_lorre
Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:Die gaat morgen pas open ... en ik heb school (uitstap tot in de namiddag) en als ik dat nu zeker zou weten zal ik vanvond ineens ziek zijn ... Maar dan moetek het wel zeker weten![]()
Ik zou het erop durven wagen en ziek zijn

Hij is en blijft voor mij Maradona!! 


is al van gisteren zo... enkel samen in bundel met ps3...