TheSmurfs
Legacy Member
ik heb fifa 12 preorder bij gm
en je krijgt er ook de golden packs en ook een t-shirt
heb een ook de mail gekregen van de waanzinnige inruil actie en daar staat in dat het vanaf de 27ste is. dus vandaag
dus eigenlijk moeten ze het vandaag meegeven
ga morgen er naar toe met die mail en ook met men preorder
en je krijgt er ook de golden packs en ook een t-shirt
heb een ook de mail gekregen van de waanzinnige inruil actie en daar staat in dat het vanaf de 27ste is. dus vandaag
dus eigenlijk moeten ze het vandaag meegeven
ga morgen er naar toe met die mail en ook met men preorder
is al van gisteren zo... enkel samen in bundel met ps3...
was vorig jaar ook al.
, wat mij dan 2 a 3 euro zal besparen....
dus ga ik meestal daar...
