Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xodiax zei:De FFX-2 - Memory of lightwaves vind ik toch 1 van de mooiste theme's .

. De europese release volgt naar mijn gevoel TE snel na de Japanse. Lijkt me gewoon een kwestie van nieuwe hoesjes printen en landen voorzien. Square-enix heeft ook openlijk bekend geen extra content aan de japanse versie toe te voegen voor ons westerlingen. Zou het mogelijk zijn? Ik blijf hopen. Ik heb echter geen reden tot klagen december - maart vliegt zo voorbij.
(al kan er volgens mij niets tippen aan het openingsfilmpje van Final Fantasy VIII (8) )viggoht zei:Als de japanse versie Engelse tekst bevat laat ik em mss wel importeren (zelfde mening als soulgamer)
viggoht zei:Als de japanse versie Engelse tekst bevat laat ik em mss wel importeren (zelfde mening als soulgamer)
And WTF zit iedereen hier te klagen en te zagen over da liedje. Wacht tot je het hoort in de game zelf, je zal wel meegesleept worden in de wereld van Final Fantasy(al kan er volgens mij niets tippen aan het openingsfilmpje van Final Fantasy VIII (8) )
Kheb hoge verwachtingen voor dit deel..

cyclops jelle zei:Mijn interesse in deze game is meer dan ooit gewekt, al sinds FF 8 ben ik niet meer zo enthousiast. Zeer waarschijnlijk bij de release instant buy.

cyclops jelle zei:en deel XIII geeft gewoon weer het vertrouwde gevoel.