Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
Maar ik wil wel zeker zijn dat ik hem heb op de release day.
Daarom dak hem hier heb besteld, dan ben ik zeker dat ik hem heb :D
Die 10€ extra maakt dan niet veel uit :P

Liquid Li0n

Legacy Member
Xploziv zei:
1.99 euro voor verzending op thehut en zavvi
0 euro bij play, maar die zijn altijd wel iets duurder en je moet lang wachten op je spel (NIET ALTIJD het geval)

Zwijg me van Play.com, van de 3 of 4 bestellingen die ik daar heb gedaan was er maar 1tje bij zoals het hoort, de andere kwamen niet aan, of waren ze vergeten of was foutief...

Het is wel schandalig dat die CE editon van de US eigenlijk de signature edition is van in europa behalve dat die US CE 99 dollar kost op amazon terwijl de EU SE dan 179 kost...waarom zo'n groot verschil.

Het enige, niet echte, nadeel dat je hebt is dat je je DLC e.d. vanaf de US store moet afhalen ipv de BE.

Goldrusher

Legacy Member
BlackB zei:
Komt dat dan met verzendingskosten uit engeland niet op dezelfde prijs?
https://www.beyondgaming.be/archive/games-general.91/bundels-shops-deals-meer-voor-minder-.698103

Liquid Li0n zei:
Het is wel schandalig dat die CE editon van de US eigenlijk de signature edition is van in europa behalve dat die US CE 99 dollar kost op amazon terwijl de EU SE dan 179 kost...waarom zo'n groot verschil.
ORLY?

[table=head]| US Collector | EU Signature | EU Collector
metalen doos | |• |
slipcase | •| |•
1:43 modelauto |GT-R |SLS |
GT wallet | |• |
GT USB key | |• |
GT sleutelhanger |• |• |
artboek | |• |
Apex boek |• |• |•
5 artcards | | |•
5 ‘ChromeLine’ cars |• |• |•
6 ‘Stealth’ cars | |• |
dynamic theme | |• |•
wedstrijd om SLS AMG te winnen | |• |[/table]

Samus007

Legacy Member
is de collectors edition al op een EU site te bestellen?
Heb al bij de hut & play gekeken maar staat er nog niet op.

.z.

Legacy Member
voila se, signature edition besteld op game.co.uk

Soms moet je eens f*ck it zeggen, en uw goesting doen :-)
Zal het wel overleven.

Tomba

Legacy Member
.z. zei:
voila se, signature edition besteld op game.co.uk

Soms moet je eens f*ck it zeggen, en uw goesting doen :-)
Zal het wel overleven.

Ok, nu zijn ze op bij game.co.uk, niemand meer bestellen dus!!!!! :evil:

BuYcKi

Legacy Member
.z. zei:
voila se, signature edition besteld op game.co.uk

Soms moet je eens f*ck it zeggen, en uw goesting doen :-)
Zal het wel overleven.

Wtf, da vind ik er dus persoonlijk zwaar over voor een game.. :p
Ge kijkt es naar die dingen en dan ligt het daar gewoon.

Teknohol1c

Legacy Member
Vind 't ma zwaar overdreven die signature...

Ipv met iets deftigs af te komen in de zin van een pakket met stuur en een extraatje voor de verzamelaars, maar nee iedereen wilt ne usb-stick, sleutelhanger of een portefeuille of nog andere brol die je toch maar laat verstoffen in u kast...
Geef mij dan maar de gewone editie...

ikbenben

Legacy Member
Hebt gij ook zo geen collectors edition van GTA IV?? :p

Ik doe het voor dat extra boek, portefeuille en schaalmodel (en natuurlijk de extra wagens). USB stick en sleutelhanger interesseren mij ook niet.
Maar ik geef u wel gelijk ze ivm dat stuur, dat zou idd wel beter zijn.

bertl.v

Legacy Member
Mensen die de game nog moeten bestellen heb een mooi lijstje gemaakt:

signature
£152.94 (€184) GAME.co.uk
£152.94 (€184) Gameplay.co.uk
£152.94 (€184) Gamestation.co.uk

collector
£64.96 (€78) Amazon.co.uk (kans op extra taks)
€83.99 (€84) Play.com

regular
€46.15 (€46) AxelMusic.com (US)
£38.92 (€47) TheHut.com
£38.94 (€47) zavvi.com
£40.41 (€49) hmv.com
£42.90 (€52) simplygames.com
£42.94 (€52) Gamestation.co.uk
£42.94 (€52) GAME.co.uk
£42.89 (€52) Amazon.co.uk (stealth: Maxda 787B & McLaren F1) (kans op extra taks)
£40.35 (€49) ShopTo.net
€55.99 (€56) Play.com (stealth: SLS AMG & GT-R GT500)

ikbenben

Legacy Member
Na veel twijfelen de signature toch maar gecancelled :unsure:
Vind het eigenlijk ook wel teveel geld en die extra's dat er bij zitten ga ik toch niet veel mee doen.
Ik wil wel nog de collectors edition bestellen want dat boek wil ik wel nog altijd. Maar als ik bij Amazon.fr bestel zou de box en zo dan in het frans staan?

Goldrusher

Legacy Member
Hmm, wellicht ja. Ik zou die special editions gewoon hier in GM ofzo bestellen.

.z.

Legacy Member
buycki zei:
Wtf, da vind ik er dus persoonlijk zwaar over voor een game.. :p
Ge kijkt es naar die dingen en dan ligt het daar gewoon.

K'geef uw wel gelijk dat 184€ erover is. Maar in mijn geval is het maar 1 van de 2 ps3 games die ik dit jaar nieuw koop. De doos en schaalmodel krijgen ook wel een mooi plekje rond m'n tv ergens. En mocht ik toch nog van gedacht veranderen dan cancel ik em nog voor het te laat is :)

Jersy

Legacy Member
had je op thehutt paar dagen geleden besteld toen die 10% code er was, betaalde je maar 35.10£
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan