Mini
Legacy Member
anton zei:Ik moest van de crew uit alle cs'ers ne dikke proficiat wensen, aangezien cs altijd wa achtergesteld was vanwege de problemen met sommige cs'ers die het verkloten voor de rest, however deze lan was zo de eerste keer zonder kotsers, stuikers, irri mensen ... enkel toffe mensen die vo de lol afkomen en zich amuseren zoals et hoort, af en toe een j'ke buiten zoals et ook hoort
Compo-admin was immens verbaasd toen bleek dat alle matches zaterdagavond al gespeeld waren, dus no 3 kwart finales laten spelen ...
Anyhow, it made me proud to be a cs'er![]()
Dikke proficiat aan alle spelers en clans ... hopelijk volgende lan nog meer spelers
Volgende keer zullen apollo en ik aanwezig zijn ...



...
Mr Vain


