Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Freddy_reloaded

Legacy Member
Schummi88 zei:
De man met een baardje en iets langer haar? Die zei het ook dat hij niet ging verkopen voor donderdag en dat de prijs op 54.99 kwam. Ineens is het 49.99. Om 12u47 vertrekken naar de les maar ik passeer toch eerst mooi langs de MediaMarkt, hopen dat er nog liggen :p.

Hehe idd, denk dat die al beu is mij te zien :p ben er de voorbije drie dagen al geweest :p Er lagen er allesinds nog ruim genoeg hoor :)

Ik gok dat ze bericht hebben gekregen van MM Schoten die 49.99 als promoprijs had, dus dat ze dit ook zo in Antwerpen mochten aanbieden

Quintin47

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
Kan je je Pre-order niet cancelen dan als je voor 14u nog wil hebben?

Ik heb de mijne net kunnen annuleren. Zeer eenvoudig te doen via de site van game mania

fullmoon

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Hehe idd, denk dat die al beu is mij te zien :p ben er de voorbije drie dagen al geweest :p Er lagen er allesinds nog ruim genoeg hoor :)

Ik gok dat ze bericht hebben gekregen van MM Schoten die 49.99 als promoprijs had, dus dat ze dit ook zo in Antwerpen mochten aanbieden

ik ga vanmiddag eens kijken in schoten dus hij is daar normaal ook al te koop vandaag?

Kiiilerke

Legacy Member
ffk65 euro betalen om het spel later te hebben dan de rest van belgie fuck you:angry:

boozeke

Legacy Member
hier nog niet aangekomen van shopto, hoop hem morgen te ontvangen,staat toch al 2 dagen op verzonden

Freddy_reloaded

Legacy Member
fullmoon zei:
ik ga vanmiddag eens kijken in schoten dus hij is daar normaal ook al te koop vandaag?

Staat zo in hun folder, en als MM Antwerpen hem al verkoopt zou het toch geen probleem mogen geven in Schoten :) Het enige dat kan verkeerd gaan is dat ze met de opening nog niet alles uit het magazijn hebben kunnen halen...

Schummi88

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Hehe idd, denk dat die al beu is mij te zien :p ben er de voorbije drie dagen al geweest :p Er lagen er allesinds nog ruim genoeg hoor :)

Ik gok dat ze bericht hebben gekregen van MM Schoten die 49.99 als promoprijs had, dus dat ze dit ook zo in Antwerpen mochten aanbieden

Held, u maakt mijn zieke dag helemaal goed :love:!

Kekkeuh66

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
ffk65 euro betalen om het spel later te hebben dan de rest van belgie fuck you:angry:

duuuss, cancel die preorder haha :p. Ga je die packs missen als je ze niet krijgt? (met een waanzinnige snelheid van 2 packs per maand waar 3-4 spelers inzitten van 75-78 waarde die je kan verkopen voor 500 coins als je geluk hebt) Of doe je het voor het t-shirt? :p

Kiiilerke

Legacy Member
zal straks eens gaan kijken in mm oostakker :) gamemania zal miss geen enkel fifa spel meer verkopen omdat ze te dwaas zijn

M0rdresh

Legacy Member
napke zei:
Ge gaat toch ook ni bij uwen baas met een loonbriefke van ne vriend komen zwaaien... "jama, hij heeft zijn loon al gehad... en ik dan?"
Om uw (onnozele) vergelijking door te trekken, je gaat wel naar uw baas stappen met het loonbriefje van een collega als er telkens inconsequentie is en mensen in het bedrijf waar je werkt hun loon krijgen en anderen later. Het gaat hem over die inconsequentie. Dat is op zich niet allemaal zo’n “big deal”, maar je mag er toch over praten niet of kiezen om het spel vooralsnog elders te kopen.

Chaser1

Legacy Member
boerkiiilerke zei:
zal straks eens gaan kijken in mm oostakker :) gamemania zal miss geen enkel fifa spel meer verkopen omdat ze te dwaas zijn

Laat iets weten als ge wil :) dan cancel ik mijne pre-order bij GM

HOPLON

Legacy Member
Kekkeuh66 zei:
duuuss, cancel die preorder haha :p. Ga je die packs missen als je ze niet krijgt? (met een waanzinnige snelheid van 2 packs per maand waar 3-4 spelers inzitten van 75-78 waarde die je kan verkopen voor 500 coins als je geluk hebt) Of doe je het voor het t-shirt? :p

You never know wat er kan in zitten en btw het is leuk meegenomen omdat ik zelf geen packs meer koop.

En daar wil ik nu wel een dagske langer voor wachten se ...

:evil: Ongeduldigaards :evil:

:p

Freddy_reloaded

Legacy Member
Iemand die btw weet heeft in welke grootorde die embargo boete ligt? Ik kan me toch voorstellen dat die datum aan uw laars lappen en een gigantisch aantal spellen als eerste verkopen mogelijk toch opweegt tegen die boete?

De Burgemeester

Legacy Member
Heb mijn Pre-order ook al geannuleerd, nu vertrekken naar de MM. Woop Woop
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan