Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

humpus

Legacy Member
Deuren flappen in het echt ook wel open, maar na verloop van tijd zouden ze los moeten komen van de auto. Ik denk (en hoop) dat de intensiteit van de schade ingesteld kan worden. In trailers zagen we ook altijd onmiddellijk de deuren en bumpers loskomen bij een redelijke botsing, terwijl het hier veel langer lijkt te duren.

Trouwens, als ge goed kijkt ziet ge in deze Eurocup crash ook een deur openvliegen. Impact is wel een beetje groter :D Ohja en alle andere soorten schade die we nooit in GT zullen zien vanwege de restricties die de autobouwers zelf opleggen.

[youtube]Nsca3UqysrI[/youtube]

Goldrusher

Legacy Member
^ Het lijkt alsof je reageert op iemand, maar de quote vergeten bent ?

[BAT]Diamond;13644374 zei:
De laatste auto in dat clipje is een standard car.
Volgens mij zijn er geen publieke demo's met standaardmodellen hoor.

Tomba

Legacy Member
humpus zei:
Deuren flappen in het echt ook wel open, maar na verloop van tijd zouden ze los moeten komen van de auto. Ik denk (en hoop) dat de intensiteit van de schade ingesteld kan worden. In trailers zagen we ook altijd onmiddellijk de deuren en bumpers loskomen bij een redelijke botsing, terwijl het hier veel langer lijkt te duren.

Trouwens, als ge goed kijkt ziet ge in deze Eurocup crash ook een deur openvliegen. Impact is wel een beetje groter :D Ohja en alle andere soorten schade die we nooit in GT zullen zien vanwege de restricties die de autobouwers zelf opleggen.

Na een zware crash zullen deuren inderdaad wel ale kanten opvliegen, maar na zo'n paar keer langs de vangrals te schuren met een bumper gaan die echt niets spontaan open gaan hoor :s
Als ze trouwens zo open vliegen wordt een wagen al snel helemaal onbestuurbaar ook :p

Deletos

Legacy Member
iemand een idee waar je de ultimate edition kan pre orderen?
waarschijnlijk nog te vroeg en zal denk ik beperkt worden tot een paar webwinkels

koolcast

Legacy Member
Wat wel Nice zou zijn dat als ge zwaar crasht dat u race dan over is.
Ik kan me daar soms echt kapot aan ergeren dat je zwaar crasht en paar seconden wordt je wagen terug de baan opgezet en kan je gewoon verder rijden.:doh:

Master S

Legacy Member
Gamer 01 zei:
20 november? waarom anderhalve maand later dan de us? :x

Anderhalve maand, vanwaar haalt ge da ?? US release is 2 november dus 20 november is geen maand en half hé

Scifo

Legacy Member
koolcast zei:
Wat wel Nice zou zijn dat als ge zwaar crasht dat u race dan over is.
Ik kan me daar soms echt kapot aan ergeren dat je zwaar crasht en paar seconden wordt je wagen terug de baan opgezet en kan je gewoon verder rijden.:doh:

Ja tis da per total rijden na 1 bocht leuker is! :oink:

Ik erger me eerder dat het gespreksonderwerp crashen is -.-

koolcast

Legacy Member
Wie gaat in de eerste bocht al van de baan af:oink:.Ik durf te wedden dat als je pertotal kan rijden,dat vele een bocht heel anders gaan nemen dan normaal.

Scifo

Legacy Member
Ik had eerder de online races in gedachten. Een paar newbs die achteraan starten en hun rem niet weten staan, fun gegarandeerd! :D

humpus

Legacy Member
koolcast zei:
Wie gaat in de eerste bocht al van de baan af:oink:.Ik durf te wedden dat als je pertotal kan rijden,dat vele een bocht heel anders gaan nemen dan normaal.

Dikke ².

bertl.v

Legacy Member
Those lucky enough to get their hands on the Signature Edition (quantities are going to be strictly limited) will be able to enter an extraordinary competition that will combine in-game and real world driving challenges – the prize at the end of these two stages? A real Mercedes-Benz SLS AMG supercar.
:niceone:

Maar als je verder leest zie je dat die competition enkel voor deze landen is:
UK, Ireland, Germany, Austria, France, Switzerland, Portugal, Spain, Italy, Sweden, Finland, Denmark, Norway, Greece, Czech Republic, Russia, Poland, Australia, New Zealand, South Africa, UAE and Saudi Arabia.
:(

Zal het dan maar bij de Collector’s Edition laten, die is ook mooi en duur :D

Cor3

Legacy Member
Ik zou aan de ene kant graag die Signature Edition hebben, maar aan de andere kant is het wel veel geld... Zal nog zien welke van de twee ik koop.

RaZoR be

Legacy Member
signature ziet er tof uit, maar ik heb echt geen 180 euro om aan 1 game uit te geven. Daar kan ik mij wel 6-9 andere games van kopen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan