Archief - FoM v6.2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vGAS

Legacy Member
anton zei:
Ik moest van de crew uit alle cs'ers ne dikke proficiat wensen, aangezien cs altijd wa achtergesteld was vanwege de problemen met sommige cs'ers die het verkloten voor de rest, however deze lan was zo de eerste keer zonder kotsers, stuikers, irri mensen ... enkel toffe mensen die vo de lol afkomen en zich amuseren zoals et hoort, af en toe een j'ke buiten zoals et ook hoort :D

Compo-admin was immens verbaasd toen bleek dat alle matches zaterdagavond al gespeeld waren, dus no 3 kwart finales laten spelen ...

Anyhow, it made me proud to be a cs'er :)

Dikke proficiat aan alle spelers en clans ... hopelijk volgende lan nog meer spelers

Ik vond het ook geweldig, maar vond het jammer dat er voor de 2de clan geen prijs was voorzien en zeker als het eigenlijk best close was! Nuja, c'est passé. :D Mss voor de volgende editie? We hebben nu wel bewezen tegen de anti-cs fomcrew dat we ons ook kunnen gedragen en alles op tijd spelen zonder al teveel gewhine.

Nu, nogmaals dank naar de FoM organisatie toe voor de geweldige editie!

snoob

Legacy Member
vGAS zei:
Ik vond het ook geweldig, maar vond het jammer dat er voor de 2de clan geen prijs was voorzien en zeker als het eigenlijk best close was! Nuja, c'est passé. :D Mss voor de volgende editie? We hebben nu wel bewezen tegen de anti-cs fomcrew dat we ons ook kunnen gedragen en alles op tijd spelen zonder al teveel gewhine.

Nu, nogmaals dank naar de FoM organisatie toe voor de geweldige editie!

eh wij zijn braaf ze tzen die managers die andere teams aanvalle ;D

snoob

Legacy Member
InimicaL` zei:
die snoob cheat hard ze, kem die zo ff gevolgd, man man man ...
knuffel :love:

haha
keb nu zo ontdekt dak op de gladde kant aant spele was van menne func terwijl ik altijd op ruwe speel

nie moeilijk da men muis raar deed @ fom lol :rofl:

vGAS

Legacy Member
snoob zei:
haha
keb nu zo ontdekt dak op de gladde kant aant spele was van menne func terwijl ik altijd op ruwe speel

nie moeilijk da men muis raar deed @ fom lol :rofl:

En op de_cbble toen juist gelegd of was het toch soms de reg? :p

Ghorax

Legacy Member
snoob zei:
knuffel :love:

haha
keb nu zo ontdekt dak op de gladde kant aant spele was van menne func terwijl ik altijd op ruwe speel

nie moeilijk da men muis raar deed @ fom lol :rofl:

smoesjes.be snoob :tongue:

kevin verdoodt

Legacy Member
Ik em men best gedaan ze op fom. Dor godverdomme menne 1ste lan. Had op Fom 6.1 is gaan zien. Fom 6.2 vrijdag was wijs dan zaterdag gamen jepla direckt tege Defusekids. Btw twas 12-2 & ni 12-1 mjah da intreseert me ni :P. Oe dan ook nachtjen de vrijdag goe doorgedaan dan achter defusekids andere mettens is spele ik zo van GVD ej we zen nog mor just gedaan me Defusekids lotj ons is efkes dor tege tijn verlore menne co zen toetsenbord flipte nief gaan kope achter af allé oe dan ook ik em wa gemaft & F6 heeft onze revenge mogen voelen

Lock

Legacy Member
kevin verdoodt zei:
Ik em men best gedaan ze op fom. Dor godverdomme menne 1ste lan. Had op Fom 6.1 is gaan zien. Fom 6.2 vrijdag was wijs dan zaterdag gamen jepla direckt tege Defusekids. Btw twas 12-2 & ni 12-1 mjah da intreseert me ni :P. Oe dan ook nachtjen de vrijdag goe doorgedaan dan achter defusekids andere mettens is spele ik zo van GVD ej we zen nog mor just gedaan me Defusekids lotj ons is efkes dor tege tijn verlore menne co zen toetsenbord flipte nief gaan kope achter af allé oe dan ook ik em wa gemaft & F6 heeft onze revenge mogen voelen

ton leven is to ni gemakeliek hie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan