Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GETHEZ

Legacy Member
ik ga pas na de middag beginnen met spelen ze... kan je eigenlijk al online gaan?

napke

Legacy Member
man man, wat een ongeduldige mensen hier.
Morgen wordt de mijne zonder moeite op mijne bureau geleverd. Kan ik morgenavond rustig op mn gemak met mn kameraden een matchke spelen.

Why the rush?

M0rdresh

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Ga toch gewoon naar MM of Saturn als er een in de buurt is? Dan zijt ge zeker dage hem hebt
Daar ben je niet zeker van, soms verkoopt de ene MM wel , de andere niet. Sommige mensen werken en hebben een half uurtje om naar de winkel te rijden tijdens pauze, dan wil je zeker zijn van je slag.


napke zei:
man man, wat een ongeduldige mensen hier.
Het heeft weinig te maken met ongeduld, maar alles met inconsequentie.

roele_89

Legacy Member
Game mania verliest veel klanten vandaag denkik! Mijne is ook al geannuleerd en ben hem in de Media Markt in Antwerpen gaan halen, 15 euro goedkoper en snellere service! :)

Mattehh

Legacy Member
roele_89 zei:
Game mania verliest veel klanten vandaag denkik! Mijne is ook al geannuleerd en ben hem in de Media Markt in Antwerpen gaan halen, 15 euro goedkoper en snellere service! :)

Hebben ze hem verkocht in Antwerpen dan? MM Hasselt zei dat dit absoluut niet ging gebeuren.

Kiiilerke

Legacy Member
napke zei:
man man, wat een ongeduldige mensen hier.
Morgen wordt de mijne zonder moeite op mijne bureau geleverd. Kan ik morgenavond rustig op mn gemak met mn kameraden een matchke spelen.

Why the rush?

het is gewoon ambetant dat sommige mensen dat spel al 3 dagen hebben en dan winkels met een ei in hun broek schoon wachten tot de release

DeBo

Legacy Member
roele_89 zei:
Game mania verliest veel klanten vandaag denkik! Mijne is ook al geannuleerd en ben hem in de Media Markt in Antwerpen gaan halen, 15 euro goedkoper en snellere service! :)

Ik snap ook niet waarom mensen nogsteeds iets kopen bij Game Mania .. altijd duurder .. nooit eerder ... service is soms ver te zoeken ... Game Mania is echt laatste winkel waar ik voor een game ga kijken :s

Freddy_reloaded

Legacy Member
Mattehh zei:
Hebben ze hem verkocht in Antwerpen dan? MM Hasselt zei dat dit absoluut niet ging gebeuren.

Dat zei die kerel van Antwerpen mij gisteren ook, maar blijkbaar is "absoluut niet" een flexibel begrip daar :p

Kekkeuh66

Legacy Member
DeBo zei:
Ik snap ook niet waarom mensen nogsteeds iets kopen bij Game Mania .. altijd duurder .. nooit eerder ... service is soms ver te zoeken ... Game Mania is echt laatste winkel waar ik voor een game ga kijken :s

Idd en die Premium edition waar je 2 packs per maand krijgt voor FUT 12 is eigenlijk ook niet om naar huis te schrijven. Als je telkens een maand moet wachten... Wat daar in zit is meestal toch niet vet, EA is trolling us yo! om het op z'n AA9Skillz te zeggen.

napke

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
het is gewoon ambetant dat sommige mensen dat spel al 3 dagen hebben en dan winkels met een ei in hun broek schoon wachten tot de release

En zo hoort het ook. Ge gaat toch ook ni bij uwen baas met een loonbriefke van ne vriend komen zwaaien... "jama, hij heeft zijn loon al gehad... en ik dan?"

Alcoholic Punk

Legacy Member
alowen zei:
Ik zou zeggen, eet smakelijk. We wachten nog steeds op onze games!

Merci, was sowieso niet van plan mijn eten te laten. Enkel als er nog tijd over was ;)

Quintin47

Legacy Member
Mattehh zei:
Hebben ze hem verkocht in Antwerpen dan? MM Hasselt zei dat dit absoluut niet ging gebeuren.

Ben hem net gaan halen in de mm op de meir. Lag daar gewoon in de winkel en ze moesten hem constant aanvullen, gingen vlotjes buiten daar. Spijtig genoeg kan ik vanavond pas spelen maarja we hebben hem toch al e.

Schummi88

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Dat zei die kerel van Antwerpen mij gisteren ook, maar blijkbaar is "absoluut niet" een flexibel begrip daar :p

De man met een baardje en iets langer haar? Die zei het ook dat hij niet ging verkopen voor donderdag en dat de prijs op 54.99 kwam. Ineens is het 49.99. Om 12u47 vertrekken naar de les maar ik passeer toch eerst mooi langs de MediaMarkt, hopen dat er nog liggen :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan