Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
Wellicht maart 2010. Of je importeert de Japanse op 17 december.

Anima

Legacy Member
Spikeymouse zei:
al iets geweten van de taal in de jp versie?

zal hoogst wss gewoon japanse voice en subs zijn, ik hoop da je de tekst ook in engels kunt zetten, dan importeer ik em wel ^^..

Koonut

Legacy Member
ytsejam zei:
Niet mis, maar ik zou hem persoonlijk mooier gevonden hebben moest die cgi-lightning op de achtergrond er niet opgestaan hebben. Gewoon de titel en de artwork, lekker oldschool.

³

Tidus1983 zei:
omg screen 3, das gelijk een mengsel van rinoa en yuna of zo ...

lol tis echt, ziet'r wel beter uit als beide tho ;p

spikie

Legacy Member
ytsejam zei:
Niet mis, maar ik zou hem persoonlijk mooier gevonden hebben moest die cgi-lightning op de achtergrond er niet opgestaan hebben. Gewoon de titel en de artwork, lekker oldschool.

zal waarschijnlijk ni de eu cover zijn

us en jp covers hebben er altijd al anders uitgezien

eu:
ff8_eu.jpg


us:
Final_Fantasy_8_ntsc-front_us.jpg

spikie

Legacy Member
13 november komt SE met nieuws over FFXIII deze vrijdag
We already knew thanks to Square Enix's puzzle a few days ago that we'd be receiving some kind of announcement this Friday. Now Square have confirmed this and promoted the announcement to "Special" and "Huge".

The games European website has been updated with a countdown ending Friday at 3:30PM GMT. Larry Sparks from Square Enix Europe says "We wanted to share the news with as many people as possible, so we have created a special video that will be unveiled on Friday. We hope you enjoy the announcement." We still don't know what the announcement could be but the general consensus is that it's something to do with the games release date.

spikie

Legacy Member
Tidus1983 zei:
misschien wordt ie nog langer uitgesteld en is ie voor het jaar 2011 :).
of misschien wordt ie nog voor nieuwjaar gelanceerd hehe :).

of ze willen hun nieuwste chocobo showen da kan ook.
http://tinyurl.com/yeyhsnw

thx for the update Spikeymouse. (+1)

lol geef mij toch maar de originele gele chocobo :lol:

Obs

Legacy Member
hopelijk komt er een bundel uit PS3 Slim + FFXIII
dat zou ik wel zien zitten :p

Goldrusher

Legacy Member
Amerikaanse release date is er nog niet. Play-Asia heeft ook maart voor Red Dead Redemption en GT5, ook twee zonder datum.

Santa

Legacy Member
Tidus1983 zei:
misschien wordt ie nog langer uitgesteld en is ie voor het jaar 2011 :).
of misschien wordt ie nog voor nieuwjaar gelanceerd hehe :).

of ze willen hun nieuwste chocobo showen da kan ook.
http://tinyurl.com/yeyhsnw

thx for the update Spikeymouse. (+1)

Das gene Chocobo he. Cockatrice is ne fiend. Die had je ook al in andere FFs.

ytsejam

Legacy Member
Nice, maart wordt druk blijkbaar. Stuk vroeger dan ik verwacht had maar ik ga zeker niet klagen.:D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan