Archief - FoM v6.2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

plexus

Legacy Member
Jaja, er is weer keiharde tegenstand komen opdagen voor Dk zo te zien :sleep:

Aphexxxx

Legacy Member
Ben juist terug van fom si... Twas heel goe!! Spannende finale... Volgende fom terug

-Phoen!x-

Legacy Member
ja eco was wel sterk op lan. kem finale ni gevolgd ma naart schijnt wast spannend en nog vaak 1on1 dus dk was ni zo goe :p

vGAS

Legacy Member
Jammerlijk genoeg niet de hele finale kunnen volgen, maar good game naar beide teams toe! Twas idd fun, fun en nog eens fun! ² Bad dat ze aTo zen MS Intelli 3,0 meegeript en :/

snoob

Legacy Member
Freekje zei:
ge geeft 10 prijzen weg aan mensen die voor een datum hebben betaald

alsk me nie vergis ( kan ook fout zijn ) is den hoofdprijs ( p4 pc'ke ) gegaan naar 1 of andere "foef" van basic5 ( zie sectie *COMPO* ) dan geefde nog wa steelpads weg
nog wa powerballekes

ier & daar nog wa fun compo'kes ( sm spelleke rrr , n1 @ blauwgeslagen reet'n op big screen te zette uke: )

allemaal goe en wel

cs compo was met 29 clans

1st price : geen idee. ~1000€ ( hadk horen zeggen )
2de : "de eer" lol :`)
3de : "eer?"

dus een p4 systeemke te geven aan 1 of andere gast die nie uit de poule's komt
kan je bv gans top5 + em nen steelpad geve ( ja is nie van zelfde sponser i kno )

ge kunt bv ipv 3 bigscreens , storende "mist" en stuff lijk da t
zorgen dat iedereen wa krijgt & nie winner take's it all

over compo's

anton : lees u eigen creatie nog eens & probeer het ook eens

voor de rest wast inorde
dikke mercie aan matrix voor t'muismatje & cs server's

btw : als ge afkomt met " als ge het beter kunt , doe het zelf "
jameslan6 is perfect voorbeeld :x

:evil:

zweebee

Legacy Member
mooie lan zo te zien

doe zo voort dudes !

nice finale van eco btw !

Xavve

Legacy Member
Twas ferme lan, coole sfeer, compo's mooi op schema ( gg anton )
Matrix die de servers op FoM eindelijk es gamebaar maakte.
De sfeer was er goe, nie te warm enz...
Gewoon beestige lan, tot de volgende

DoS

Legacy Member
Groot gelijk ini,
boera vroeg al of ge volgende keer ook meekomt, em zei zoiets van zaterdag nacht ... em bleef nogal mysterieus ... slaapzak gedeeld ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan