Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dos heeft daar slechte ervaringen meeDoS zei:Al een geluk da ge ni nort wc gegaan zijt tijdes de lan, ge zou nogal verschote zijn a ge in de spiegel had gekeke![]()

i knew you liked meDeMoN zei:goeie lan, schoon volk![]()

DoS zei:Groot gelijk ini,
boera vroeg al of ge volgende keer ook meekomt, em zei zoiets van zaterdag nacht ... em bleef nogal mysterieus ... slaapzak gedeeld ofzo?

ZoltaN! zei:dark alliance heeft de funcompo ( zeskamp ) gewonnen![]()

anton zei:Ik moest van de crew uit alle cs'ers ne dikke proficiat wensen, aangezien cs altijd wa achtergesteld was vanwege de problemen met sommige cs'ers die het verkloten voor de rest, however deze lan was zo de eerste keer zonder kotsers, stuikers, irri mensen ... enkel toffe mensen die vo de lol afkomen en zich amuseren zoals et hoort, af en toe een j'ke buiten zoals et ook hoort
Compo-admin was immens verbaasd toen bleek dat alle matches zaterdagavond al gespeeld waren, dus no 3 kwart finales laten spelen ...
Anyhow, it made me proud to be a cs'er![]()
Dikke proficiat aan alle spelers en clans ... hopelijk volgende lan nog meer spelers
