Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goldrusher zei:Wellicht maart 2010. Of je importeert de Japanse op 17 december.
Spikeymouse zei:al iets geweten van de taal in de jp versie?
ytsejam zei:Niet mis, maar ik zou hem persoonlijk mooier gevonden hebben moest die cgi-lightning op de achtergrond er niet opgestaan hebben. Gewoon de titel en de artwork, lekker oldschool.
Tidus1983 zei:omg screen 3, das gelijk een mengsel van rinoa en yuna of zo ...
ytsejam zei:Niet mis, maar ik zou hem persoonlijk mooier gevonden hebben moest die cgi-lightning op de achtergrond er niet opgestaan hebben. Gewoon de titel en de artwork, lekker oldschool.
Santa zei:FF8 (l)

We already knew thanks to Square Enix's puzzle a few days ago that we'd be receiving some kind of announcement this Friday. Now Square have confirmed this and promoted the announcement to "Special" and "Huge".
The games European website has been updated with a countdown ending Friday at 3:30PM GMT. Larry Sparks from Square Enix Europe says "We wanted to share the news with as many people as possible, so we have created a special video that will be unveiled on Friday. We hope you enjoy the announcement." We still don't know what the announcement could be but the general consensus is that it's something to do with the games release date.
Tidus1983 zei:misschien wordt ie nog langer uitgesteld en is ie voor het jaar 2011.
of misschien wordt ie nog voor nieuwjaar gelanceerd hehe.
of ze willen hun nieuwste chocobo showen da kan ook.
http://tinyurl.com/yeyhsnw
thx for the update Spikeymouse. (+1)

Spikeymouse zei:zal waarschijnlijk ni de eu cover zijn
Goldrusher zei:Amazon & co hebben nu toch een box met witte achtergrond...
![]()

ad: volgens play-asia komt de engelse versie van het spel pas uit in juni Buy Final Fantasy XIII (PS3) - Play-Asia.com wat weten zij meer dan ons
Tidus1983 zei:misschien wordt ie nog langer uitgesteld en is ie voor het jaar 2011.
of misschien wordt ie nog voor nieuwjaar gelanceerd hehe.
of ze willen hun nieuwste chocobo showen da kan ook.
http://tinyurl.com/yeyhsnw
thx for the update Spikeymouse. (+1)