PyromaN
Legacy Member
boerkiiilerke zei:sommige winkels verkopen het al in nederland![]()
hmm seffes es zien dan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
boerkiiilerke zei:sommige winkels verkopen het al in nederland![]()

boerkiiilerke zei:
BF-GeNoCiiDe zei:seg, is da nu waar wat jullie zeggen ? Gaat de mediamarkt schoten dat nu morgen verkopen ja of nee ?
Zou f*cking handig zijn want das naast men deur ...![]()

lol als het naast u deur is... don't be lazy en ga zelf kijken?BF-GeNoCiiDe zei:seg, is da nu waar wat jullie zeggen ? Gaat de mediamarkt schoten dat nu morgen verkopen ja of nee ?
Zou f*cking handig zijn want das naast men deur ...![]()

Shyheim zei:idem!
heb FIFA97 voor de SNES hier nog altijd liggenevenals FIFA99 met Barthez op de cover
daarna overgeschakeld op PES (3-6), en sinds '08 toch terug FIFA. '11 overgeslaan (en midden in 't seizoen FIFA kopen is nogal lullig tbh), dus '12 wordt wel instant buy
/lifestory
boerkiiilerke zei:
BengiePS3 zei:Goed dak het weet, ik ben nu onderweg met die foto naar de saturn in Brugge.
Shadowfox zei:En als jullie nu eens allemaal geduldig zouden afwachten i.p.v. gelijk een hoopje geobsedeerde game-verslaafden elke winkel lastig te vallen hé, dan zouden die embargo's gerespecteerd worden en zouden er geen 'bevoordeelden' zijn.
BengiePS3 zei:Ze hebben hem nog niet binnen in de saturn.
De levering is morgen pas, anders kreeg ik hem mee zei de verkoper.
Kheb wel die foto moeten doormailen.

Reverz zei:lol als het naast u deur is... don't be lazy en ga zelf kijken?![]()
