Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HOPLON zei:Ik ook, Gent dampoort ...
Maar tis wel de laatste keer dak hem daar koop, 65 euro
Kga thuis wel eens kijken voor oude games zodat ik hem aan 39 eurotjes kan kopen

Ashroh zei:Kan er iemand bevestigen of GM inmiddels verkoopt ?
enilx zei:Iemand al Game mania geconfronteerd met de foto ?

Wie niet waagt...boerkiiilerke zei:pfff als ik naar gamemania zou gaan en het is die vrouw dan keer ik ziezo terug zonder fifa![]()

boerkiiilerke zei:pfff als ik naar gamemania zou gaan en het is die vrouw dan keer ik ziezo terug zonder fifa![]()


Ashroh zei:Kan er iemand bevestigen of GM inmiddels verkoopt ? Indien niet cancel ik mijn preorder en zal het MM worden, heb enkel tijd deze middag om naar winkels te gaan. Als GM weer de gehele dag gaat wachten om dan om 17u te verkopen dan zijn ze alvast een preorder kwijt.

xbarry zei:Iemand een idee dat bart smit hem al verkoopt?