Nerathas
Legacy Member
Naar het end van chapter 12 toe veronderstel ik dat je moet beginnen grinden ofzo?
Niet echt teveel moeilijkheiden gehad tot nu.
Niet echt teveel moeilijkheiden gehad tot nu.
Zit nu in die abbysal vortex van Orphan en sommige mobs maak ik gewoon geen enkele kans tegen. Zit nu tegen die IMMORTAL en ik maak gewoon geen schijn van kans ertegen, doet veel te zware damage.
Niet echt zin om te gaan grinden, maar daarom heb je de keus uit die 2 portals veronderstel ik?
De chars die ik het meeste gebruik (lighting, vanille en sash) hebben nu allemaal zowat hun tier 4 vol en hebben tussen de 5 - 5.5k HP
Niet echt zin om te gaan grinden, maar daarom heb je de keus uit die 2 portals veronderstel ik?
De chars die ik het meeste gebruik (lighting, vanille en sash) hebben nu allemaal zowat hun tier 4 vol en hebben tussen de 5 - 5.5k HP
heb 't al met 2 bakjes geprobeerd.. ook ps3 restarten enzo helpt niet.. enige wat ik kan doen is de ps knop induwen.. iemand dit probleem nog gehad?
weet nie goe meer hoe'k da aangepakt heb, maar uitgaande van m'n huidige speelstijl kunt ge mss is probere met fang/hope/vanille (of snow ipv fang, aangezien die toch wa meer hp heeft) & eerst met sent/med/syn uzelf volledig te buffe (fire & protect buff zouden toch al een stuk dmg moete mitigere). 
