Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ben je niet zeker van, soms verkoopt de ene MM wel , de andere niet. Sommige mensen werken en hebben een half uurtje om naar de winkel te rijden tijdens pauze, dan wil je zeker zijn van je slag.Freddy_reloaded zei:Ga toch gewoon naar MM of Saturn als er een in de buurt is? Dan zijt ge zeker dage hem hebt
Het heeft weinig te maken met ongeduld, maar alles met inconsequentie.napke zei:man man, wat een ongeduldige mensen hier.
steffanneke zei:ik ga tijdens de middag naar bart smit in geel om te kijken

roele_89 zei:Game mania verliest veel klanten vandaag denkik! Mijne is ook al geannuleerd en ben hem in de Media Markt in Antwerpen gaan halen, 15 euro goedkoper en snellere service!![]()
napke zei:man man, wat een ongeduldige mensen hier.
Morgen wordt de mijne zonder moeite op mijne bureau geleverd. Kan ik morgenavond rustig op mn gemak met mn kameraden een matchke spelen.
Why the rush?
roele_89 zei:Game mania verliest veel klanten vandaag denkik! Mijne is ook al geannuleerd en ben hem in de Media Markt in Antwerpen gaan halen, 15 euro goedkoper en snellere service!![]()

Mattehh zei:Hebben ze hem verkocht in Antwerpen dan? MM Hasselt zei dat dit absoluut niet ging gebeuren.

Alcoholic Punk zei:Straks tijdens de middagpauze de saturn eens gaan ambeteren.
DeBo zei:Ik snap ook niet waarom mensen nogsteeds iets kopen bij Game Mania .. altijd duurder .. nooit eerder ... service is soms ver te zoeken ... Game Mania is echt laatste winkel waar ik voor een game ga kijken![]()
boerkiiilerke zei:het is gewoon ambetant dat sommige mensen dat spel al 3 dagen hebben en dan winkels met een ei in hun broek schoon wachten tot de release
alowen zei:Ik zou zeggen, eet smakelijk. We wachten nog steeds op onze games!

Mattehh zei:Hebben ze hem verkocht in Antwerpen dan? MM Hasselt zei dat dit absoluut niet ging gebeuren.
Freddy_reloaded zei:Dat zei die kerel van Antwerpen mij gisteren ook, maar blijkbaar is "absoluut niet" een flexibel begrip daar![]()
.