Archief - FIFA 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fraze

Legacy Member
Tis te hopen morgen ze, moet morgen dicht bij de buurt van de GM zijn. Laat staan dak er dan donderdag noggis heen moet >.<

Hitm@n

Legacy Member
GM Leuven geweest en daar zeggen ze donderdag,maar kan ook al morgen zijn.

_lorre

Legacy Member
De mensen dat al hebben kunnen die is fotos posten van anderlecht tenues =)
thx <3

GETHEZ

Legacy Member
Jeroen07 zei:
Waar kan je de nieuwste FIFA het goedkoopste kopen?

morgen in schoten... (opening nieuwe mediamarkt...) 49.99 euro...

anders dreamland denk ik... 54 euro... weet wel niks van de andere winkels...

Freddy_reloaded

Legacy Member
@ Jeroen: online sowiezo (amazon, play, shopto) en in retail winkels denk ik Dreamland, Carrefour en Mediamarkt/Saturn

Freddy_reloaded

Legacy Member
Nog niemand geprobeerd in carrefour? die hebben ook altijd scherpe prijzen en als supermarktketen zou het mij verbazen moesten die zich erg aan embargo's houden :p

GETHEZ

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
Nog niemand geprobeerd in carrefour? die hebben ook altijd scherpe prijzen en als supermarktketen zou het mij verbazen moesten die zich erg aan embargo's houden :p

ja , al gebeld.......... een uurke geleden... :sad:

Schummi88

Legacy Member
Voor Antwerpen afgegaan: Mediamarkt, Saturn, 2 Bart Smits (you never know :p). En allemaal wachten ze op de eerste winkel die het embargo aan hun laars lapt.


EDIT: Prijs in Media Markt was 54,99

Kiiilerke

Legacy Member
Schummi88 zei:
Voor Antwerpen afgegaan: Mediamarkt, Saturn, 2 Bart Smits (you never know :p). En allemaal wachten ze op de eerste winkel die het embargo aan hun laars lapt.

tjah als iedereen zo met een ei zit zal het voor donderdag zijn

GETHEZ

Legacy Member
Freddy_reloaded zei:
En wa zeiden ze? :p

zegt dees ni genoeg..? => :sad:



anders had ik het hier al lang gepost ....:p, maar ik vraag mij wel af of er geen gaan zijn die vlak voor sluitingstijd nog eentje meegeven... (aangezien GM ze morgen meegeeft iets na de middag heb ik hier gelezen...)

edit : nice van die prijs in MM.... en ik heb nog een bonneke van 5 euro... da zal dus 50 worden... :)

BF-GeNoCiiDe

Legacy Member
supke zei:
krijg toch ferm op m'n doos online, wel altijdmaar door counters :')
dan heb ik bijna altijd 72% balbezit en hebbek toch wel wat kansen, altijd maar dan ook altijd krijgek het deksel op de neus omdat ze vlug counteren en mijn verdediging der gewoon staat op te kijken ;/ ook al blijf ik al sprintend naar de aanvaller lopen :')

w/e gewoon nog oefenen I guess
atm vindek het maar een counter-spel altijd zo goals tegenkrijgen is vrij irri :)

Het is helemaal geen counter-spel... Ge moet gewoon dat nieuwe verdedigen een beetje leren. Want als ge alleen maar spurt is het hopeloos ze! :)

enilx

Legacy Member
Al die zeikers die beweren dat ze het al hebben => GTFO

Als je wil doen alsof je het al hebt post dan maar bewijs. Foto van de cover met op de achtergrond 9lives forum ofzo, als ge toch uw kasticket nie wil/kan tonen ...

Reverz

Legacy Member
enilx zei:
Al die zeikers die beweren dat ze het al hebben => GTFO

Als je wil doen alsof je het al hebt post dan maar bewijs. Foto van de cover met op de achtergrond 9lives forum ofzo, als ge toch uw kasticket nie wil/kan tonen ...
lol de frustratie, pretty awesome topic dit eigenlijk... :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan