Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ikbenben

Legacy Member
Heb de collectors edition besteld dan maar bij amazon.co.uk :)
Ik had dan wel liever de amerikaanse collector edtion omdat daar wel een schaalmodel bijzit, maar bij amazon.com kwam dit incl taxen en verzending op $165 (+-125€). Dus véél te duur qua verzending.

Spookiekiller

Legacy Member
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/92mDRnjgwmc&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/92mDRnjgwmc&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Gamer 01

Legacy Member
hmm, toch teleurstellend, ik dacht gehoord te hebben dat nascar wagens schademodellen zouden hebben vergelijkbaar met burnout.

boeffel

Legacy Member
Spookiekiller zei:
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/92mDRnjgwmc&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/92mDRnjgwmc&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

hmm...

zwakke damage als ge tegen full speed tegen een muur knalt :(

ma twas in beta he? :) hopelijk is alfa beter

Zotten

Legacy Member
boeffel zei:
hmm...

zwakke damage als ge tegen full speed tegen een muur knalt :(

ma twas in beta he? :) hopelijk is alfa beter

Off-topic, maar euh, alfa komt voor beta eh ;)

Cor3

Legacy Member
Kga maandag nog eens vragen in Roeselare of ze hem nog kunnen krijgen. Zoniet dan bestel ik hem wel op Amazon.

Goldrusher

Legacy Member
boeffel zei:
ma twas in beta he? :) hopelijk is alfa beter
Zou jij geen scheurkalender uitbrengen ? Kunnen we de dag beginnen met een komische boeffel-uitspraak. :p

MegaMentor

Legacy Member
Spookiekiller zei:
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/92mDRnjgwmc&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/92mDRnjgwmc&amp;hl=nl_NL&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]

Ai... tegen 180mph zo goed als frontaal tegen de kant en alleen maar een serieuze deuk? Hopelijk is dat inderdaad maar vroege beta code.

Goldrusher

Legacy Member
Nogmaals, je hebt de "full damage" nog niet gezien. Op die demopods speel je enkel een simpele arcaderace, waarbij damage zo goed als uitgeschakeld is.

En dan nog is het al beter dan wat de de concurrentie kon met amper 8 auto's (ipv 16) op de baan, minder polygonen (100K vs 500K), zonder dag-nachtcyclus, zonder weerseffecten en in 720p ipv 1080p.

[youtube]4nEzO3UWTsE[/youtube]

sele

Legacy Member
Goldrusher zei:
Zou jij geen scheurkalender uitbrengen ? Kunnen we de dag beginnen met een komische boeffel-uitspraak. :p

wnn gaje nog is al zen grappige uitspraken posten gold?:D

boeffel

Legacy Member
Zotten zei:
Off-topic, maar euh, alfa komt voor beta eh ;)

echt ofwa? ik dacht dat alfa het volledige spel was :unsure:


@ Goldrusher :sop: ik eis geld als ik in de scheurkalender vermeld sta

sypro9000

Legacy Member
Als je naar een forum gaat zoals ship simulator en je vraagt of je schade zal zien dan krijg je één simpel antwoord.

It's a simulator, the objective is to not sink.

Maar Burnout Paradise damage zal je nooit zien. De reden waarom die crashes in slow motion zijn is juist om dat te kunnen berekenen.

boeffel

Legacy Member
sypro9000 zei:
Als je naar een forum gaat zoals ship simulator en je vraagt of je schade zal zien dan krijg je één simpel antwoord.

It's a simulator, the objective is to not sink.

Maar Burnout Paradise damage zal je nooit zien. De reden waarom die crashes in slow motion zijn is juist om dat te kunnen berekenen.

ma dan nog, op de PS1 kon er meer damage gemaakt worden, en dan bedoel ik niet zichtbare damage, maar zo tekentjes van moteur/clutch/versnellingsbak/steering enzo, die dan van geen kleur naar rood overgingen. Als het rood was, was het kapot en ging je het wel voelen

Maar hier rijdt die auto gewoon verder als voordien

BTW: in Grid zijn de crashes niet vertraagd, en daar is toch een heel goed schademodel vind ik

MrKend54l

Legacy Member
Grid is ook een zeer goed uitgewerkt spel.
Bij burnout is het meer om het dramatisch effect.
Het heeft weinig te maken met het berekenen.

.z.

Legacy Member
Wanneer de damage in de richting gaat van bv Forza3, zal ik al meer dan tevreden zijn. Vind het enerzijds wel vreemd dat men er nu -3 maand voor de release- nog niet mee naar buiten is gekomen als feature. Veel andere features zijn al bijna tot vervelends toe te zien geweest in trailers allerhande. Voor mij is het zeker geen dealbreaker is de damage wat magertjes uitvalt, zolang de rest dan maar inorde is :)

Spookiekiller

Legacy Member
.z. zei:
Voor mij is het zeker geen dealbreaker is de damage wat magertjes uitvalt, zolang de rest dan maar inorde is :)
Idd, maar ik vind het spijtig dat de reviewers hen dan zullen afmaken. (wat zoiezo zal gebeuren imo)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan