Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TheSmurfs

Legacy Member
ik heb fifa 12 preorder bij gm
en je krijgt er ook de golden packs en ook een t-shirt

heb een ook de mail gekregen van de waanzinnige inruil actie en daar staat in dat het vanaf de 27ste is. dus vandaag
dus eigenlijk moeten ze het vandaag meegeven

ga morgen er naar toe met die mail en ook met men preorder

De Burgemeester

Legacy Member
Bij de GM €64,98, was aan het twijfelen om hem daar toch te halen sinds ik daar gepre-orderd heb (+Ultimate team code). Maar als ik hem morgen ergens zie liggen dan pak ik hem gewoon mee, met 15 euro kan ik 15 reguliere pakskes open trekken in de plaats van 6 die ik zou krijgen bij mijn preorder.

Edit: Ha dat had ik zelfs nog niet eens opgemerkt Dangerous, Fifa12 here i come.

Ricky Bobby

Legacy Member
gethez zei:
ik weet niet op welke site jij staat te kijken, maar hier staat er zelf geen apart exemplaar voor ps3 tussen...:eek: is al van gisteren zo... enkel samen in bundel met ps3...
Sorry ik was bezig met cod ipv van fifa en dit is volgens mij om de simpele reden dat ze de leveringen van fifa al ontvangen hebben, is namelijk gisteren gebeurd en wss kan je daaron niet meer pre orderen zo kort voor release maar iedere winkel heeft er goeng hoor, wij hebben 54 reservaties en krijg er er 172 binnen en dit is bij andere dreamlands ook zo dus exemplaren genoeg in je dreamland winkel naar keuze-> dat garandeer ik je. Is 15 euro verschil tegenover gm wel waard vind ik.

greetz

Ricky Bobby

Legacy Member
De Burgemeester zei:
Bij de GM €64,98, was aan het twijfelen om hem daar toch te halen sinds ik daar gepre-orderd heb (+Ultimate team code). Maar als ik hem morgen ergens zie liggen dan pak ik hem gewoon mee, met 15 euro kan ik 15 reguliere pakskes open trekken in de plaats van 6 die ik zou krijgen bij mijn preorder.

Edit: Ha dat had ik zelfs nog niet eens opgemerkt Dangerous, Fifa12 here i come.
bij ons(dreamland) kreeg je bij pre order code voor 12 gold pakkets dus zal bij hun ook wel zijn ipv 6.

FVico

Legacy Member
FIFA 12 Anderlecht ingame stats + thuis shirt

2yoopdz.jpg

6omqna.jpg

28s0bd2.jpg

Canesin en Biglia jammer genoeg onderschat.

Shirts zijn dit jaar identiek als die in het echt eigenlijk, zeer goed gemaakt.
Alleen de kleur is ietsje té paars bij het thuisshirt :( was vorig jaar ook al.

Edit: inderdaad zoals Mad Dogz zegt, links is Kljestan, rechts Almeback.

Mad_Dogz

Legacy Member
Is dat klejstan en almeback anders zijn ze wel redelijk goed nagemaakt de spelers

GETHEZ

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Sorry ik was bezig met cod ipv van fifa en dit is volgens mij om de simpele reden dat ze de leveringen van fifa al ontvangen hebben, is namelijk gisteren gebeurd en wss kan je daaron niet meer pre orderen zo kort voor release maar iedere winkel heeft er goeng hoor, wij hebben 54 reservaties en krijg er er 172 binnen en dit is bij andere dreamlands ook zo dus exemplaren genoeg in je dreamland winkel naar keuze-> dat garandeer ik je. Is 15 euro verschil tegenover gm wel waard vind ik.

greetz

vind ik ook, dreamland is meestal mijn eerste keus winkel... nu heb ik gewoon een bonneke van 5 euro voor de Mediamarkt... :p , wat mij dan 2 a 3 euro zal besparen....

en ook dreamland is buiten die speciale actie van opening MM schoten weeral de goedkoopste... en het dichtste bij voor mij... :) dus ga ik meestal daar...

Morrissey

Legacy Member
Op Canesin na toch wel een serieus sterke rating voor het aanvallend gedeelte van Anderlecht, zalig :). Gewoon Vargas er op zetten, en je hebt aanvallend geweld dat schommelt rond de 75 :D

steffanneke

Legacy Member
shahab zei:
FIFA 12 Anderlecht ingame stats + thuis shirt

2yoopdz.jpg

6omqna.jpg

28s0bd2.jpg

Canesin en Biglia jammer genoeg onderschat.

Shirts zijn dit jaar identiek als die in het echt eigenlijk, zeer goed gemaakt.
Alleen de kleur is ietsje té paars bij het thuisshirt :( was vorig jaar ook al.

Edit: inderdaad zoals Mad Dogz zegt, links is Kjestan, rechts Almeback.

Zou je misschien dit ook voor westerlo willen doen ?

Al vast bedenkt

dox

Legacy Member
vind die player inpact engine wel goed kan ik die vargas met zijn kloten van het plein stampen :)

djemz

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Ik weet echt niet van waar je dit haalt, heb het voor de zekerheid zelf is gedaan om dit te checken en heb juist mijn exemplaar besteld via dreamland.dreamland site -> ontdek onze gaming-> ontdek onze pre orders-> naar cod gaan console kiezen , gegevens invullen en afhaal punt selecteren -> registratie bevestigd.
Via collishop lukte het ook -> heb ik ook gecheckt moest je het via hier willen doen hebben dus weet ik echt niet wat het probleem is bij u reservatie.mss ergens ne bug maar ik had allesinds geen problemen. Maar ik zal het morgen op het werk door mailen en als je wil kan ik em altijd voor u in de winkel pre orderen in je winkel naar keuze.
greetz



het gaat hier wel om fifa en niet over cod eh.. Maar als je kan mag je hem idd nog pre-orderen voor mij, ik heb het op verschillende manieren geprobeert, dan gebeld naar de klantendienst van dreamland, daar heb ik het artikelnr moeten vermelden en ze zei me dat ze 700 stuks besteld hadden voor alle winkels en dat ze allemaal besproken waren.

Maar als je nog een pre order kan zetten voor mij mag je dit zeker doen op de naam van Benjamin Gesquiere en graag in dreamland veurne

kabouterwesley

Legacy Member
Dangerous zei:
ik heb fifa 12 preorder bij gm
en je krijgt er ook de golden packs en ook een t-shirt

heb een ook de mail gekregen van de waanzinnige inruil actie en daar staat in dat het vanaf de 27ste is. dus vandaag
dus eigenlijk moeten ze het vandaag meegeven

ga morgen er naar toe met die mail en ook met men preorder

Zou ik ook een t-shirt krijgen? Kheb die online besteld maar kweet van nix :(

Loxiax

Legacy Member
kabouterwesley zei:
Zou ik ook een t-shirt krijgen? Kheb die online besteld maar kweet van nix :(

Was enkel voor de mensen die er heel vroeg bijwaren, maar ik denk dat de kans er wel dik in zit dat je zo'n t-shirt krijg.

TheSmurfs

Legacy Member
Loxiax zei:
Was enkel voor de mensen die er heel vroeg bijwaren, maar ik denk dat de kans er wel dik in zit dat je zo'n t-shirt krijg.

ik heb het gepreorderd op 26 juni
en heb een sms gekregen in augustus dat ik een t-shirt kreeg

Scorp1o

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
bij ons(dreamland) kreeg je bij pre order code voor 12 gold pakkets dus zal bij hun ook wel zijn ipv 6.

Zit de kans erin dat we morgen bij openingstijd reeds FIFA12 kunnen kopen? In nederland zit iedereen reeds FIFA12 te spelen en in ons belgisch apenlandje sch..ten ze in hun broek als je nog maar vraagt of het te koop is... :puke:

Schummi88

Legacy Member
Behoort Napoli en Club Brugge ook tot de mogelijkheden Shahab :p? Zwaar benieuwd naar die hun stats.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan