Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GETHEZ

Legacy Member
ff naar MM gebeld, vanaf morgen...

ze zullen dus ook op de hoogte zijn van de promo in schoten...

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
seg, is da nu waar wat jullie zeggen ? Gaat de mediamarkt schoten dat nu morgen verkopen ja of nee ?

Zou f*cking handig zijn want das naast men deur ... :)

GETHEZ

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
seg, is da nu waar wat jullie zeggen ? Gaat de mediamarkt schoten dat nu morgen verkopen ja of nee ?

Zou f*cking handig zijn want das naast men deur ... :)

als diegene waar ik naar gebeld heb (basilix) morgen verkoopt zal dat wel overal worden heh... :)

Reverz

Legacy Member
BF-GeNoCiiDe zei:
seg, is da nu waar wat jullie zeggen ? Gaat de mediamarkt schoten dat nu morgen verkopen ja of nee ?

Zou f*cking handig zijn want das naast men deur ... :)
lol als het naast u deur is... don't be lazy en ga zelf kijken? :crazy:

Anoniem22

Legacy Member
Shyheim zei:
idem!

heb FIFA97 voor de SNES hier nog altijd liggen :cool: evenals FIFA99 met Barthez op de cover :cool:

daarna overgeschakeld op PES (3-6), en sinds '08 toch terug FIFA. '11 overgeslaan (en midden in 't seizoen FIFA kopen is nogal lullig tbh), dus '12 wordt wel instant buy :)

/lifestory

Op mijne FIFA99 CD staat toch nog altijd Dennis Bergkamp, de dozen heb ik niet meer, misschien in Frankrijk gekocht? Op de FIFA2000 doos stond Par Zetterberg, maar dat zal wel alleen in België geweest zijn, op de CD staat geen foto meer.

De Burgemeester

Legacy Member
Ik ga morgen alvast is rondkijken in de winkels :applause:. Zijn er mensen die hem gepre-orderd hebben bij de GM? Bij Bart Smit kreeg je er een UT code bij voor 6 gouden pakskes (Elke maand 1ne).

Iemand een idee of dit bij GM hetzelfde is? Ik hoop alvast dat ze niet afkomen met die namaak controllers die na 2 dagen de vuilbak in kunnen.

stoica_dva

Legacy Member
BengiePS3 zei:
Goed dak het weet, ik ben nu onderweg met die foto naar de saturn in Brugge.

Uiteraard houden ze enkel rekening met de verkoop van Belgische shops.

Elk land heeft zijn eigen embargo.

J.Brown

Legacy Member
Verkoper van GM zei me "ik vermoed dat we ze morgen rond 14u mogen verkopen"

Shadowfox

Legacy Member
En als jullie nu eens allemaal geduldig zouden afwachten i.p.v. gelijk een hoopje geobsedeerde game-verslaafden elke winkel lastig te vallen hé, dan zouden die embargo's gerespecteerd worden en zouden er geen 'bevoordeelden' zijn.

ForzaBarça

Legacy Member
Ze hebben hem nog niet binnen in de saturn.
De levering is morgen pas, anders kreeg ik hem mee zei de verkoper.
Kheb wel die foto moeten doormailen.

Hitm@n

Legacy Member
Shadowfox zei:
En als jullie nu eens allemaal geduldig zouden afwachten i.p.v. gelijk een hoopje geobsedeerde game-verslaafden elke winkel lastig te vallen hé, dan zouden die embargo's gerespecteerd worden en zouden er geen 'bevoordeelden' zijn.

Mijn geduld is op man,ja kan je dat begrijpen? OP OP OP OP

Hitm@n

Legacy Member
BengiePS3 zei:
Ze hebben hem nog niet binnen in de saturn.
De levering is morgen pas, anders kreeg ik hem mee zei de verkoper.
Kheb wel die foto moeten doormailen.

Ja zal wel en 5 m verder is zijn kast vol met FIFA12 FIFA12 FIFA12 :rofl:

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
Reverz zei:
lol als het naast u deur is... don't be lazy en ga zelf kijken? :crazy:

Die gaat morgen pas open ... en ik heb school (uitstap tot in de namiddag) en als ik dat nu zeker zou weten zal ik vanvond ineens ziek zijn ... Maar dan moetek het wel zeker weten :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan