Archief - Gran Turismo 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

screen

Legacy Member
Iemand die weet waar je de goedkoopste pre-order kunt bestellen, in de meeste winkels is die geprijst rond 60-70 euro vind die beetje te duur.

.z.

Legacy Member
aaaah, tempting!
Nog eens opgezocht voor wie het zich afvraagt:
Collector's Edition Content Details:

Gran Turismo® 5 game

Exclusive limited edition 1:43 scale diecast 2009 Nissan GT-R Spec V with custom Gran Turismo livery designed by Polyphony Digital, produced by well-known collectible car maker Kyosho

In-depth 300-page car-lover’s guide written by the experts at Polyphony Digital, covering everything from the history of the modern automobile to driving techniques and game reference material

Custom etched Gran Turismo key chain

Voucher for five (5) exclusive high-end cars with custom Gran Turismo livery and performance upgrades

Numbered certificate of authenticity

Custom collector’s packaging

Stancke

Legacy Member
Koplampen spelen een belangrijke rol in Gran Turismo 5 en met premium auto's kun je zelfs de hoek van de lampen aanpassen.

Premium auto's: groot licht / dimlich
Standaard auto's: één straalstand

.z.

Legacy Member
Ahja, niet iedereen volgt deze threat al van post 1, en ik ga geen 148 pagina's doorlezen :)

Goldrusher

Legacy Member
Rond E3 is die info op zowat elke site, blog en forum gepost. En 't is geen schande als je af en toe eens naar de officiële site gaat, waar die special nu al een maand te vinden is.

En dan nog is het een nutteloze reply van Stancke als hij niks van eigen mening geeft, noch een bronvermelding. Minstens een daarvan is toch echt een must.

Stancke

Legacy Member
Koplampen spelen een belangrijke rol in Gran Turismo 5 en met premium auto's kun je zelfs de hoek van de lampen aanpassen.

Premium auto's: groot licht / dimlich
Standaard auto's: één straalstand

Leuk!:)

Enkele regels uit de E3-special van vorige maand en in't Nederlands.

rscaboy

Legacy Member
Goldrusher zei:
Rond E3 is die info op zowat elke site, blog en forum gepost. En 't is geen schande als je af en toe eens naar de officiële site gaat, waar die special nu al een maand te vinden is.

En dan nog is het een nutteloze reply van Stancke als hij niks van eigen mening geeft, noch een bronvermelding. Minstens een daarvan is toch echt een must.

Stancke zei:
Koplampen spelen een belangrijke rol in Gran Turismo 5 en met premium auto's kun je zelfs de hoek van de lampen aanpassen.

Premium auto's: groot licht / dimlich
Standaard auto's: één straalstand

Leuk!:)

Enkele regels uit de E3-special van vorige maand en in't Nederlands.

:)

Goldrusher

Legacy Member
Stancke zei:
Koplampen spelen een belangrijke rol in Gran Turismo 5 en met premium auto's kun je zelfs de hoek van de lampen aanpassen.

Premium auto's: groot licht / dimlich
Standaard auto's: één straalstand

Leuk!:)

Enkele regels uit de E3-special van vorige maand en in't Nederlands.
Zo is het idd een pak beter en duidelijker.

[BAT]Diamond

Legacy Member

PSN:frageater16

Legacy Member
gt5 prologue vond ik anders wel zeer laag
duidelijk veel verschil tussen de 2

koolcast

Legacy Member
nice(wel enkel met een 3D tv)

>>> SONY PATENTEERT FANTASTISCH 3D SCREENSHARING MULTIPLAYER SYSTEEM <<<

3D gamen op zich is al indrukwekkend genoeg maar wat Sony nu uit zijn hoge hoed trekt is wel heel erg bijzonder, vooral als het nog blijkt te werken ook.
Iedereen kent wel het split-screen multiplayer principe, jij zit samen met een maat op de bank elkaar af te knallen en terwijl je speelt kijk je met een scheef oog naar het scherm van je maat om te kijken waar hij uithangt. Met dit nieuwe patent van handig gebruik van de 3D technologie is dat verleden tijd.
Sony patenteert een ingenieus systeem die er voor zorgt dat je, met behulp van een 3D televisie met bijbehorende bril, samen kan gamen maar toch ieder zijn eigen beeld ziet! Deze techniek heet “Stereoscopic Screensharing” en onderstaande tekening legt uit hoe dat zou moeten werken;
stereoscopic.jpg

Hoe vet zou het dan zijn als je dan ook nog ieder je eigen geluid te horen zou krijgen. De onderstaande tekening suggereert dat ook dit nog wel eens tot de mogelijkheden zou kunnen gaan horen.
glasses.jpg

>>> bron.

nice,fijn met twee racen en enkel jou scherm zien:love::love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan