Archief - Final Fantasy XIII

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jersy

Legacy Member
brrr
begin chapter 11 daar per ongeluk een battle begonnen tegen zo een gigantisch monster ...
dood in 2 hits :') en dat nog met 2 medics :')

best wa beter worden eer ik die nog es probeer :)

Puddle Jumper

Legacy Member
Weet je nog toen ik zei dat ik meer moeite had met de gewone mobs. HAHAHAHAHAHA ja, ik zat verkeerd. Persoonlijk vind ik die boss niet grappig. Barthandelus, denk ik. Die gast die in een monster verandert alvast. Die krijg ik absoluut niet kapot.

Fubro

Legacy Member
@PuddleJumper: in welke ch bedoel ge?

eerste keer moet ge eerst die andere koppen doen, dan hem gewoon, heb daarnet ch13 uitgespeeld en was nog niks aan veranderd, gewoon rav/com/rav of rav/com/med en af en toe kunt ge nog sab gebruiken ook (maar dies int begin immune tegen debuffs)

khad em neer in 2 staggers dus viel goe mee :)

en Jersy, da zijn adamantoises :)

Puddle Jumper

Legacy Member
Fubro zei:
@PuddleJumper: in welke ch bedoel ge?

eerste keer moet ge eerst die andere koppen doen, dan hem gewoon, heb daarnet ch13 uitgespeeld en was nog niks aan veranderd, gewoon rav/com/rav of rav/com/med en af en toe kunt ge nog sab gebruiken ook (maar dies int begin immune tegen debuffs)

khad em neer in 2 staggers dus viel goe mee :)

en Jersy, da zijn adamantoises :)

De eerste keer

Maar die gast gebruikt gewoon brutaal krachtige aanvallen om de twee seconden zodat men healer niet kan bijhouden. Het is om zot van te worden.

Cycloon

Legacy Member
Puddle Jumper zei:
De eerste keer

Maar die gast gebruikt gewoon brutaal krachtige aanvallen om de twee seconden zodat men healer niet kan bijhouden. Het is om zot van te worden.

Bravery en shell gebruiken als buff :p

Fubro

Legacy Member
sen-com-med of med-sen-med of iets dergelijks tijdens de moeilijke tijden, en buffs? :o) u can do it! ^^

Puddle Jumper

Legacy Member
Ik hoop dat ik hem rap neerkrijg de volgende keer dat ik speel. Anders denk ik dat het gedaan is. Maja, het zal wss well gebeuren! Dat die gast neergaat. En hard.

memorexxx

Legacy Member
Hehehe kzat er ook bij vast. Zijnen destructo attack suck hard als ge het truukje nie weet :

Als hij zijn destructo attack oplaad moet ge hem vollenbak aanvallen met rav/rav/com als ge die genoeg raakt dan krijgde zo nen flits te zien en doet dien destructo maar den helft zoveel damage...

Komaan man, afmaken die handel, ge gaat het beste van het spel missen als ge daar stopt...

Web Wiper

Legacy Member
Het spel blijft me toch bezighouden. Heb er nu zo'n 20u opzitten en begin aan ch8. Iedereen staat zowat lvl2, nog geen upgrades gedaan of zaken aangekocht. Wanneer kan ik dit het beste doen ?

Tot nog toe weinig problemen ondervonden. Neemt de moeilijkheidsgraad nog veel toe ? Zo ja, helpt het om de snelheid op 'slow' te zetten ? Heb je dacht ik gewoon iets meer tijd om keuzes te maken ? De eindbaas van 7 was lachwekkend makkelijk toch ?

Trophies komen echt wel traag ! Niet ?

Cycloon

Legacy Member
Voor de laatste trophies te halen moet je sowieso nog heel veel tijd investeren.

