Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
mythe zei:
Hier in Kortrijk 40 euro :unsure:

Neen, ik verwacht overal dezelfde prijs, GM (samen met FRS) zullen het 10-15 euro duurder verkopen. De rest rond de 55 euro.

Als je in GM 2 used games afgeeft is het 39 euro, k'heb hier toch nog een paar uitgespeelde games liggen

smason

Legacy Member
Jonas89 zei:
Als je in GM 2 used games afgeeft is het 39 euro, k'heb hier toch nog een paar uitgespeelde games liggen
Inderdaad: Fifa 10 en Fifa 11! :hug:

Let er wel op dat ze samen een used verkoopwaarde van min. 25 euro moeten hebben (zie site GM).

Slayer_Kev666

Legacy Member
Iemand die toevallig deze al in bezit heeft en erachter geweest is in game mania dampoort?

mythe

Legacy Member
Jonas89 zei:
Als je in GM 2 used games afgeeft is het 39 euro, k'heb hier toch nog een paar uitgespeelde games liggen
Verkoop ze dan online en ge maakt er misschien meer profijt van.
En zie dat er geen voorwaarden aan gekoppeld zijn. Zo zal je wellicht geen FIFA 09 moeten afgeven samen met Platinum van R&C.

Voilà: voorwaarde: de used waarde van beide games moet MINIMUM 25 euro bedragen. Dat zijn dus games MINDER dan 1 jaar oud volgens Gamemania waarden, dus die verkoop je hier nog voor 30-35 euro en dan heb ik het spel voor 20-25 euro in de Saturn. GM is hoe je het draait of keert nen winkel dat serieus op de mensen hun geld zit. Enfin, het is een ander soort marketing en het werkt, mensen betalen blijkbaar graag wat meer als ze hem kunnen kopen in een "speciaalzaak".

Kiiilerke

Legacy Member
Slayer_Kev666 zei:
Iemand die toevallig deze al in bezit heeft en erachter geweest is in game mania dampoort?

nee maar als ik zeker ben dat ze fifa verkopen nadat ik die foto heb geshowed van mediamarkt ga ik er straks wel naartoe

Sportinggboy

Legacy Member
mythe zei:
Verkoop ze dan online en ge maakt er misschien meer profijt van.
En zie dat er geen voorwaarden aan gekoppeld zijn. Zo zal je wellicht geen FIFA 09 moeten afgeven samen met Platinum van R&C.

voorwaarden zijn dat de 2 games een used verkoopwaarde hebben van minimaal 25 euro :)

Jonas89

Legacy Member
mythe zei:
Verkoop ze dan online en ge maakt er misschien meer profijt van.
En zie dat er geen voorwaarden aan gekoppeld zijn. Zo zal je wellicht geen FIFA 09 moeten afgeven samen met Platinum van R&C.

Voilà: voorwaarde: de used waarde van beide games moet MINIMUM 25 euro bedragen. Dat zijn dus games MINDER dan 1 jaar oud volgens Gamemania waarden, dus die verkoop je hier nog voor 30-35 euro en dan heb ik het spel voor 20-25 euro in de Saturn. GM is hoe je het draait of keert nen winkel dat serieus op de mensen hun geld zit.

spijtig genoeg is hier in Oudenaarde géén MM, Saturn, Dreamland

mythe

Legacy Member
Jonas89 zei:
spijtig genoeg is hier in Oudenaarde géén MM, Saturn, Dreamland
En natuurlijk kan je die pech ook hebben :p. Wie woont der dan ook in Oudenaarde :unsure: :p

Enfin, ben hier weg! FIFA is dan ook het enigste spel dat mij nen gansen dag laat bezig houden met niets.

DJEsonix

Legacy Member
ik ga naar de dreamland vertrekken sebiet met de foto van scorpken, +1 btw

Jonas89

Legacy Member
Slayer_Kev666 zei:
Ik kan verkeerd zijn, maar is er geen game mania dicht bij het station?

ja, en daar ga ik ook. maar er zeggen er hier veel ga bij MM, Saturn, Dreamland maar die winkels hebben we hier niet :p

mythe zei:
En natuurlijk kan je die pech ook hebben :p. Wie woont der dan ook in Oudenaarde :unsure: :p

lol :lol: i'm sorry :ironic:

stuikerd

Legacy Member
Jonas89 zei:
ja, en daar ga ik ook. maar er zeggen er hier veel ga bij MM, Saturn, Dreamland maar die winkels hebben we hier niet :p



lol :lol: i'm sorry :ironic:

heb je al weest kijken bij gamemania? Heb mijne daar namelijk gepreorderd

HOPLON

Legacy Member
stuikerd zei:
heb je al weest kijken bij gamemania? Heb mijne daar namelijk gepreorderd

Ik ook, Gent dampoort ...

Maar tis wel de laatste keer dak hem daar koop, 65 euro :oink:

Kga thuis wel eens kijken voor oude games zodat ik hem aan 39 eurotjes kan kopen

Kiiilerke

Legacy Member
ik ook bij dampoort maar heb geen zin om naar daar te gaan en zonder spel naar huis te gaan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan