau wat mogen opkrikken. Ik hoop dat pro mode betekent:
Een zetje geven: redelijke schade of misschien komt ge er mee weg.
Een serieuze dreun: enkele minuten in de pits.
Te harde impact: race over
Helaas heeft PD al toegegeven dat veel autobouwers het niet toelaten om hun wagens per total te rijden in de game. De auto zal zowiezo moeten blijven rijden, al is het tegen 5km/u![]()
koolcast zei:Vanmiddag op de summergameshow op GunkTv gehoordt dat hij mischien alweer wordt uitgesteld in elk nog in 2010.

koolcast zei:
Frank en Nic-D klonken toch heel serieus.

Aha, dus da's zijn bron.koolcast zei:Dacht dat nic-D was die zei : 'op de twitter van (die Jap,ben effe naam kwijt) staat dat het game eigenlijk nog niet klaar is,maar VOORLOOPIG nog niet uit gesteld wordt.Maar dat kan wel mogelijk zijn,in elk geval komt het in 2010.'