Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shyheim

Legacy Member
solix_inc zei:

is melodies of life op zich feitelijk ook wel, maar de sfeer die ge erbij hebt maakt het bom... al past Leona Lewis er nu ni direct 100% bij, meer voor AMV ofzo. :p

iemand met inside informatie van GM die weet wat ge bij uw pre-order krijgt, of is da nog een mysterie? :p

Mennol

Legacy Member
't Is een officiele trailer eh, ik denk niet dat ze daar dingen insteken die je niet snel te weten komt wanneer je het spel speelt.

spikie

Legacy Member
trailer ziet er wel heel impressive uit
dees gaat echt een pareltje worden en hopelijk het wachten op FFXIV wa verzachten

Goldrusher

Legacy Member
Europese box...

2h64mqt.jpg

ytsejam

Legacy Member
Tgoh, niet slecht maar ik blijf bij mn vorig standpunt. Gewoon wit met het FF-logo had ik mooier gevonden.

Zilla

Legacy Member
ik woon in japan en als er interesse is in een japanse versie van FFXIII dan wil ik die wel meebrengen vanuit japan, ik kom namelijk eventjes naar belgië vanaf 25 december
mijn vraag is of ik mag op dit forum? en natuurlijk of er interesse is (waarschijnlijk zal ik thread moeten maken op buy/sell forum maar ik vraag het liever eerst hier)

hij komt uit 17 december, en natuurlijk afhankelijk van of hij beschikbaar gaat zijn (ik kan hem eventueel preorderen)
prijs is 8300 yen normaal gezien, zie volgende link BLJM-67005EƒXƒNƒEƒFƒAEƒGƒjƒbƒNƒXEƒtƒ@ƒCƒiƒ‹ƒtƒ@ƒ“ƒ^ƒW[XIIIyPS3z :ƒrƒbƒNƒJƒƒ‰.com

ik ga er ook geen 10 meebrengen (ik heb wel een collega, bij wie ik er ook enkele in zen valies kan steken :) komt op zelfde dag terug naar belgië), en ik moet er ook geen geld aan winnen, enkel prijs en verzendkosten, het is dus enkel de bedoeling om mensen die deze japanse versie zouden willen om hen die aan te bieden (ik kan em eerst in men ps3 hier steken als ik iets moet nakijken ofzo...)

indien niet toegelaten, sorry, ik heb regels nagekeken en vond niet iets wat in tegenspraak is...:unsure:

Santa

Legacy Member
Waarom zou dat niet mogen? Is heel vriendelijk!

Ik ben héél benieuwd naar de eerste reviews.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Als die jap versie ook Engelse tekst heeft heb ik wel interesse. Maar dat zal wss wel niet :(

Zilla

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
Als die jap versie ook Engelse tekst heeft heb ik wel interesse. Maar dat zal wss wel niet :(

ik ben vrijwel zeker dat het niet zo zal zijn
zowiezo ga ik een exemplaar halen voor mezelf, en zal ik het wel melden indien het wel zo zou zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan