Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
anton zei:Ik moest van de crew uit alle cs'ers ne dikke proficiat wensen, aangezien cs altijd wa achtergesteld was vanwege de problemen met sommige cs'ers die het verkloten voor de rest, however deze lan was zo de eerste keer zonder kotsers, stuikers, irri mensen ... enkel toffe mensen die vo de lol afkomen en zich amuseren zoals et hoort, af en toe een j'ke buiten zoals et ook hoort
Compo-admin was immens verbaasd toen bleek dat alle matches zaterdagavond al gespeeld waren, dus no 3 kwart finales laten spelen ...
Anyhow, it made me proud to be a cs'er![]()
Dikke proficiat aan alle spelers en clans ... hopelijk volgende lan nog meer spelers
Mss voor de volgende editie? We hebben nu wel bewezen tegen de anti-cs fomcrew dat we ons ook kunnen gedragen en alles op tijd spelen zonder al teveel gewhine.vGAS zei:Ik vond het ook geweldig, maar vond het jammer dat er voor de 2de clan geen prijs was voorzien en zeker als het eigenlijk best close was! Nuja, c'est passé.Mss voor de volgende editie? We hebben nu wel bewezen tegen de anti-cs fomcrew dat we ons ook kunnen gedragen en alles op tijd spelen zonder al teveel gewhine.
Nu, nogmaals dank naar de FoM organisatie toe voor de geweldige editie!
knuffelInimicaL` zei:die snoob cheat hard ze, kem die zo ff gevolgd, man man man ...

snoob zei:haha
keb nu zo ontdekt dak op de gladde kant aant spele was van menne func terwijl ik altijd op ruwe speel
nie moeilijk da men muis raar deed @ fom lol![]()

snoob zei:knuffel![]()
haha
keb nu zo ontdekt dak op de gladde kant aant spele was van menne func terwijl ik altijd op ruwe speel
nie moeilijk da men muis raar deed @ fom lol![]()

nee na cbble heb ik da omgedraaid om te vergelijke mee ghorax zenne steelpadvGAS zei:En op de_cbble toen juist gelegd of was het toch soms de reg?![]()

snoob zei:economic ..

snoob zei:nee na cbble heb ik da omgedraaid om te vergelijke mee ghorax zenne steelpad![]()

. Oe dan ook nachtjen de vrijdag goe doorgedaan dan achter defusekids andere mettens is spele ik zo van GVD ej we zen nog mor just gedaan me Defusekids lotj ons is efkes dor tege tijn verlore menne co zen toetsenbord flipte nief gaan kope achter af allé oe dan ook ik em wa gemaft & F6 heeft onze revenge mogen voelenzweebee zei:sorry, i dont speak dork, can u repeat in dutch plz ?

kevin verdoodt zei:Ik em men best gedaan ze op fom. Dor godverdomme menne 1ste lan. Had op Fom 6.1 is gaan zien. Fom 6.2 vrijdag was wijs dan zaterdag gamen jepla direckt tege Defusekids. Btw twas 12-2 & ni 12-1 mjah da intreseert me ni. Oe dan ook nachtjen de vrijdag goe doorgedaan dan achter defusekids andere mettens is spele ik zo van GVD ej we zen nog mor just gedaan me Defusekids lotj ons is efkes dor tege tijn verlore menne co zen toetsenbord flipte nief gaan kope achter af allé oe dan ook ik em wa gemaft & F6 heeft onze revenge mogen voelen
Lock zei:ton leven is to ni gemakeliek hie


although it's your mother tonguezweebee zei:sorry, i dont speak dork, can u repeat in dutch plz ?
