Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Scorp1o

Legacy Member
Mad_Dogz zei:
Heb je dan gewoon volledig spel voor 20 euro ?

Dan kan je tot de 29e het volledig spel spelen (zonder Ultimate Team) voor 25€ samen met vijf andere EA Sports games. En krijg ook 20% korting op alle betaal DLC (UT packs) voor een gans jaar.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
merci, kvind het toch vrij lage stats... Als je zou vergelijken zouden mbokani en jovanovic dus beter zijn als welbeck in de spits... Is ni echt logisch :(

FVico

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
merci, kvind het toch vrij lage stats... Als je zou vergelijken zouden mbokani en jovanovic dus beter zijn als welbeck in de spits... Is ni echt logisch :(

Idd of Owen 75. Mbokani heeft 77.
En Hernandez maar 82. Heeft in dat jaar maar +3 gekregen? Heeft toch zóveel meer getoond en zou 84-85 waard zijn (zoals Benzema?)

_lorre

Legacy Member
shahab zei:
Idd of Owen 75. Mbokani heeft 77.
En Hernandez maar 82. Heeft in dat jaar maar +3 gekregen? Heeft toch zóveel meer getoond en zou 84-85 waard zijn (zoals Benzema?)

Vind ook wel dat sommige stats laag zijn, kijk naar banega van valencia 79...

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
idd, maja misschien komen er nog updates ofzo eh ... Weet niet of dit in fifa 11 gebeurd was? :)

Zentek

Legacy Member
stuikerd zei:
Lol zo juist reclame gezien op 2 be van fifa 12 in gamemania. Dus ik verwacht hem zeker morgen

Ook naar de Champions League aan het kijken? ;-)

Normaal gezien speel ik altijd de champions league matches na maar mijn Fifa 11 heb ik ondertussen al weggeven :(

Ach, nog een paar dagen wachten dan kan ik ze allemaal naspelen.

Scorp1o

Legacy Member
Stop eens met jullie neuten over de OVERALL ratings, de individuele attributes zijn veel belangrijker dan de OR. Zo kan een speler met 75 OR intrinsiek beter zijn dan iemand met 80 zeg maar. De 75 kan misschien beduidend sneller zijn met betere passing en finishing dan die van 80.

Als je echt wil winnen in FIFA12, kijk dan naar iedere afzonderlijke attribute voor iedere positie.

De Burgemeester

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
En die ****** is weer 92 eh ... Zoizo weeral overrated ! :sad:

Kweet niet, als Messi 95 heeft en David Villa 91?:s dan denk ik wel dat Cristiano Ronaldo die 92 dik verdiend. Veel mensen houden niet van zijn "karakter" or whatever, maar op het veld kan hij het wel. Messi en Ronaldo vergelijke is ook appelen en peren, Messi kruipt overal tussen maar echt trukjes zoals Ronaldo gebruikt hij niet, andere speelstijl, andere fans.

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
De Burgemeester zei:
Kweet niet, als Messi 95 heeft en David Villa 91?:s dan denk ik wel dat Cristiano Ronaldo die 92 dik verdiend. Veel mensen houden niet van zijn "karakter" or whatever, maar op het veld kan hij het wel. Messi en Ronaldo vergelijke is ook appelen en peren, Messi kruipt overal tussen maar echt trukjes zoals Ronaldo gebruikt hij niet, andere speelstijl, andere fans.

Ja ok, maar op de 11 was hij ook zwakker als messi zogezegd ... :sad:

exo

Legacy Member
Ik moet morgen in Tilburg zijn, kan mss anders even goed daar is de Saturn binnen springen...

Reverz

Legacy Member
De Burgemeester zei:
Kweet niet, als Messi 95 heeft en David Villa 91?:s dan denk ik wel dat Cristiano Ronaldo die 92 dik verdiend. Veel mensen houden niet van zijn "karakter" or whatever, maar op het veld kan hij het wel. Messi en Ronaldo vergelijke is ook appelen en peren, Messi kruipt overal tussen maar echt trukjes zoals Ronaldo gebruikt hij niet, andere speelstijl, andere fans.
Normaal gezien zou het inderdaad toch wel duidelijk Messi > Ronaldo >>>>>> * moeten zijn.

shahab zei:
Idd of Owen 75. Mbokani heeft 77.
En Hernandez maar 82. Heeft in dat jaar maar +3 gekregen? Heeft toch zóveel meer getoond en zou 84-85 waard zijn (zoals Benzema?)
Meh, 85 zou echt wel zwaar overrated zijn, Hernandez is niet zoo goed. Ik veronderstel trouwens dat zijn overall rating door een paar zwakke stats gewoon naar beneden getrokken word terwijl hij wel gewoon pijlsnel zal zijn...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan