Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mad_Dogz zei:Heb je dan gewoon volledig spel voor 20 euro ?
BF-GeNoCiiDe zei:merci, kvind het toch vrij lage stats... Als je zou vergelijken zouden mbokani en jovanovic dus beter zijn als welbeck in de spits... Is ni echt logisch![]()
shahab zei:Idd of Owen 75. Mbokani heeft 77.
En Hernandez maar 82. Heeft in dat jaar maar +3 gekregen? Heeft toch zóveel meer getoond en zou 84-85 waard zijn (zoals Benzema?)
stuikerd zei:Lol zo juist reclame gezien op 2 be van fifa 12 in gamemania. Dus ik verwacht hem zeker morgen
LaBuenaVida zei:MMmmm Club Brugge dreamteam! <3 ^^

BF-GeNoCiiDe zei:En die ****** is weer 92 eh ... Zoizo weeral overrated !ad:
dan denk ik wel dat Cristiano Ronaldo die 92 dik verdiend. Veel mensen houden niet van zijn "karakter" or whatever, maar op het veld kan hij het wel. Messi en Ronaldo vergelijke is ook appelen en peren, Messi kruipt overal tussen maar echt trukjes zoals Ronaldo gebruikt hij niet, andere speelstijl, andere fans.boerkiiilerke zei:alsk fifa heb keer tege u spelen met anderlecht![]()
De Burgemeester zei:Kweet niet, als Messi 95 heeft en David Villa 91?dan denk ik wel dat Cristiano Ronaldo die 92 dik verdiend. Veel mensen houden niet van zijn "karakter" or whatever, maar op het veld kan hij het wel. Messi en Ronaldo vergelijke is ook appelen en peren, Messi kruipt overal tussen maar echt trukjes zoals Ronaldo gebruikt hij niet, andere speelstijl, andere fans.
ad:Normaal gezien zou het inderdaad toch wel duidelijk Messi > Ronaldo >>>>>> * moeten zijn.De Burgemeester zei:Kweet niet, als Messi 95 heeft en David Villa 91?dan denk ik wel dat Cristiano Ronaldo die 92 dik verdiend. Veel mensen houden niet van zijn "karakter" or whatever, maar op het veld kan hij het wel. Messi en Ronaldo vergelijke is ook appelen en peren, Messi kruipt overal tussen maar echt trukjes zoals Ronaldo gebruikt hij niet, andere speelstijl, andere fans.
Meh, 85 zou echt wel zwaar overrated zijn, Hernandez is niet zoo goed. Ik veronderstel trouwens dat zijn overall rating door een paar zwakke stats gewoon naar beneden getrokken word terwijl hij wel gewoon pijlsnel zal zijn...shahab zei:Idd of Owen 75. Mbokani heeft 77.
En Hernandez maar 82. Heeft in dat jaar maar +3 gekregen? Heeft toch zóveel meer getoond en zou 84-85 waard zijn (zoals Benzema?)