Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Graphics en gameplay "laag" ? Die uitdrukking heb ik nog nooit gehoord.

Gamer 01

Legacy Member
Hij bedoelt dat de auto's laag op de baan liggen. Via tuning kan je die mss wel verhogen in GT5.

Scifo

Legacy Member
Op het lange wachten ben ik ondertussen mijn "rijvaardigheden" aan het onderhouden via een ander racespel. Mss nog een abonnementje nemen van 3 maanden zodat ik in November er direct kan invliegen.

Laguna Seca zal er nog wel inzitten zeker?
Training Laguna Seca for GT5 :D

mijas65

Legacy Member
Great news for those trophy hunters, Polyphony Digital are deciding to put in multiple platinum trophies in the game, this is odd for single stand alone game to have the pinnacle trophy “The Platinum” multiple times. At first we laughed at this information contribution because we thought our insider meant the “in game” 1st 2nd 3rd place medals and trophies that are usually associated with Gran Turismo. That aside the Sony insider wasnt joking and hinted that to get just one true PSN trophy in GT5 would take the racing junkie 2 whole weeks and the developers are figuring out which method to go with. So expect trophy packs, each with their own Platinum.
Gran Turismo 5 is the biggest racing game EVER created and they are contemplating spreading trophy packs covering standard racing (GT mode) Rally Championship, Formula 1 racing, Le mans 24 and even NASCAR

zou wel knap zijn wow !

dan hoef je ook geen nascar te splen als het je niet interesteert voor platinum enzo ...

Goldrusher

Legacy Member
Nieuwe info van op een Sony event in Birmingham...


• damage
Damage was a lot more dramatic than I’ve seen on previous videos circling the web. Saw some people mash their cars up pretty good.

2n8n794.png


• rally
The rally seems greatly improved from GT4. It no longer feels like you're driving on ice, there was a real feel to the car and was much easier to handle than previous GT games on rally stages

Goldrusher

Legacy Member
En da's nog altijd maar de noob mode zodat men op zo'n demopod toch een rondje kan afleggen. 9 op 10 spelers gaan de eerste bocht immers recht in de vangrails.

Liquid Li0n

Legacy Member
Moet ook nog is zien ergens een collectors edition te kunnen reserveren. Die vanop, Amazon, weet er iemand de verzendkosten?

bertl.v

Legacy Member
[youtube]D8wZWdJUfI8[/youtube]
[youtube]rGSl11SmyX0[/youtube]
[youtube]YLIMScI7Grs[/youtube]

Tomba

Legacy Member
De screenshots leken de moeite, met de verwrongen chassis', maar blijkbaar is dat het enige resultaat als je tegen 200 km/u frontaal tegen de vangrails knalt. Hopelijk zijn dit filmpjes in één of andere arcade mode en betekent zo'n crash in het echte spel gewoon einde race...

En volgens mij komen deuren bij botsingen veel sneller vast te zitten dan dat ze rondfladderen :s

amdr

Legacy Member
Ik dacht dat de autos nooit konden stoppen omdat de automerken in kwestie da ni graag zien :p

En even over de screens, dit zouden dan de befaamde premium wagens zijn waar de stukken er van afvliegen. Momenteel zeer teleurstellend :p

Tomba

Legacy Member
amdr zei:
Ik dacht dat de autos nooit konden stoppen omdat de automerken in kwestie da ni graag zien :p


Tegen slechts 5 per uur verder kunnen rijden is mij ook al goed, maar zo'n miniscule schade na een crash tegen 200/u is evengoed als helemaal geen schade :(

Goldrusher

Legacy Member
We hebben de eigenlijke damage nog niet gezien. Op dit soort demopods heeft 9 op 10 spelers nog nooit van een rem gehoord, dus staat damage zo goed als af.

In pakweg de NASCAR-races mogen we Burnout-style crashes verwachten.

Gamer 01 zei:
dat moeten ze toch nog echt fiksen tegen de release want da's wel serieuze clipping.
Lijkt mij gewoon de voorste bumper die wat omhoog staat.

2i7a8n8.jpg


rpm_w_griffin_enzo_275.jpg


Maar 't kan clipping zijn... wellicht het gevolg van opnieuw de noobmode.

Tomba

Legacy Member
Het lijkt me toch maar verdacht dat nu er na jaaaaaren gezaag eindelijk een damagesysteem is, dat ze het nergens laten zien...

[BAT]Diamond

Legacy Member
Goldrusher zei:
[youtube]xGxN17sRCBc[/youtube]

De laatste auto in dat clipje is een standard car. Ze hebben dus een interior view. Iemand op gtplanet zei ook dat de damage op nascar auto's een pak realistischer en heviger was dan op de andere auto's.

Comment van iemand die aanwezig was op de beta event :
"I’ve just got back from the beta rooms event in Birmingham. Played gt5 in 3D. The 3G effect was very subtle on the example I saw. The physics were excellent. There was beginner, intermediate and pro. Pro seemed v similar to gt academy demo. Extremely difficult on the narrow roads of the nurburgring. Intermidate was a great compromise of difficulty and feel. Beginner was similar to prologue standard. Graphics were excellent but we already know this. Toscana was beautiful, especially to day to night transitions and the way the headlights pick up different sign posts etc. Handling was slippy as you’d expect, nothing unusual for a rally racing game. There were however variations in the road surface, going from sand up gravel to some harder stuff ( not quite Tarmac). Damage was a lot more dramatic than I’ve seen on previous videos circling the web. Saw some people mash their cars up pretty good. Polyphony can now say they have the best damage physics on a console driving sim. Didn’t notice anydamage affecting the car handling. Thing that most impressed me? Probably the feel given by the new physics. Probably the best I’ve experienced from a driving game. Pretty close to real driving, and that is a massive complement. Spoke to a Sony guy about a uk release date, he said the “20th of November or around there”. Sorry if my writing is poor, I’m typing this on my phone."
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan