Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Freddy_reloaded zei:Tzal voor morgen zijn![]()
Jeroen07 zei:Waar kan je de nieuwste FIFA het goedkoopste kopen?
Freddy_reloaded zei:Nog niemand geprobeerd in carrefour? die hebben ook altijd scherpe prijzen en als supermarktketen zou het mij verbazen moesten die zich erg aan embargo's houden![]()
ad:gethez zei:ja , al gebeld.......... een uurke geleden...ad:

Schummi88 zei:Voor Antwerpen afgegaan: Mediamarkt, Saturn, 2 Bart Smits (you never know). En allemaal wachten ze op de eerste winkel die het embargo aan hun laars lapt.
Freddy_reloaded zei:En wa zeiden ze?![]()
ad:
, maar ik vraag mij wel af of er geen gaan zijn die vlak voor sluitingstijd nog eentje meegeven... (aangezien GM ze morgen meegeeft iets na de middag heb ik hier gelezen...)
supke zei:krijg toch ferm op m'n doos online, wel altijdmaar door counters :')
dan heb ik bijna altijd 72% balbezit en hebbek toch wel wat kansen, altijd maar dan ook altijd krijgek het deksel op de neus omdat ze vlug counteren en mijn verdediging der gewoon staat op te kijken ;/ ook al blijf ik al sprintend naar de aanvaller lopen :')
w/e gewoon nog oefenen I guess
atm vindek het maar een counter-spel altijd zo goals tegenkrijgen is vrij irri![]()

lol de frustratie, pretty awesome topic dit eigenlijk...enilx zei:Al die zeikers die beweren dat ze het al hebben => GTFO
Als je wil doen alsof je het al hebt post dan maar bewijs. Foto van de cover met op de achtergrond 9lives forum ofzo, als ge toch uw kasticket nie wil/kan tonen ...
