Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_lorre

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
Die gaat morgen pas open ... en ik heb school (uitstap tot in de namiddag) en als ik dat nu zeker zou weten zal ik vanvond ineens ziek zijn ... Maar dan moetek het wel zeker weten :D

Ik zou het erop durven wagen en ziek zijn :crazy:

Hitm@n

Legacy Member
Ja,de dokter zal je wel tot eind deze week schrijven hoor,we zitten al in de helft.

Freddy_reloaded

Legacy Member
Off Topic: Jammer dat Boeriike zijn avatar heeft veranderd :( Hij is en blijft voor mij Maradona!!

On Topic: Heb de exemplaren kunnen aanraken :'( Morgen ligt er eentje klaar met mijn naam op, mocht hem niet naar huis nemen :'( (Bart Smit)

De Burgemeester

Legacy Member
Proberen ga mee he

Edit: Alright nice, laat dan iets weten hier indien mogelijk.

Sev-O

Legacy Member
Ja, dito, als er nieuws is dat ze het verkopen, laat het hier maar weten of PM me, ASAP, reps included :)

HOPLON

Legacy Member
Bl4ckburn zei:
hehe , funny ...... but true :) , moest ook spontaan denken aan de toffe service in de GM :rofl:

Euhm nooit meer GM dan :oink:

Eerste keer dat ik spel in pre order bestel, maar de laatste keer ook bij GM , 65 euro amai ze ...

De Burgemeester

Legacy Member
Kunt hem nog altijd ergens anders gaan halen hé. Prijsverschil van 15€ is idd wel wat overdreven. Hier kunde hem voor 40€ krijgen als je 2 ps3 games inleverd :ironic:.

ImpulseEEE

Legacy Member
De Burgemeester zei:
Kunt hem nog altijd ergens anders gaan halen hé. Prijsverschil van 15€ is idd wel wat overdreven. Hier kunde hem voor 40€ krijgen als je 2 ps3 games inleverd :ironic:.


ja, maar die 2 games moeten wel een verkoopwaarde van 25 euro nog eens hebben voor hun... dusja zo hebben zij hun 64 euro toch nog gekregen voor de game

Ricky Bobby

Legacy Member
djemz zei:
ik heb nochtans gebeld naar de klantendienst van dreamland en als je op de site van dreamland gaat zal je zien dat je hem voor de ps3 niet meer kan pre orderen, voor alle andere platforms wel nog... Je kan hem bestellen maar wanneer je wil afrekenen staat er dat het niet meer beschikbaar is

Ik weet echt niet van waar je dit haalt, heb het voor de zekerheid zelf is gedaan om dit te checken en heb juist mijn exemplaar besteld via dreamland.dreamland site -> ontdek onze gaming-> ontdek onze pre orders-> naar cod gaan console kiezen , gegevens invullen en afhaal punt selecteren -> registratie bevestigd.
Via collishop lukte het ook -> heb ik ook gecheckt moest je het via hier willen doen hebben dus weet ik echt niet wat het probleem is bij u reservatie.mss ergens ne bug maar ik had allesinds geen problemen. Maar ik zal het morgen op het werk door mailen en als je wil kan ik em altijd voor u in de winkel pre orderen in je winkel naar keuze.
greetz

Loxiax

Legacy Member
gethez zei:
ik zal es bellen bij opening, 9u30... (edit : naar mediamarkt....)

Als je antwoord heb gekregen, laat je iets weten op het forum? Dan kan ik misschien morgen achter school er direct achter.

Thanks anyway

Ricky Bobby

Legacy Member
De Burgemeester zei:
Kunt hem nog altijd ergens anders gaan halen hé. Prijsverschil van 15€ is idd wel wat overdreven. Hier kunde hem voor 40€ krijgen als je 2 ps3 games inleverd :ironic:.

Draai het of keer het zoals je wil, game mania moet het echt van de games hebben en kunnen niet de laagste prijs geven. Van alle winkels is dreamland de goedkoopste wat betreft gaming en dat zeg in niet omdat ik er werk maar omdat dit een feit is.Dreamalnd is van colruyt groep en wij moeten de goedkoopste zijn, hier en daar kan er al eens een artikel door de mazen van het net glippen, dat geef ik toe maar niet bij top releases. vb: black ops werd gereleased bij ons aan 52.95, sorry maar heb dit toen nergens gezien aan deze prijs en als ik mijn niet vergist stond gm toen aan 64.95, vb gears of war 3 gereleased aan 44.90 verleden week. Enige idee hoeveel fifa gaat kosten in game mania ? verwacht bij ons ongeacht er voorlopig 54.95 op de website staat 52.95.

greetz

Ricky Bobby

Legacy Member
djemz zei:
het is nu al uitverkocht, ik wou een pre order plaatsen en het is al gedaan, kheb dan gebeld en ze hadden maar 700 pre orders bij de leverancier besteld voor heel belgie, je weet toch dat je er van zo een spel een hoop kopers gaat mislopen
Nog effe hierop reageren 700 stuks euhh kan u nu al vertellen dat we net zoals verleden jaar bij black ops duizenden stuks binnen krijgen, verleden jaar waar dit er 14000 als ik mij niet vergist, 700 stuks dat was de verkoop van slechts 2 dreamland winkels tijdens release dag. Wetende dat wij als "kleine" dreamland in vergelijking met tongerlo en groot bijgaarden bv op release dag er al 200 verkopen, zij doen er 400 op release dag en er zijn 35 dreamlands dus 700 stuks voor alle winkels klinkt toch vrij onlogisch.

greetz

stuikerd

Legacy Member
Lol zo juist reclame gezien op 2 be van fifa 12 in gamemania. Dus ik verwacht hem zeker morgen

GETHEZ

Legacy Member
Ricky Bobby zei:
Ik weet echt niet van waar je dit haalt, heb het voor de zekerheid zelf is gedaan om dit te checken en heb juist mijn exemplaar besteld via dreamland.dreamland site -> ontdek onze gaming-> ontdek onze pre orders-> naar cod gaan console kiezen , gegevens invullen en afhaal punt selecteren -> registratie bevestigd.
Via collishop lukte het ook -> heb ik ook gecheckt moest je het via hier willen doen hebben dus weet ik echt niet wat het probleem is bij u reservatie.mss ergens ne bug maar ik had allesinds geen problemen. Maar ik zal het morgen op het werk door mailen en als je wil kan ik em altijd voor u in de winkel pre orderen in je winkel naar keuze.
greetz

ik weet niet op welke site jij staat te kijken, maar hier staat er zelf geen apart exemplaar voor ps3 tussen...:eek: is al van gisteren zo... enkel samen in bundel met ps3...

edit: als je die stappen van jou volgt staat er artikel niet meer leverbaar....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan