Archief - FoM v6.2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DoS

Legacy Member
Al een geluk da ge ni nort wc gegaan zijt tijdes de lan, ge zou nogal verschote zijn a ge in de spiegel had gekeke ;)

-Phoen!x-

Legacy Member
DoS zei:
Al een geluk da ge ni nort wc gegaan zijt tijdes de lan, ge zou nogal verschote zijn a ge in de spiegel had gekeke ;)
dos heeft daar slechte ervaringen mee :p

snoob

Legacy Member
denk da deze lan aangetoond heeft da defusekids goe te pakken is :)
gewoon genoeg zelfvertrouwe en nooit denken tege wie ge speelt dan speelt ge automatisch beter

Mess

Legacy Member
De finale was leuk om te zien, zeker de cbble CT kant van economic :)
exi werd zot oO :woohoo:

NooKie

Legacy Member
LAN was uber, vele mensen voor eerste keer irl gezien was wel fun! snoob de leetar enal :p gg all cu next time!

Xavve

Legacy Member
DoS zei:
Groot gelijk ini,
boera vroeg al of ge volgende keer ook meekomt, em zei zoiets van zaterdag nacht ... em bleef nogal mysterieus ... slaapzak gedeeld ofzo?


(ssshtttt) da was ons geheimpje .... bwana rulez :D

*EDIT* en illuminati² ook een beetje ( anders komt er weer gewhine van Phoenix)

DoS

Legacy Member
fear bwana :P
jammer van men klote crashes tijdens die war ...

en btw phoen
den enige moment da ik zal verschieten als ik in ne spiegel kijk zal zijn wanneer da gij naast mij staat.

anton

Legacy Member
Ik moest van de crew uit alle cs'ers ne dikke proficiat wensen, aangezien cs altijd wa achtergesteld was vanwege de problemen met sommige cs'ers die het verkloten voor de rest, however deze lan was zo de eerste keer zonder kotsers, stuikers, irri mensen ... enkel toffe mensen die vo de lol afkomen en zich amuseren zoals et hoort, af en toe een j'ke buiten zoals et ook hoort :D

Compo-admin was immens verbaasd toen bleek dat alle matches zaterdagavond al gespeeld waren, dus no 3 kwart finales laten spelen ...

Anyhow, it made me proud to be a cs'er :)

Dikke proficiat aan alle spelers en clans ... hopelijk volgende lan nog meer spelers

waffel

Legacy Member
anton zei:
Ik moest van de crew uit alle cs'ers ne dikke proficiat wensen, aangezien cs altijd wa achtergesteld was vanwege de problemen met sommige cs'ers die het verkloten voor de rest, however deze lan was zo de eerste keer zonder kotsers, stuikers, irri mensen ... enkel toffe mensen die vo de lol afkomen en zich amuseren zoals et hoort, af en toe een j'ke buiten zoals et ook hoort :D

Compo-admin was immens verbaasd toen bleek dat alle matches zaterdagavond al gespeeld waren, dus no 3 kwart finales laten spelen ...

Anyhow, it made me proud to be a cs'er :)

Dikke proficiat aan alle spelers en clans ... hopelijk volgende lan nog meer spelers


onder andere ik wss... :applause: be aware :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan