Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boerkiiilerke zei:goedzo gamemania echt goedzoretards
Schummi88 zei:De man met een baardje en iets langer haar? Die zei het ook dat hij niet ging verkopen voor donderdag en dat de prijs op 54.99 kwam. Ineens is het 49.99. Om 12u47 vertrekken naar de les maar ik passeer toch eerst mooi langs de MediaMarkt, hopen dat er nog liggen.
ben er de voorbije drie dagen al geweest
Er lagen er allesinds nog ruim genoeg hoor
Kekkeuh66 zei:Kan je je Pre-order niet cancelen dan als je voor 14u nog wil hebben?
Freddy_reloaded zei:Hehe idd, denk dat die al beu is mij te zienben er de voorbije drie dagen al geweest
Er lagen er allesinds nog ruim genoeg hoor
![]()
Ik gok dat ze bericht hebben gekregen van MM Schoten die 49.99 als promoprijs had, dus dat ze dit ook zo in Antwerpen mochten aanbieden
fullmoon zei:ik ga vanmiddag eens kijken in schoten dus hij is daar normaal ook al te koop vandaag?
Het enige dat kan verkeerd gaan is dat ze met de opening nog niet alles uit het magazijn hebben kunnen halen...Freddy_reloaded zei:Hehe idd, denk dat die al beu is mij te zienben er de voorbije drie dagen al geweest
Er lagen er allesinds nog ruim genoeg hoor
![]()
Ik gok dat ze bericht hebben gekregen van MM Schoten die 49.99 als promoprijs had, dus dat ze dit ook zo in Antwerpen mochten aanbieden
!boerkiiilerke zei:ffk65 euro betalen om het spel later te hebben dan de rest van belgie fuck you![]()
. Ga je die packs missen als je ze niet krijgt? (met een waanzinnige snelheid van 2 packs per maand waar 3-4 spelers inzitten van 75-78 waarde die je kan verkopen voor 500 coins als je geluk hebt) Of doe je het voor het t-shirt? 
Hekje# zei:GM zou hem vanaf 14uur verkopen vertelde ze me daarstraks.
Om uw (onnozele) vergelijking door te trekken, je gaat wel naar uw baas stappen met het loonbriefje van een collega als er telkens inconsequentie is en mensen in het bedrijf waar je werkt hun loon krijgen en anderen later. Het gaat hem over die inconsequentie. Dat is op zich niet allemaal zo’n “big deal”, maar je mag er toch over praten niet of kiezen om het spel vooralsnog elders te kopen.napke zei:Ge gaat toch ook ni bij uwen baas met een loonbriefke van ne vriend komen zwaaien... "jama, hij heeft zijn loon al gehad... en ik dan?"
boerkiiilerke zei:zal straks eens gaan kijken in mm oostakkergamemania zal miss geen enkel fifa spel meer verkopen omdat ze te dwaas zijn
dan cancel ik mijne pre-order bij GMKekkeuh66 zei:duuuss, cancel die preorder haha. Ga je die packs missen als je ze niet krijgt? (met een waanzinnige snelheid van 2 packs per maand waar 3-4 spelers inzitten van 75-78 waarde die je kan verkopen voor 500 coins als je geluk hebt) Of doe je het voor het t-shirt?
![]()
Ongeduldigaards 