Chapter 12 is wel héél kort :(

prometheus03

Legacy Member
net chapter 12 gedaan. Toch wel een pittig gevecht op t einde (heb nog niet gefarmed en dergelijk, enkel story), ik heb redelijk veel moeten herbeginnen tegen dat ik de juiste paradigms en strategie vond om te winnen
nu een dom vraagsk :) :
die 3 portals verschijnen nu, maar die 3de is nog niet open. wat moet ik nu doen om gewoon met de story verder te gaan?
terug naar pulse, of die ander nemen naar de ingang van orphen

ah, en waar vind ik zo urinitum of ziets dergelijks? om mijn wapens verder up te graden?

DreaDNoughT

Legacy Member
Uranite bedoel je ? Dat krijg je in de shop voor 45.000 gil . Allee da heb ik toch gevonden via zoon upgrade site .
Ikzelf heb mij ook zo 1 en deze heb ik al van in het begin . Ergens gedropt door 1 of andere boss d8 ik . Dient voor light haar wapen Gladius up te graden zeker ?

Nerathas

Legacy Member
Gisteren hem eindelijk uitgespeeld na een 60 tal uurtjes.
Zeer mooi einde (visueel toch).

prometheus03

Legacy Member
ge kunt dus geen beesten mollen op pulse die uranite droppen? :( 45.000 is wat veel

i will google it :)

ULTRAnumb

Legacy Member
wapens upgraden is easy als ge weet hoe
bestial stuff om exp bonusses te krijgen en dan smijtk er hopen parafine oil op
elk wapen dak ni moet hebben verkoop ik
bam geld genoeg

Jersy

Legacy Member
of ge moet missie 7 steeds opnieuw doen, krijgde steeds 5 bomb shells
die 5 met een x3 vermeningvuldiger is steeds massa xp
missie 7 is de stone en mob ook maar 10sec lopen van elkaar dus rap genoeg

heb nu zelf adamantite nodig maar da kost 220k en ben gewoon zo blut als maar kan :(
nergens een plaats waar ge de gils binnen haalt met gemak?

ULTRAnumb

Legacy Member
no idea
ik zit nu like
chapter 10 denkek?
in de fifth ark
gisteren die
barthendalus
neergehaald
ging van de eerste keer neer, pittige bossfight maar ni moeilijk aangezien al mijn role levels maxed out waren (snow had zelfs CP over)

Fubro

Legacy Member
gil/cp @ ch12+

teleport to edenhall -> walk back -x | adamantoise in een kamer me troopers/2 behemoths - kill adamantoise me summon (3TP), mol de troopers (incentive/credit chips+terug TP bij voor volgende adamantoise kill), door de deur voor u, terugkomen en mobs respawned :)

adamantoise blijfk toch beste vinde voor geld, zelfs ni zo saai voor CP (growth egg 80K cp/kill, kans op platinum dinges van 150K en traphezdon ofzoiets (nodig upgrading naar ultima wape zekers? ^^

denk ook da er nog een mission is die u ALTIJD een gold nugget geeft, ook op zo'n adamantoise maar dan alleen verschil, dage altijd al een minimum van 60K hebt, oplopend tot 210K

memorexxx

Legacy Member
Fubro zei:
gil/cp @ ch12+

teleport to edenhall -> walk back -x | adamantoise in een kamer me troopers/2 behemoths - kill adamantoise me summon (3TP), mol de troopers (incentive/credit chips+terug TP bij voor volgende adamantoise kill), door de deur voor u, terugkomen en mobs respawned :)

adamantoise blijfk toch beste vinde voor geld, zelfs ni zo saai voor CP (growth egg 80K cp/kill, kans op platinum dinges van 150K en traphezdon ofzoiets (nodig upgrading naar ultima wape zekers? ^^

denk ook da er nog een mission is die u ALTIJD een gold nugget geeft, ook op zo'n adamantoise maar dan alleen verschil, dage altijd al een minimum van 60K hebt, oplopend tot 210K

Amai, kzit nu een aantal uurkes rond te lopen op gran pulse, en kverschiet ervan dat ge in chapter 12 al zo nen adamantoise kunt neer krijgen, kreeg gisteren zelf zo'n adamanchild (ofzoiets, de kleinere versie) niet eens neer :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan