Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DreaDNoughT

Legacy Member
Main theme . Naja ik hoop een mooie bijgewerkte prelude ofzo .

De FFX-2 - Memory of lightwaves vind ik toch 1 van de mooiste theme's .

Ja die Versus zou meer schooter/action zijn zeker ? Daar heb ik het zo al niet voor in een FF .

Rubentje

Legacy Member
Ik vind het oké... Het is niet ZO slecht en het is een liedje dat je toch 2 of 3 keer gaat horen. Als ik afga op mijn herinneringen van de vorige FFs.

soulgamer

Legacy Member
Ik wacht op de officiële bevestiging dat de japanse versie Engelse tekst bevat. Zoja: instant import!! Ik blijf erop hopen :D. De europese release volgt naar mijn gevoel TE snel na de Japanse. Lijkt me gewoon een kwestie van nieuwe hoesjes printen en landen voorzien. Square-enix heeft ook openlijk bekend geen extra content aan de japanse versie toe te voegen voor ons westerlingen. Zou het mogelijk zijn? Ik blijf hopen. Ik heb echter geen reden tot klagen december - maart vliegt zo voorbij.

Viggo

Legacy Member
Als de japanse versie Engelse tekst bevat laat ik em mss wel importeren (zelfde mening als soulgamer)

And WTF zit iedereen hier te klagen en te zagen over da liedje. Wacht tot je het hoort in de game zelf, je zal wel meegesleept worden in de wereld van Final Fantasy ;) (al kan er volgens mij niets tippen aan het openingsfilmpje van Final Fantasy VIII (8) )

soulgamer

Legacy Member
viggoht zei:
Als de japanse versie Engelse tekst bevat laat ik em mss wel importeren (zelfde mening als soulgamer)

Desnoods zowel de Japanse als de Engelstalige versie kopen. Voord de perfecte japanse lip sync. Maar dat doe ik enkel en alleen als de japanse Engelse subs heeft anders is er geen beginnen aan.

chellesan

Legacy Member
viggoht zei:
Als de japanse versie Engelse tekst bevat laat ik em mss wel importeren (zelfde mening als soulgamer)

And WTF zit iedereen hier te klagen en te zagen over da liedje. Wacht tot je het hoort in de game zelf, je zal wel meegesleept worden in de wereld van Final Fantasy ;) (al kan er volgens mij niets tippen aan het openingsfilmpje van Final Fantasy VIII (8) )

engelse tekst is wel leuk, maar de gui moet ook wel int engels zijn he anders heb je er ook niet veel aan

Mennol

Legacy Member
Na de teleurstellende FF12 en de MMO waar ik niet geinteresseerd in was FF11, is het toch wel al zéér lang geleden dak een goed FF spel gespeeld heb :) Kheb hoge verwachtingen voor dit deel..

Ik vind het alleen een beetje jammer, maar tegelijk ook goed, dat het hoofdpersonage een vrouw is deze keer. Dat maakt het moeilijker om je een beetje in te leven in het personage :D

Beide themesongs vind ik wel ok, kvind de japanse niet echt beter dan de europese/amerikaanse. Geen één van de twee is natuurlijk beter dan het beste FF themesong :D

el slettos

Legacy Member
net pre-ordered vandaag :love:

zoals Mennol zegt, ik wacht ook al een lange tijd op deze game, sinds FFX eigenlijk. Dat was pas een zalig spel!

cyclops jelle

Legacy Member
Mijn interesse in deze game is meer dan ooit gewekt, al sinds FF 8 ben ik niet meer zo enthousiast. Zeer waarschijnlijk bij de release instant buy.

spikie

Legacy Member
cyclops jelle zei:
Mijn interesse in deze game is meer dan ooit gewekt, al sinds FF 8 ben ik niet meer zo enthousiast. Zeer waarschijnlijk bij de release instant buy.

awel ik heb ook zoiets, ik was ook heel enthousiast en gehyped bij FFX en FFXII ma toch ni zo hard als FFXIII en FFXIV

staat bij mij ook al in pre-order :applause:

Obs

Legacy Member
bwa zo slecht vind ik het toch allemaal niet
de 9 was lekker oldschool.
in 10 vond ik de battlegameplay zeer sterk en ook wel leuk verhaal, jammer van het slechte hoofdpersonage.
de 11 heb ik 4 jaar mee gespeeld dus die was ook sterk :)
en de 12 daar ben ik nu eigenlijk mee bezig (ik kom wat achter I know) en valt best mee vind ik, al heb ik iets minder "feeling" met het verhaal

in the end moet je er gewoon voor zorgen dat je die hype niet te veel volgt en aanwakkert. Je legt er je verwachtingen enkel maar onrealistisch hoog mee imho.

cyclops jelle

Legacy Member
Ik zeg ook niet dat ze slecht waren maar de aantrekkings kracht was gewoon veel minder. Nu met XIII heb ik er gewoon een veel beter gevoel bij. Heb alle delen nu wel gespeelt, en deel XIII geeft gewoon weer het vertrouwde gevoel.

cyclops jelle

Legacy Member
Dat neem ik uit beelden enz, en zoals ik al zeg het is een gevoels ding. Zou wel graag een demo willen hebben:D

Mennol

Legacy Member
't Is missschien ook doordat Lightning een vrouwelijke versie van Cloud is :D Het spel heeft ook een futuristisch thema, denk ik, dit was bij FF7 en 8 ook zo :)
Daarboven is het coolste wapen van de FF series terug: de gunblade!

ytsejam

Legacy Member
De stijl doet mij enorm denken aan FFX om eerlijk te zijn. Jammer genoeg zal het combat systeem niet hetzelfde zijn. Nuja, ben er dan ook niet zo gehyped om daardoor, het kan maar in mijn voordeel spelen eens hij effectief uit is:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan