Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GETHEZ

Legacy Member
53,95€ in den dreamland van dilbeek...

zij zo eerst tegen mij van da's alleen voor preorders , en ikke nog wa zagen en ze hebben hem dan toch meegegeven... :)

Slayer_Kev666

Legacy Member
HOPLON zei:
Ik ook, Gent dampoort ...

Maar tis wel de laatste keer dak hem daar koop, 65 euro :oink:

Kga thuis wel eens kijken voor oude games zodat ik hem aan 39 eurotjes kan kopen

Ik heb redelijk wat kortingsbonnen dus daarom heb ik hem daar besteld :)
Game mania is een dure winkel.

Kekkeuh66

Legacy Member
Dus dreamland + mediamarkt hebben al verkocht. De GM gaat preorders verliezen denk ik als ze te lang wachten. En dan bedoel ik maar ik stop met werken om 16u eh GM!! Best sms'ke sturen tegen dan :p

Wilcao

Legacy Member
Ik wil na het werk weer naar de MM gaan, maar aan de andere kant zou ik het lullig vinden moest hij daar weer niet liggen. Die verkoper zal dan ook wel denken "wat een verslaafde" :sop:

Freddy_reloaded

Legacy Member
Haha dat denkt die van mij ook al lang :D

In Mediamarkt Antwerpen ligt hij gewoon in de rekken, ben hem net gaan halen!!

(49,99€ btw)

M0rdresh

Legacy Member
Kan er iemand bevestigen of GM inmiddels verkoopt ? Indien niet cancel ik mijn preorder en zal het MM worden, heb enkel tijd deze middag om naar winkels te gaan. Als GM weer de gehele dag gaat wachten om dan om 17u te verkopen dan zijn ze alvast een preorder kwijt.

GETHEZ

Legacy Member
DSC00032.jpg


nog eens een foto voor diegenen die hem nog ni meekrijgen van dreamland...

p.s. : resolutie zuigt, genomen met gsm... je kan het verschil tussen 28 en 29 niet goed zien...

Kekkeuh66

Legacy Member
Ashroh zei:
Kan er iemand bevestigen of GM inmiddels verkoopt ? Indien niet cancel ik mijn preorder en zal het MM worden, heb enkel tijd deze middag om naar winkels te gaan. Als GM weer de gehele dag gaat wachten om dan om 17u te verkopen dan zijn ze alvast een preorder kwijt.

Stel u voor, GM geen enkele copy verkocht van fifa 12 binnen een week. Te duur, te laat,.... :crazy:

Freddy_reloaded

Legacy Member
Ga toch gewoon naar MM of Saturn als er een in de buurt is? 49€ is toch echt wel een scherpe prijs? Dan zijt ge zeker dage hem hebt, zelfs al doet ge 5€ op aan benzine :p

M0rdresh

Legacy Member
Bellen heeft trouwens geen zin, enkel winkel bezoeken is correcte informatie. Aan de telefoon de telefoon gaat men vaak naar de officiële release verwijzen.

dopeyspawn

Legacy Member
beide foto's met tickets zijn doorgestuurd naar de GM headquarters . We wachten nog op reactie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan