Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
Haha ja, ik verschoot daar ook van toen ik die tegenkwam in chapter 12 :p Gelukkig kreeg ik die toen al vrij vlot neer :D

prometheus03

Legacy Member
ok, die adamantoise blijft mij nog altijd makkelijk dood doen.
ik ga eerst wat items verzamelen op pulse

voor dat egg dinske moet ik daar missie nr ... doen, toen ik daar de vorige keer passeerde was die steen nog niet leven. moet ik al die missies in volgorde doen, of is er aan mannier om enkele missies te skippen?

ULTRAnumb

Legacy Member
prometheus03 zei:
ok, die adamantoise blijft mij nog altijd makkelijk dood doen.
ik ga eerst wat items verzamelen op pulse

voor dat egg dinske moet ik daar missie nr ... doen, toen ik daar de vorige keer passeerde was die steen nog niet leven. moet ik al die missies in volgorde doen, of is er aan mannier om enkele missies te skippen?

heb een filmken op youtube bekeken daarover
hij deed er 5 minuten over en was goe gebond van zijn synergisten
i'm just saying
synergisten voor zware vijanden maken een groot verschil
de bar- en en- spells kunnen een vijand maken of kraken

en ik zit in gran pulse nu, tot nu toe gaat alles vlot, geen problemen met vijanden dus nu eindelijk op mijn gemaksken door gran pulse gaan

Fubro

Legacy Member
zover ik weet zijn er 3 manieren om die adamantoises te doen, 1 = me vanille, summon doen, dan death spammen en pray ur lucky
2. fang als leader, summon doen, zoals hier eerder ergens staat, eerst debuffen dan com/rav/rav of rav/Rav/rav, gestalt mode, driehoekje (megaflare), vollenbak staggeren tot 999%, dan com/com/com of com/com/rav ofzo voor insane dps, en hopen da hij dood is voor hij recht staat (gebruik ik atm, en lukt nog vrij goed moet ik zeggen)

3. sen/med/med om stomps uithealen, sen/com/rav voor te dps'n, (zonder sen gaat ook, die is maar alleen om dmg minder in te nemen, ik heb nu 12K hp en die stomps zijn auch)

Jersy

Legacy Member
Cycloon zei:
Zoeken achter een mob die credit chips dropt?

zijn er zulke in chapter 11 op die plains? dacht van niet
heb op de plains een goeie cp farm spot gevonden (behemoth king die constant respawnd en die je kon constant preemptive strike geven
4000 cp in 20 sec ofzo

dropt wel geen goeie items :(

Puddle Jumper

Legacy Member
Khem em! Pipo ging NEER. Whoo! Nu ben ik op Gran Pulse en ik kan niet wachten tot ik kan grinden. Aaaah, grinden. FF is niet hetzelfde zonder jou!

Nerathas

Legacy Member
Puddle Jumper zei:
Khem em! Pipo ging NEER. Whoo! Nu ben ik op Gran Pulse en ik kan niet wachten tot ik kan grinden. Aaaah, grinden. FF is niet hetzelfde zonder jou!

Veel plezier toegewenst dan :D
Persoonlijk 0,0 moeten grinden voor deze game.

UnFinished

Legacy Member
Kzit in de Faultwarrens, swel zalig om nog nieuwe gebieden te ontdekken na endgame :) Gisteren nog dieje Ochu neergekregen voor 5 star rating, was ook wel ni simpel ze :s Na de missies ga ik eens farmen voor de ultimate weapons, heb nu al een mooi spaarpotje van 1 000 000 gil :D

Vraagske: Moet ge opt einde de Faultwarrens tegen diene Titan vechten? Of staat diene daar maar voor spek en bonen?

UnFinished

Legacy Member
Nerathas zei:
Veel plezier toegewenst dan :D
Persoonlijk 0,0 moeten grinden voor deze game.

Maar ge hebt uw spel wel al verkocht voordat ge aan alle zijmissies bent begonnen? ;) Ni moeilijk dan :p

memorexxx

Legacy Member
Fury2003 zei:
Maar ge hebt uw spel wel al verkocht voordat ge aan alle zijmissies bent begonnen? ;) Ni moeilijk dan :p

Mja, kben nu zoveel mogelijk missies aant doen voordak verder gaan naar chapter 12 juist omdak mijn eigen nie terug naar gran pulse zie gaan na de eindbaas... Kvind het spijtig dat ge ze nie allemaal kunt doen voordat ge verder gaat. Als ik chapter 13 zit kommek wel nog effe terug naar gran pulse denkek ...

prometheus03

Legacy Member
der zei iemand dat er sterkere mobs komen na missie xx, iets in de 60, dewelke was dat juist

prometheus03

Legacy Member
der zei iemand dat er sterkere mobs komen na missie xx, iets in de 60, dewelke was dat juist

DreaDNoughT

Legacy Member
Ja hoe hoger de missie's , hoe sterker he . Ik denk vanaf missie 50 dat je al zult beginnen zweten .

duck

Legacy Member
prometheus03 zei:
der zei iemand dat er sterkere mobs komen na missie xx, iets in de 60, dewelke was dat juist

Als je missie 56-62 compleet dan veranderen de adamantortoises in sterkere versies (long gui)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan